Vannacht helaas toch ongesteld geworden Straks naar de ha, ben benieuwd! En suus ik vind dat je helemaal gelijk hebt! Hopelijk denkt t ziekenhuis er tegen die tijd ook zo over..
Er is mij verteld dat ik ook een hoge kans op vroeggeboorte heb. Mijn arts in leiden heeft verteld dat mensen met een afweer probleem een hoge kans op vroeggeboorte hebben. Vandaag ga ik weer beginnen met pred en hormonen. Mijn gezicht ziet er niet uit. Ik ga maar even naar douglas toe om spulletjes te kopen.
Nieuwe ronde dus, Angelica. Symbolisch op de eerste dag van de lente. Leef je uit bij de Douglas! Suus
Het is deze maand een jaar geleden, heb er best moeilijk mee. Ik had vorig jaar op 23 mrt mijn IUI en toen raakte ik zwanger, van deze kleine heb ik het hartje zien kloppen. Ben best bang en onzeker IK probeer positief te zijn, als ik zondag mijn IUI gaan mijn vriendin en mijn zus mee, die waren vorig jaar ook mee en ik hoop dat het me geluk brengt
Pff, heftig is dat. De ene mk is de andere niet, hè. Aan sommige kan ik nauwelijks terugdenken, zo erg was het, andere heb ik verdrongen en weggestopt. Soms doet een bepaalde lichtval me al huiveren, omdat het me doet denken aan een van de nare ervaringen die we hebben opgedaan. Brrr... Maar: ik wens je heel veel geluk! Suus
Het is idd zwaar die mk en de een is de ander niet. Ik moet ook proberen om mijn man na de IUI te verleiden. Hij kan niet tegen het moeten doen. Als ik zondag de IUI begin ik dinsdag met die bollen. dat is echt troep hahaha
Hoi meiden! Marjolein, wat ontzettend kl*te!!!! Een hele dikke digi knuf van mij! Angelica, nieuwe ronde nieuwe kansen dan maar weer! Suus, 14 weekjes @ Hier, sinds gister melkverlies uit mijn linkertepel. Dat heb ik nou nog nooit gehad. Mijn lijf gaat steeds gekkere dingen doen. Dus nu nog even afwachten tot het weekend.
Angelica, ik vind het zo'n raar symptoom! Heb van de week wel steken in mijn liezen gehad en de dag erna een lichtrozig drupje bloed. Alles wijst er weer naar, dus ik ben benieuwd! Ga wachten met testen tot het weekend, wil geen vage streepjes net als vorige ronde!
Dreamz, ik hoop dat het raak is! Raarrr, vocht uit tepel. Dat heb ik nog nooit gehoord... (Niet zo vroeg in de zwangerschap.) Suus
Ja, ik vind het ook raar, het is ook echt een witte, melkachtige substantie. Wel iets dikker dan melk. Heel apart dit. Misschien dat na 3 zwangerschappen mijn lichaam nu weer een zwangerschap herkent en dus maar gelijk aan de bak gaat? We zullen het van de week gaan zien
Meestal tussen de 25 en 27 dagen. Ja ik ga denk ik zaterdag pas testen, heb al vaak van die vage streepjes gehad, die wil ik nu zien te voorkomen!