Zo Suus, daar schrik ik van! Ik hoop met heel mijn hart dat je dochtertje nog heel wat weken blijft zitten, ik denk aan jullie!! Wat rot ook om je buik zo zonder vruchtwater te voelen he? Het schijnt echt zo te zijn dat je kindje prima kan vertoeven zo, maar het voelt zo raar. Oh , meid wat zal je bang zijn. Ik ga voor je bidden, naar een god waar ik niet eens in geloof maar wat moet ik anders? En van die progesteron, ongelofelijk maar dat hadden we het al een over gehad. Hou je haaks!
Oja, dat je bmmond zo lang is, is echt een heel goed teken hoor! Daar mag je wel wat vertrouwen uit putten (je begrijpt hopelijk wat ik bedoel)
Ha Moi, goed nieuws voor je, fijn! Maja, ja is niet leuk zo zonder vruchtwater. Nu maar hopen dat ze het fijn houdt daarbinnen, het arme schaap. En lief dat je voor me bidt. Xx Suus
lobi ik ben ook ff stil van jou verhaal....wat lijkt me dat moeilijk! moi 8 weken dat gaat goed zeg! net schoot echt door mijn hoofd hoe ver kan een mens dragen hoe ver moeten we gaan... alles hopende op een goede afloop.... lastig! ik weet soms niet wat ik moet doen moet ik doorgaan want het is zo lastig als ik zie wat we allemaal mee moeten maken.
Liselotje dat vraag ik me ook af... Vaak zelfs... Maar als de wens zo diep zit, ga je blijkbaar ver... Ik hoop dat al onze inspanningen en doorzettingsvermogen ons allemaal een prachtig kindje mag opleveren!! Mimi wat een groot geluk dat jullie t niet hebben hoeven doorzetten. Die dag, daar te zitten, dat was echt zo bizar. Ik lrijg er weer tranen van als ik er alleen maar aan denk. Suus bij mijn tweede dochtertje had ik ook vrijwel geen vruchtwater meer. Ik weet hoe t voelt, hoe machteloos je bent. Hoe gaat het nu?
Ha Lobi, waar was jouw vruchtwater gebleven dan? Wat naar. Ik heb overigens heerlijk geslapen en ons meisje was en is druk bezig in m'n buik, alsof er gewoon nog wel vruchtwater is. Fjoe! Suus
Goedemorgen! Suus: wat fijn dat je een goede nacht hebt gehad en dat mini-suus zich ook prima voelt. Laat je man vast een ventilator aanschaffen tegen plakkerige lakens voor de aankomende maanden, want het gaan maanden worden hoor! Dit moet goed gaan komen! Liselot: kan me je overpeinzingen goed voorstellen, wat moet je er allemaal voor overhebben? En wat gaat de prijs zijn? Maar als je zoals jij al zo vaak zw bent geweest en nog steeds met lege handen staat, denk ik dat je bereid ben heel ver te gaan. Zou ik wel zijn, hoe beangstigend het soms ook is. lobi: ben ff kwijt wat nu jullie eerst volgende stap is. Ga je nu deze ronde met Gonal starten of eerst op vakantie? Moi: 8 weken en goede echo's, jippie! Geniet ervan meid. Angelica: hoe is het nu met jou? (Misschien heb ik erover heen gelezen) Fijne dag allemaal!
Suis een tijdje geleden heb je mijn vragen beantwoord in dit topic en nu hoorde ik dat bij jou je vliezen zijn gebroken. Ik duim voor jullie meisje er brand hier een kaarsje extra de komende tijd. Dit moet gewoon goed gaan.
Suus dat weten ze niet. Ik had gewoon (te) weinig vruchtwater. Achteraf blijkt dat te kunnen passen bij de afwijking van mijn baarmoeder. Fijn dat je zo goed geslapen hebt en je meisje zo heerlijk voelt! Ctg al gehad voor vandaag? Maja ik denk dat ik ma of di ongesteld wordt. Dan moet ik dag 2 naar t Geertgen en dan gaan we daar bespreken wat de mogelijkheden zijn. Nog even afwachten dus.
Hey Suus, Fijn dat je goed hebt geslapen. En wat betreft die kleine meid, het is gewoon een kanjertje, dat laat ze nu al zien, dat moet gewoon goed komen! Ik hoop voor je dat je wat afleiding kunt vinden (bijv door dit forum...), wat zullen de dagen lang voor je duren (en ga dan maar eens niet liggen piekeren, dat lijkt me een bijna onmogelijke opdracht). Ik leef met je mee en blijf heel veel positieve energie sturen hoor! Lfs Babs.
He Suus, Fijn dat alles nog goed gaat, denk wel aan je! Misschien een stomme vraag, maar maak je lichaam nog wel vruchtwater aan? Knuffel
Ja lig nu aan ctg. Ziet er prima uit. Hoe lang heb jij voor je tweede dochter in het ziekenhuis gelegen? Suus
Jaaaaa de dagen zijn heel lang als je je kont letterlijk niet kunt keren. Maar ja... En alle posi energie is welkom! Suus
Als het goed is, wordt dat voortdurend aangemaakt, maar ik wacht nog steeds op de echo die dat moet bevestigen . Hoe is het met jou? Suus
Meiden via Suus toch weer hier. Lobi wat jij schrijft nu lopen de tranen echt over mijn wangen. Dreamz jij ook weer een kl... tijd. waarom waarom waarom