Igg is anticardiolipideantistoffen. Dat heeft samen met lupus anticoagulans te maken met antifosforlipidensyndroom. Dat staat helemaal los van hyperhomocysteïnemie. Suus
Ik ga ermee door tot 40, maar volgens mij kun je na 12 weken ook Gravitamon nemen. Aldus dr. De Sutter. En beter onderschrift hè . Suus
Als je temp drie dagen gestegen is. Dan weet je zeker dat ie gesprongen is. Anders eigenlijk niet. Suus
Dan zou ik gewoon nu nog twee daagjes wachten. Bij mij duurde het na neg test soms nog een dag of wat tot temp steeg. En dat gebeurt pas na de eigenlijke eisprong. Met ovutesten lees je alleen de LH-piek uit die voorafgaat aan de eisprong. Snap je? Suus
Suus ok dus ipv vit B complex kan dan Gravtiamon? Dit heb ik namelijk na de foliumzuur ook bij mijn dochtertje geslikt, ook paar maanden na de bevalling nog. Dreams wrm temp je niet eigenlijk? just curious
Jep ik snap de lh piek wel, je weet nooit wanneer je eitje springt. Dan begin ik vrijdagavond wel! @ Aowyn, ik temp niet, omdat ik onregelmatige tijden uit bed kom en er ook eigenlijk geen zin in heb. Heb het vroeger wel gedaan maar na 1,5 jaar was ik het wel zat.
nee dat snap ik dan wel weer.. Ik was ook gestopt met elke dag tempen tot dat ik in nov zwanger voelde en na de miskramen het ook deed voor inzicht. Ben blij het niet meer te hoeven
Nee niet dat ik weet. Ik begon in jan. te slikken ipv alleen foliumzuur ivm de 4e mk. Ik hoorde dat vit B complex kón helpen. Dus slik het met dezelfde reden als aspirine
sorry meiden, vanavond ff met vrienden weggeweest, koppie leegmaken, vertellen, huilen, daarna heerlijke avond gehad verder... Aangezien ik heel de tijd het idee heb dat ik mijn rechtereleider voel moet ik morgen bellen hoe het vannacht is gegaan... Ik voel het heel de tijd door... Het doet geen pijn, maar ik voel het gewoon... Wss moet ik morgen of overmorgen nog even extra langs, aangezien ze een beetje twijfelde omdat ook mijn waarde heel langzaam was gestegen...
Aowyn: Ja, tot 12 B dan, zou ik doen. Goed man dat je al bijna 6 weken bent. Moi: goed dat je bent weggeweest. Het is zo heftig allemaal, ook omdat je voortdurend wordt heen en weer geslingerd. Het zou kunnen, een bbz, maar een heel gevaarlijk is het dan niet, zou ik denken. Omdat het hcg zo ontzettend laag is al. Zo'n bbz lost zich doorgaans vanzelf op. Maar ze blijven hcg prikken toch? Dat moet wel hoor! Suus
dankjewel Suus Ja elke dag telt hier! Bijna 6 weken! Maar vind de echo wel heel erg spannend en eng natuurlijk Moi lieverd super dat je ff met vriendinnen weg bent geweest, dikke dikke knuffs! Nu naar bed, truste dames!!
Mol, jeetje meid wat vreselijk. Mijn advies is bij pijn gelijk naar de eerste hulp. Heb je heftige krampen net alsof je naar de wc moet? Mijn tweede bbz voelde aan alsof ik spierpijn had bij mijn lies.
Goedemorgen, goed geslapen, ben op de bank gaan liggen, kon niet slapen eerst... Daarna lekker ingedommeld... Nee, ik heb eigenlijk geen krampen... Gisteren een beetje ongi gevoel gehad, alsof ik dus ongi moet worden.. En ik voel dus mijn eileider heel de tijd, geen pijn, maar zeuren... Als ik bijvoorbeeld zit, moet ik mijn been even opzijn schuiven, zodat ik het niet voel..
even een update: Hier nu na al die vage k*tlijntjes 2 hagelwitte testen.. and so the story ends again.. Same old, same old.. Benoem het bij emmanuel allemaal wel de 31e..
me2... soms denk ik dat we de brui er maar aan moeten geven... Ik word knettergek van al die miskramen en dan ook nog die domme streepjes die nergens over gaan.. zowwww dat moest er even uit!