Van artsen achter de broek zitten? Nèèh. Veel te nuttig nog. Stuur maar raak. Ben benieuwd naar rest stolling. Daar moet haast meer achter zitten. Heb me nogal verdiept in stolling gezien eigen en familieproblemen. En zo'n lage inr is niet oké. Volgens mij. Suus
Ben er nog meiden maar best moe en lees vooral mee. Heb zelf niks te melden nog behalve erg moe en zere borsten en erg onzeker natuurlijk. Nanette als ik het zo lees vind ik het ook zorgwekkend klinken! Doorzagen idd!!!! Suus heel veel plezier morgen!! en mssn zelfs een kusje blazen naar mama?
Ja dat is idd zo Maar ik voel nog geen bond met dit zwangerschap zoals al hoort. Ik ga morgen weer testen en hoop op weer een prachtig duidelijke knallerd. Beetje spannend is dat. Maar ik kan echt niet vollop genieten zoals de gyn zei :/ Slaap lekker!!
Natuurlijk kun je nog niet genieten. Wat een onzinnige opmerking van je gyn. Ik durf nog steeds nauwelijks te genieten. Dat heeft tijd nodig en dat is ook helemaal niet erg. Ik hoop op een knaltest. Suus
Suus ik wens je een super echo vandaag, op de fiets, flik flak die kleine doet dat wel effe. Hier gisteravond in bad gezeten en ik had best heftige ongi krampen, hoop dat dat een goed teken is
Suus heel veel succes vandaag!! Ik hoop dat je mag genieten!! Angelica dat zou best wel eens een goed teken kunnen zijn!! Niet te heet badderen he!! Nanette om welke uitslagen gaat t precies? Heb even iets gemist geloof ik... Ik dacht b en/of d toch?
Suus het is idd een knaller!! http://www.zwangerschapspagina.nl/members/14838-albums6370-picture33673.jpg Het zegt natuurlijk niets of het goed blijft gaan maar dit geeft mijn man en mij best wel hoop op een plakbeeb!