@ Angelica Wat naar de toestand met je oma. Ik herken het een beetje, al is mijn situatie anders. Maar het wordt ook steeds moeilijker om mee te dealen. @ Moi Spannend meid, ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt in positieve zin @ Nanette Voor jou duim ik voor heel binnenkort een knaltest Vandaag heb ik de eerste injectie decapeptyl gekregen. Ik kreeg 'm in mijn kont en ik heb er niets van gevoeld. Ja, een klein prikje maar dat mocht geen naam hebben. Geen allergische reactie daarna, waar ik een beetje bang voor was met mijn gevoelige huidje. So far so good dus
fijn maar jeetje meid hoe hou je het vol ik mag met precies 6 weken en zit nu al helemaal in de stress
jeetje angelica wat een toestand met je oma. meleka fijn dat het mee viel. moi hopenlijk krijg je morgen duidelijkheid bij mijn dochter heb ik vreselijk gevloeit ook stolsels zo erg dat de gyn haar op een gegeven moment wou weg halen maar ze ligt hier nu heerlijk in haar bedje te slapen hoor dus het kan echt even voor de zwangeren onder ons vandaag weer een dagje gewerkt maar tegen 3 uur kreeg ik weer vreslijke buikpijn dit bleef ik houden tot dat ik thuis even op bed heb gelegen ik had het vrijdag dat ik moest werken ook al op andere dagen heb ik er geen last van kan het zijn dat het gewoon komt omdat ik moe ben??
nee het zijn geen steken het is gewoon echt buikpijn buikpijn zeg maar heb dan ook een hard gevoel over mijn hele buik geen hardebuik maar hij is ook niet zacht kan je het nog een beetje volgen ik heb het echt alleen op mijn werk als ik moe ben
Klinkt vervelend, maar komt me niet bekend voor. Zou goed vermoeidheid kunnen zijn. Kun je op je werk niet wat rust nemen? En kunnen het niet je darmen zijn die last hebben van de zwangerschap? Suus
ik doe op mijn werk al extra rustig aan maar ze weten het natuurlijk nog niet dus kan ook niet te rustig aan doen en heb een zitbaan hoef dus ook al niet te veel te lopen. ik denk inderdaad dat het mijn darmen zijn ik heb ook een spastische darm slik door ook medicijnen voor heb ook al een buik waar je u tegen zegt en als ik straks 20 weken ben is hij nog zo groot als nu. vind het alleen zo vreemd dat ik het echt alleen op mijn werk heb. hoe kwam jij de weken tot de echo door?? ik echt vreselijke nacht merry's en lichte paniek aanvallen
Wat rottig voor je. Ik heb die paniekaanvallen en zo ook bij andere zwangerschappen wel gehad, maar deze keer was ik de eerste weken meestal echt zo rustig als wat. Echt een zegen. Ik kreeg wel iedere week echo's hè, al vanaf week 5. Dat scheelde wel. De begeleiding in het ziekenhuis was en is super, dat scheelt enorm. Sterkte hoor! Suus
avond dames! moi je weet dat je aan je denk, knuffs maja djw meis! nanette is idd frusterend een lichte streep op de foto te krijgen. Je kan het wel proberen en dan bij de tuurtopic plaatsen. Velen daar zijn ook eerlijk wat ze zien, wij hier ook Ik duim meissie! Meleka oooh gelukkig geen pijn aan! mimi1982 ik raak ook soms buiten mijzelf in mij hoor! ik ben zo bang voor herhaling van april2010 met de MA.. heb al echo's met 7 weken duur opgezocht zodat ik weet wat ik hoor te zien. Ik probeer gewoon een beetje te genieten, anders jammer achteraf als het wel goed was en het begin alleen maar stress was. Ik kan er niks aan veranderen als het niet goed is helaas En bij de nov. mama's zijn er meer die mk's hebben gehad en weten dat elke kramp of wat dan ook normaal is stelt mij ook een beetje gerust. Ik heb ook rond de laatste 3 uurtjes weeeig gevoel en ben ook erg moe geweest vandaag, ik sta dan op een half uur pauze na, de hele werkdag op mijn voeten. wat jij omschrijft is wat ik dan ook voel. Thuis even liggen helpt ook hier. Op mijn werk kan ik ook nog niet even 10min rusten omdat hun het ook nog niet weten. Ik ga dan iets langer "plassen" mssn een tip voor jou? Suus kan ik dan ook vaker een echo verwachten? ik heb geen idee wat er gebeurt na de eerste echo en als hij goed is
Ik weet niet wat je kan verwachten, Aowyn. Bij ons is het altijd op mijn verzoek gegaan. Over de echo's deden ze in geen enkel ziekenhuis moeilijk gezien de vele mk's. Gewoon (met klem) om vragen dus. Suus
Haaai girls! Effies een update vanaf hier! Ik heb vanavond een positieve ovutest gehad dus mijn ei is onderweg! Ik heb nu al een beetje last van mijn linkerlies, kan een eitje al zo snel na de piek springen? We hebben vanavond, gisteravond en eergisteravond geklust, goed toch? Morgen nog een keertje voor de zekerheid!
He meiden, Hier nog geen ongi. Ik werd gisteren tijdens de lunch gebeld door de ha van mijn oma, ik moest direct komen en ze moest naar het zkh toe. Ze heeft dus longemfyseem, dit is erger geworden omdat ze rookt, niet eet en niet drinkt. Ik kwam gisteren en toen liep ze te gillen om haar inhaler.Ik vroeg hoeveel heb je er al genomen? Mijn opa zei 4x, dat is al het max per dag. Gelukkig heeft mijn opa een placebo aan haar gegeven. Hij gaf haar die puf en daarna steekt ze gewoon een sigaret op. Ik kwaad. We zaten eindelijk in mijn auto naar het zkh, moesten mijn ramen op en begon ze te gillen. Niet normaal meer. Ik schaamde me op dat moment wel iedereen die langs reed keek naar haar. In het zkh aangekomen bracht ik haar naar de longafdeling, ze hebben haar helemaal onderzocht en ze is gewoon verwaarloosd. Ze krijgt medicatie en een beetje zuurstof. Ik had gisteren mijn opa mee naar huis genomen en ik had mijn zus en haar gezin gevraagd om ook bij ons te eten. ach die man was helemaal happy. Hij zag de kleintjes en wij waren bij hem. Na het eten weer terug naar het zkh en ze had een halve toetje op en wilde haar astronautenvoeding en appelmoes niet opeten. Mijn moeder voedde haar de astronautenvoeding. Terwijl ze zelf kan eten. Daarna moest ze haar appelmoes opeten, mijn opa wilde haar een hap geven en ze haalde hem zo open met haar nagels. Vreselijk om te zien, hij was helemaal overstuur. Zo zielig. Als het goed is komt ook de psycholoog bij haar kijken en mijn moeder en ik hebben voor als ze naar huis gaat haar thuishulp uitgebreid. Echt haar HA zegt gewoon ik weet niet meer wat ik met haar aan moet. Wij moeten alles regelen Dreamz veel klusplezier Mol ik denk ook aan je succes vandaag Aowyn, ik kreeg ook elke week een echo, maar dat eiste ik gewoon. Ik was bang ivm mijn bbz en een mk. Nu ik moet gaan spuiten willen ze me vaker zien dus dat is mooi Mimi, knuffel en ik snap het zo goed. Het is ook niet makkelijk
@aowyn.. dat heb ik gedaan! (testen in tuurtopic) @angelica.. Van je oma klinkt heftig meis. En wat geweldig hoe jullie hen opvangen. Als ik dat zo lees denk ik inderdaad dat je oma hulp nodig heeft. Wat doet het zeer hé als iemand waar je van houdt zo in de knoop zit!
Angelica, Jeetje meis wat een ellende voor jullie fam.. vreselijk om je opa en oma zo te moeten zien aftakelen.. Ik wens je kracht, sterkte en liefde...
Angelica ik wordt van binnen erg verdrietig als ik dat zo lees Klinkt mssn hard maar kan zij mssn beter niet opgenomen worden in een verzorgings huis die haar aan kan? Want dit is niks voor jullie maar vooral niet voor opa Zijn vrouw zo slecht aan toe te zien. Dikke knuffs! Dreamz spannend! Ik duim! djw voor de echo replies. Ik ben benieuwd. Ik zal zien ho ehet die maandag loopt
we willen dat ook ontzettend graag, alleen de HA kan dat regelen. doet hij dat niet kunnen we gewoon niets doen. Ik moet vanmiddag het zkh bellen, dan zijn de artsen geweest en dan horen we meer. We gaan een noodbed aanvragen