Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 2

Discussie in 'Miskraam' gestart door Meleka, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Heel herkenbaar hier. Mijn moeder heeft Parkinsons. En zij is nog geen 60jr :( Ze zeggen dat zij in het begin fase is.. nouuuuu :( zij lijkt wel 80jr :( vind het ook heel erg moeilijk en probeer er gewoon niet aan te denken.. doet zo zeer dan.. beter wordt zij nooit, alleen slechter op de duur..

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Angelica ooh gelukkig wat een pak van jullie hart denk ik! Ben benieuwd hoe het gaat in die 6 weken, zowel voor oma als opa! knuffs!

Meleka idd misplaatst maar een aankondiging wordt overal bovenaan gezet automatisch, zal ook boven bij de vlinders zijn denk ik :(

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik vind het ook zwaaaar irritant. Serieus.

Suus

4. leonieke

leonieke Niet meer actief

Me too.. En staat ook bij de vlinders inderdaad... :$

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dat die banners moeilijk aan te passen zijn, is tot daar aan toe. Maar dit doen ze toch met opzet, of op z'n minst zonder nadenken. Dit moeten ze kunnen aanpassen.

Suus

6. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    mee eens

7. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Hallo dames ik heb een vraag waar jullie me hopelijk mee kunnen helpen.

vorige week heb ik voor de derde keer een mk gehad en mag nu een afspraak maken op de fertiliteits poli van het amc.

Wil weten of er niks mis is met mij en ook genetisch met ons beide.

Hoe gaat zoiets wat willen ze van ons weten en wat wordt er onderzocht?

8. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons werd voor dit doel alleen bloed afgenomen voor een chromosomenonderzoek. Dit onderzoek sluit niet alles uit op dat gebied en de uitslag brengt meestal niet nieuws. Ik zou het zeker laten uitvoeren, maar richt je niet alleen hierop. Vraag om uitgebreider onderzoek.

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Wat ik weet van mijn eerste onderzoek bij mijn Gyn is dat je een standaard bloedonderzoek krijgt (o.a. stollings waardes) en je kan ook een chromosomen test doen van jullie beiden. Dit duurt wel ong. 3mnd terwijl de standaard testen ong een week of 2 duren.
    Het ligt er ook aan als je al een kind hebt of niet. Wij wel maar kregen toch de chromosomen test voor alle zekerheid.

Enkelen hier weten wel hoe het bij de AMC kan gaan. Die zullen hier ook antwoord op geven.

Dikke knuffs

10. Flavour

Flavour Niet meer actief

#530 Flavour, 15 mrt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 mrt 2011
    Ha Wuppie, wat rot voor je. En wat een heftig verhaal heb jij!

Hier vind je wat meer info over de poli van het AMC: Gynaecologie

Ze zullen chromosomen onderzoeken, homocysteïne, maar ook stolling. Voor het laatste mag je een tijdje (2 maanden) niet zwanger zijn geweest, maar meestal heeft het AMC ook een wachttijd, dus dat lijkt me in de praktijk niet zo'n probleem. Ik zou zelf ook vragen om schildklieronderzoek, en dan ook de antistoffen.

In het AMC doen ze eigenlijk niet zo heel veel meer dan in elk ander ziekenhuis, dus heb er niet al te hoge verwachtingen van. Het is een mooi begin, dat wel. Ik ben ook in het AMC geweest, mijn onderzoeksverhaal lees je op www.herhaaldemiskramen.nl onder Suus, 5 sterren. Ik ben na het AMC zelf dus naar het buitenland gegaan.

Suus

11. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Net terug van de gyn.. zwtest positief die was van vorige week donderdag... nu bij echo nog niks in bm.. alleen wat vloeistof, dus wss weer een bloeding die eraan komt... weer bloed afgenomen, en als morgen hcg gestegen is, gaat ze kijken waar het is... want het is niet in bm... als het gedaald is, wat ik hoop, dan is het een mk...

12. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ow meis wat erg voor je....

13. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    jeetje meid wat erg dus je zit eigenlijk nog steeds in onzekerheid

14. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had het zo graag anders gelezen, Moi :(

Er is dus geen hoop dat het vruchtje jonger is dan gedacht?

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    moi nog steeds die onzekerheid dus :( dikke knuffs

16. Flavour

Flavour Niet meer actief

Jeetje Moi, is er echt geen hoop? Hoe ver zou je nu moeten zijn? En hoe hoog is het hcg?

Suus

17. leonieke

leonieke Niet meer actief

Moi, Bah meis wat naar.. beide scenario's zijn op zijn zachts gezegd vervelend... sterkte..

18. Lieve meiden, ik ben weer terug van ons weekendje weg. eigenlijk gisteren al, maar had geen tijd om langs te komen.

Ik had gelezen dat het helaas niet gelukt is Angelica. Wat ontzettend rot voor je meis:( En dan het gedoe met je familie... Ik leef met je mee!

Moi, wat verdrietig dat de echo weer niet goed was... Ik ben heel benieuwd hoe het nu verder gaat. Ik hoop voor je dat het dit was, hoe gek het ook klinkt:(

19. Wuppie, helaas ook welkom hier meis. Ik heb ook diverse onderzoeken gehad naar aanleiding van mijn miskramen. Het zogenaamde prius onderzoek. Moet je maar eens googelen op prius Radboud (ziekenhuis). Misschien is dit ook wel iets voor jou? als je in mijn album kijkt, kun je zien wat er getest is en wat de uitslagen waren! Als je vragen hebt, gewoon stellen he!!

20. Babss

Babss Actief lid

23 feb 2011
    471
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moi, ik kwam speciaal nog even 'kijken', had zo voor je gehoopt dat het goed zou zijn... En alsof het nog niet erg genoeg is, nu weer nieuwe onzekerheid, verschrikkelijk. Ik hoop dat je hcg morgen genoeg gedaald is en dat verdere ellende je bespaart kan blijven. Sterkte!

Deel Deze Pagina