Heb vanmorgen gyn gesproken, en mijn eileider gevoel is zowaar weggetrokken sinds vanmorgen... Heb met haar afgesproken dat indien ik vannacht weer pijn krijg ik morgen langs moet, en anders volgende week donderdag pas... Ze was heel positief en omdat de pijn in eileider weggezakt was, was ze er vrijwel zeker van dat het zichzelf opgelost had... Voel me ook stukken lekkerder vandaag moet ik zeggen...
@ Nanette, wat k*t! @ Moi, fijn dat je minder last hebt, ik hoop dat het zichzelf op zal lossen. @ Suus, hoe gaat het met je zen-modus? @ Hier, ben er vrij zeker van dat mijn eitje gesprongen is, de eerste lading utro zit er in. We hebben heel goed geklust, toen de ovutest positief begon te worden, hebben we het 4 dagen achter elkaar gedaan. Dus ik zit nu officieel op de wachtbank. Volgende week zaterdag D-Day!
Suus, ik ben blij voor je dat je rustig bent, dit zit gewoon helemaal goed! @ Hier, zeker spnnend, maar ook zen!
Ik ga er voor het moment maar van uit dat het goed zit, dat maakt het voor mij allemaal wat leuker . Suus
Ja donderdag moet ik weer prikken... En dan wss donderdagmiddag de uitslag ik weet niet hoe snel dat hier gaat aangezien het sochtends naar het lab gaat en ik om 8 uur 30 een afspraak heb...
Ik weet niet of dat hier ook zo is... Mijn bloed van dinsdag ging woensdagochtend pas naar lab namelijk... mijn buurvrouw is vandaag uitgerekend, was net bij de gyn, en moest cognac met sinaasappelsap en een of andere olie drinken... dan zou het opgang komen... ze heeft net cognac gehaald, waarschijnlijk vannacht oppassen op haar dochter, nichtje en neefje van 6maand, ff leuke afleiding dus voel me overigens super vandaag
okee, ik zal haar bij het gesprek erover vragen hoelang het duurt... maar was zo raar, gisteravond elke keer last, moest mijn been elke keer strekken omdat ik het in mijn lies voelde helemaal.. Vannacht goed geslapen en het lijkt te zijn afgezwakt... pfff
Kan heel goed hoor. Heb ook weleens spanning op een eileider gehad na een mk. Ging vanzelf weer over. Het hele gebied is gewoon wat gespannen nu... Suus
ja joh? ja, het leek idd op een spanning in mijn eileider, alsof er een ei ging springen, wat ik elke maand voel! maar ik voel me zo opgelucht dat ik vandaag gewoon niks voel, en het voelt lekker pffffff ben benieuwd wanneer alles op gang komt en ik weer verder kan gaan
Ja denk je?? Wanneer is normaal dat mijn ongi weer zou komen?? Heb geen flauw benul... zeikerd ben ik he...