Vermoedelijk kun je vanaf vorige week alweer gaan tellen. Dus als je normaal elke 4 weken een eisprong hebt, dan kan dat volgende week al zijn. Je kunt temperaturen, dan zie je het vanzelf. Suus
Dikke kans dat je volgende week weer een ei hebt. Maar dat kunnen ze dan gelijk mooi zien met de echo. Suus
Ovutesten nog niet zeker, die meten ook je hcg toch of niet? temperaturen vind ik eng moet ik bekennen..
ik hou jullie op de hoogte... dank je overigens... je bent een rots in de branding met het antwoorden op de vragen...
Eng? Elke ochtend even tempen voor je opstaat. Er zijn engere dingen hoor . Ovutesten kunnen als een zwangerschapstest negatief is. Als je dit weekend neg test, dan kun je volgende week ovu'ss gebruiken. Suus
Ja eng... Ben nu zonder ovutesten en zonder tempen zwanger geworden omdat ik mijn ei 2dgn voor ei aanvoel komen
Van mij hoef je niets hoor. Het was maar een idee. Vond het zelf altijd erg fijn om te weten dat alles het nog gewoon deed na een mk. Maareh, zwanger zijn is enger, vind ik . Suus
Ik weet niet hoe het tempen moet, en rectaal (althans, dat lees ik overal) zie ik niet zitten eigenlijk... vandaar...
Dan wordt het inderdaad moeilijk. Zo werkt temperaturen: Temperaturen: voor een beter inzicht in je cylcus | algemeen | artikelen Maareh, doe het gewoon lekker niet als je er geen zin in hebt zou ik zeggen. Suus
Nanette, ook hier geef ik je een hele dikke knuffel! Die gedachtes die jij hebt, daar speel ik ook (regelmatig) mee. En Kaboutertje ook. (Vraag me trouwens af hoe het met haar gaat? Iemand nog iets gehoord?) Maar goed meis, ik hoop dat dokter Emmanuel je kan helpen en de kansen rooskleuriger voor je worden! Hou je taai meissie!! Moi, fijn dat het iets rustiger is nu. Hopelijk valt het naar omstandigheden allemaal mee! Angelica, voor jou komen er ook weer spannende tijden aan.. Ik begin alvast met duimen!! Hier, ik ben bang dat oma eraan begint te komen. helaas... Ik hou nog wel wat hoop, maar heb krampjes in mn buik, dus vrees het ergste. Ach, heb gelukkig geen testen verspeeld deze ronde.. Suus, als je mijn dossier kent (van het prius), zou jij dan maandag om nog meer bloedtesten vragen en zo ja, welke?