Leselotje, Ik heb ook antisperma lichamen en ik kan wel in mei gaan beginnen met ivf in Gent. Ik heb nu problemen met mijn verzekering. Ik heb vanmiddag een belafspraak met mijn eigen arts in het LUMC om een ivf datum te prikken. Ik heb nu totaal 8x iui gehad waarvan de eerste 3x gelijk raak en daarna niet meer. In het boek van DR Beer krijgen de mensen ook IVF. Marjolein wat vindt je van het kliniek in geertgen? http://www.geertgen.nl/ Aowyn ik kan je helaas niet helpen. Ik weet dat een lf onder de 10 te kort is
Angelica, Geertgen heb ik inderdaad ook goede verhalen over gehoord!! Ik ben bang dat mijn man alleen het liefst in Nijmegen wilt blijven en dat het dan CWZ zal worden. Maar mochten ze ons niet willen helpen, dan ga ik het Geertgen zeker met hem bespreken! Ik ken meerdere meiden die daar super tevreden over zijn!! Dank je voor de tip! Ik denk dat je nu inderdaad wel met de bollen kunt beginnen!
vandaag tel afspraak met de ivf arts. Beetje last van IUI. ongi krampen enzo. ik hoop dat het goed komt
Marjolein, ik word toch zo boos als ik je verhaal lees, waarom helpen ze je niet gewoon? Alsof je niet genoeg hebt meegemaakt! En dan ook nog durven zeggen dat behandeling stress oplevert, dan snap je volgens mij echt niet wat de hele situatie met een mens kan doen hoor! Ik hoop dat je er samen met je man aan uit gaat komen om elders hulp te vragen. Angelica, ik ben blij dat de andere meiden je gerust hebben kunnen stellen. Het is gewoon mogelijk en ik duim weer voor je mee hoor! Dreamzz, altijd weer balen die ongi, ik hoop dat de kaarten het bij het rechte eind hebben deze ronde! Aowyn & Joehoe, fijn dat het bij jullie goed gaat!!! Mimi, ik snap dat dit een hele spannende echo gaat worden, ik leef met je mee en hoop voor je op een overtuigend kloppend hartje! Liefs Babs.
Angelica, Ben benieuwd wat de ivf arts te melden heeft! Laat je het even weten?! Babs, dank je meis! het is inderdaad zo dat ik steeeds meer het gevoel krijg dat de gynaecologen weinig empathie hebben en vrijwel alleen oog hebben voor de regeltjes. Moe. gefrustreerd en boos inderdaad word je er van...
Mimi, ik denk ook dat je een mooie echo krijgt. Babbs het is zo onzeker voor iedereen eigenlijk. ik hoop dat ik het tegendeel ga bewijzen. Ik probeer op te zoeken hoe het nou werkt als je geen eileider hebt maar kan niets vinden
Angelica, de gyn zei gisteren dat het gewoon niet bewezen is hoe het zit met maar 1 eileider (eierstok). Dus ik denk dat het daarom moeilijk is er duidelijke info over te vinden en er veel verschillende meningen over zijn. Mimi, ik duim met je mee!!!
ik begin ook morgen. Net ivf arts gesproken. pfff ik moet langskomen en dan gaan ze het uitleggen hoe alles werkt en een datum prikken. Tot die datum wil ze wel doorgaan met IUI. Ook zei ze dat het bewezen is dat de ander het overneemt, alleen ze weten niet voor welke %.
Even een vraagje... Ik ben vanmorgen opgestaan met rugpijn, heb een zwarte rand om mijn mond en de ongipijn wordt meer, kan het zijn dat ik nu al ongi wordt of kan het niet??
Angelica, fijn!! Toch? Proef ik uit je berichtje dat je er dubbele gevoelens over hebt? Moi welke dag zit je precies? Het zou best kunnen dat je cyclus wat van slag is.
okeee... ik heb de 24e op de echo wel mijn ei zien aankomen hihi maar zo verdomde buikpijn en rugpijn en hoofdpijn vandaag
ja, een zwarte rand om mijn mond, dat heb ik elke maand... en toen ik zwanger was nog meer... zo rond mijn mond, een soort masker