Komt erop neer dat je ongeveer de helft zelf moet betalen bij de meeste verzekeraars. Kun je geloof ik wel weer aftrekken... Suus
Maar goed dat we een spaarpotje hebben. Ik ben erg blij dat we de nieuwe keuken en de nieuwe auto hebben uitgesteld. Ik had ergens een gevoel dat dat geld misschien nodig kon zijn voor iets anders..... Ik denk dat je bij een naturapolis van die vergoede helft 75% krijgt en bij een restitutiepolis 100% daarvan. Of zou dat zo niet doorwerken?
Als dit een mk is, dan is dit nog niet je menstruatie. Die komt pas na de mk, na een week tot 4-8. Suus
Ja, per 1 januari. Maar men vertelde me erbij dat de hele behandeling in Gent daar niet onder ging vallen. Ik denk dat ik ze daar maar niet opmerkzaam op ga maken en afwacht wat er gebeurt. Je zou er ook nog over kunnen discussiëren of de ivf behandeling onderdeel is van het onderzoek dat in 2010 in Gent gestart is, of een nieuwe behandeling is. Vind ik eigenlijk wel
pffff wat lang zeg... maar kun je in de tussentijd wel weer seks hebben? de gyn heeft namelijk gezegd dat ik rustig aan moet doen...
Ja hoor, maar zoals Meleka zegt, zolang je rood bloed verliest nog even niet. Ik ben weleens twee weken na een mk weer zwanger geraakt. Suus
Weet iemand dit misschien? Maandag ben ik wezen sporten en toen ik thuis kwam had ik allemaal rode striemen op mn rug. Op de plek waar mn bh heeft gezeten, echt flinke bloeduitstortingen. Nou zit ik mezelf gek te maken of dit te maken kan hebben met de homocysteine. (Omdat dat de vaatwanden zwak(ker) kan maken). Misschien is het wel helemaal niks en hebben hier wel meer mensen last van, maar ik krijg het maar niet echt uit mn hoofd...
Ik moet bekennen dat ik er ook niet aan moet denken nu, heb buikpijn, wat ik tot nu toe nog niet gehad heb overigens... Maar heb geen bloedverlies, alleen bruinverlies, is hetzelfde als bloed he..
Geen idee. Meid, ga toch naar een internist. Van zo'n hematoloog krijg je precies te horen wat je wel en niet kunt verwachten. Anders hou je dit de rest van je leven. En laat die plekken sowieso aan de HA zien, ik vind het niet normaal klinken. Suus