Jemig Angelica, wat een ellende. Volgens mij kan ze wel 'gedwongen' worden opgenomen als ze een gevaar vormt voor zichzelf of voor anderen... Maar het is hoe dan ook triest. Suus
hij heeft het ook al aangegeven bij de ha en die zegt dat ze nog zelf in staat is om wat te doen. Ik hoop dat de psycholoog wat voor ons kan betekenen
mssn in staat maar ten koste van wat? Hij gaat er zelf kapot van, dat kun je iemand op een mooie oude leeftijd niet vragen?
bijzonder dat de ha dat beter kan beoordelen dan de mensen die het meemaken.. zucht.. Meis ik denk aan jullie!
Jeetje Angelica, wat een ellende, sterkte! Meteen een update van mij: Na de lichte positieve test van zondag vandaag weer getest, helaas nog een een lichte streep. Ik had ook nog een test van sensitest liggen, hierop alleen een schaduwstreepje (na het indrogen wel wat duidelijker zichtbaar, maar ja). Moest van de ass gyn in Gent gisteren bloed laten prikken en morgen weer, dan wordt duidelijk of de zwangerschap zich voortzet. Heb vrijdag een belafspraak staan met de gyn (helaas ben ik nog niet bij dr de Sutter, maar ja voor nu is het ook beter iets dan niets). Als de zwangerschap door zet willen ze waarschijnlijk starten met een behandeling met immunoglobuline (ik had voor volgende week al een afspraak staan bij prof Noens). Maar ja, dan moet het dus wel een doorgaande zwangerschap zijn nu en ik ben bang dat dit toch niet zo is. Gr Babss.
Lijkt me stug dat de huisarts dat in z'n eentje bepaalt, toch? Jammer dat die z'n verantwoordelijkheid op jullie afschuift. Hoop idd dat de psycholoog meer voor jullie kan doen. Dit is geen gezonde situatie. Suus
@ Babs ik duim heel hard voor je. @ Angelica Ik leef met je mee. Mijn moeder haar situatie is heel anders en in een heel ander stadium (we willen er eigenlijk nog niet aan dat ze ziek is), maar het is nu al ontzettend moeilijk om haar te zien veranderen en niet meer redelijk met haar te kunnen praten en overleggen. Haar ongelukkig te zien worden terwijl dat niet zou hoeven. Oud worden/zijn kan zo zwaar zijn. Voor de persoon zijn en voor de mensen in de directe omgeving. Ik wens jullie allemaal veel sterkte en hoop op een oplossing waar iedereen mee kan leven.
@ Angelica, jeetje wat heftig. Ik hoop dat jullie een oplossing kunnen vinden, want dit is voor jullie allemaal heel zwaar. @ Babs, dat is wel zenuwslopend. Ik hoop dat je goed nieuws zal krijgen, want HCG kan in het begin wel schommelen. @ Suus, durf je het al aan om een banner te plaatsen? Je bent al een mooi stukje onderweg toch? @ Hier, gisteren een mail gestuurd naar Dokter de Sutter en gevraagd of heparine en prednisolon misschien ook zinvol zijn en of het nut heeft om mij nog grondiger te onderzoeken en mijn man misschien ook. Verder ook gevraagd of ze een herhaalrecept voor de utro kunnen uitschrijven bij mijn apotheek. Heb ook aangegeven dat ik best wel bang ben om weer zwanger te worden, ik heb echt angst voor een nieuwe miskraam. Hoop toch dat het nooit meer gebeurt en dat we snel zwanger mogen worden en blijven...
Zo, over een uurtje stap in in de auto, op weg naar de gyn... Ben er heel dubbel onder, voel me goed, heb nergens last van, ook geen bloeden meer.. Gisteren bruin verlies gehad, verder niets meer...
He meiden het is me gelukt. as donderdag wordt ze in een verpleeghuis geplaatst voor 6 wk. Jullie zijn schatten! Mol succes Babs bah die onzekerheid Meleka het is idd heel zwaar om dit mee te maken, vooral omdat je weet dat ze gewoon normaal zou kunnen leven
Precies Angelica, dat laatste maakt het heel moeilijk. @ Moi Wat ontzettend spannend meid! Ik hou je berichten vandaag in de gaten.
Jeetje, wat dubbel voor je. Voor nu geeft het even rust. Het is zo triest dat dit allemaal niet nodig zou zijn... Sterkte hoor! Suus
angelica.. wat fijn dat er een oplossing is gevonden! Moi.. ik houd je handje vast! hoop op een goede echo meis
pfffff ben zo zenuwachtig dat ik vandaag al 3 keer met buikpijn naar de weecee moest om mijn darmen te legen hihi...
Even iets anders, ben ik de enige die de aankondiging van korting bij Prenatal boven de rij topics op de miskraampagina misplaatst en ergelijk vind? Ik merk dat ik het prettig zou vinden als het beheer een beetje selectief zou zijn met het plaatsen van dit soort niet noodzakelijke aankondigingen. Ik zou niets liever doen dan losgaan in een Prenatalwinkel, maar ja....