Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 2

Discussie in 'Miskraam' gestart door Meleka, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mimi, ik ben blij voor je. Volgende week weer een goede echo!

Aowyn, wat balen dat je zo beroerd bent :(

Nanette, ik heb er geen ervaring mee. Ik zou even de huisarts bellen als het zo afwijkend is.

Suus, je vroeg me eerder geloof ik hoe het gaat. Tot nu toe geen bijwerkingen. Maar ik denk dat het daar ook nog te vroeg voor is, ik menstrueer nu ook nog gewoon. Hopelijk ga ik nergens last van krijgen.

Ik heb trouwens weer zo'n voorbeeldige menstruatie(cyclus). Van te voren geen bruinverlies, een mooie cycluslengte, normale hoeveelheid bloedverlies, normale duur van bloedverlies en geen langdradig bruinverlies erna. Ik vind het opvallend en ik ben er blij mee.

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    nah ik belde ha niet hoor.. Ikheb nml geen enkele last er verder van.. Vond het gewoon raar..
    Moet volgende week tochbij emanuel zijn, kan ik het net zo goed dan even vragen..
    Begin trouwens wel een beetje de zenuwen te krijgen inmiddels

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ze waarschuwen bij stinkende afscheiding altijd voor infecties, maar afwachten kan ook. Kan me voorstellen dat je de zenuwen hebt. Volgende week nog geen hystero toch?

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Aowyn, sterkte ermee. Hoop dat het snel beter gaat!

Suus

5. leonieke

leonieke Niet meer actief

Suus, even een vraag aan de expert..

Dinsdag als het goed is laparo en hystero.. nu willen ze dat na ongi doen.. waarom is dat? Weet jij dat???
    Had verwacht disndag/woensdag ongi te worden maar nu nog steeds geen teken van leven..

Nu is het probleem natuurlijk ook dat er resten zitten die de boel kunnen verstoren..(cyclus) Dus zou je denken dat het moment van hystero inmijn geval minder belangrijk is,
    en de laparo is puur en alleen on te gluren aar de buitenkant.. maar ik moet straks bellen en ben als de dood dat ze me weer een maand laten wachten als dinsdag niet kan..

6. leonieke

Mimi, wat fijn dat alles goed was! En dat je zelf prcies hebt bijgehouden hoever je bent.. scheelt een heel stuk onzekerheid!

All, dikke knuffel en fijne dag..

7. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ze zullen het na menstruatie willen doen, denk ik, omdat het slijmvlies dan op z'n rustigst is en het zicht dus op z'n best. Bovendien verstoort het je vruchtbaarheid dan niet. Maar je hebt gelijk, als rest de cyclus zou verstoren, dan is dat reden temeer om dinsdag sowieso te opereren. Daar moet je gewoon op staan, maar dat zullen ze zelfs ook wel snappen. Bij mij hebben ze de rest midden in de cyclus verwijderd. Hij moest er gewoon uit, klaar.

Suus

8. leonieke

suus, thnx! Wilde het ff bij jou checken..! Ben weer strijdbaar.. ;)

9. Flavour

Flavour Niet meer actief

Goed zo. Je wacht al veel te lang. Het moet nu klaar zijn.

S.

10. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Sterkte maandag meissie!

Ik ga zo weer, over een kwartier kruip ik achter het stuur.. Heb sinds zaterdag weer bloedverlies, dus ik baal er stevig van allemaal :(

11. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    mol78 bah ik hoop dat het snel ophoudt

Gisteravond tijdens het sporten weer veel afscheiding gehad, maar voor de rest niet. Een vriendin van mij die ivf heeft gehad had dat ook en bij haar was het nog een restje van de bolletjes. Nou ja morgen weten we het

Ik heb voor de zekerheid mijn man versierd hahahaha. Stiekem hoop ik toch dat een natuurlijke zwangerschap er ook in zit. Terwijl dat bij ons maar 2x is voorgekomen, daarna alleen maar IUI.

Ik hou nog steeds veel vocht vast. Gisteren ook op korfbal sommige mensen kunnen het niet laten om wat te zeggen over mijn gezicht. Sinds ik prednison gebruik weeg ik 52 kilo, voordat was het nog 50. In de ochtend is het vocht uit mijn benen weg, dat is wel relaxed alleen in de avond zijn mijn benen/voeten wat dikker.

12. Flavour

Flavour Niet meer actief

Balen, Moi. Mocht er een restje zitten dan kun je ook eerst om cytotec vragen hè...

Suus

13. Flavour

Flavour Niet meer actief

Wat irritant van het vocht, Angelica. Als je stopt is het vast zo weg maar daar heb je nu niets aan. Flauw, die opmerkingen. Je bent nog steeds een veertje, zo te horen. Zeg je dan dat het door medicatie komt?

Suus

14. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ik zeg dat ik prednison gebruik voor mijn astma. Op korfbal vragen sommige aan mij, wanneer ik een keer aan kids begin. De meeste weten het wel hoor.

Oh ik hoop zo dat mijn ei niet gesprongen is. dat kan toch niet? Voor de rest heb ik geen afscheiden. heel vaag. Mijn man gaat vrijdag mee met de fm, dat vind ik wel fijn

15. Flavour

Flavour Niet meer actief

Hoop ook niet dat dat ei al gesprongen niet. Dat zou wel heel bizar zijn joh... Fijn dat je man meegaat!!!

Suus

16. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    oh suus jou plaatjes zijn echt mooi, ik beloof je dat ik ook zulke mooie plaatjes heb over een aantal weken;)

17. Flavour

Flavour Niet meer actief

Daar hou ik je aan!!!!!

Suus

18. Hee meiden, even kort vanaf m’n werk. Ik heb het ziekenhuis gebeld. De ha had 3n dagen geleden het ziekenhuis gebeld ze hadden tegen hem gezegd dat ik bij internist Janssen moest zijn. Nou kon ik daar pas 16 mei terecht. Vond ik echt veeeel te lang duren, ik wil antwoorden!! Maar helaas het kon echt niet eerder. Ze zei dat het bij een andere arts wel eerder kon, namelijk 18 april. Ik zei dat mijn ha specifiek had gezegd dat ik bij dokter Janssen moest zijn, maar zij gaf aan dat deze internist ook kon. Ik heb nu de afspraak gezet op 18 april. (stom?) Maar ik heb wel ook gevraagd of mijn ha me vanmiddag wil bellen om te overleggen. Misschien kan hij het ziekenhuis even bellen om te verifiëren of deze internist inderdaad ook oké is. Ik wil niet weer straks bij iemand zitten die me geen antwoorden kan geven, dat ik weet voor niks kom… Ik zag op de site trouwens ook dat dokter Janssen een dr is en de internist waar ik nu een afspraak heb een drs. Zou het iets uit kunnen maken? Wat zouden jullie doen?

19. Flavour

Flavour Niet meer actief

Je moet een vaatarts/hematoloog hebben, dat lijkt me het belangrijkste! Weet je of ze dat zijn? Bij nader inzien: ik zou voor de dr. gaan, is de drs. niet weer iemand in opleiding? Het zal wel weer.

Suus

20. Geen idee. Ik had tegen mn huisarts ook gezegd wellicht een hematoloog? Maar hij zei nee je moet een internist hebben. Deze beide dokters zijn internist.

Deel Deze Pagina