Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 2

Discussie in 'Miskraam' gestart door Meleka, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik had ook de laatste week veel ongi krampen, soms zo erg dat ik dacht echt ongi te worden meteen! Dus dat klinkt goed. Maar nog niet testen hoor! je moet volgens jouw banner nog 7 dagen wachten dus nog veels te vroeg voor een prachtig test ;)

2. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ik heb vorige week maandag IUI gehad. IK zit nu op DPO 10 en vrijdag krijg ik een bloedtest. Ik kan mijn banner niet aanpassen

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ooooh 10dpo al! spannend! dan snap ik dat je wel/niet wilt testen! en over 2 dgn bloedtest! duimduimduim

4. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ik ga het volhouden. We gaan wel samen testen vrijdagochtend. Dan duurt de dag lang als je tot 14.00 uur moet wachten

5. Pffff Angelica tot vrijdag wachten... Ik vind het heel knap als je het vol kan houden...:$;)

6. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dat kan ze :D.

Suus

7. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    #127 butterfly stars, 9 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2011
    ik doe mijn best, mijn gevoel neigt naar NEE. Ik heb ongi krampen en koud, maar we zien wel

8. Haha ben benieuwd!!;):D

9. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    hai dames,

oeehhh dpo 10 al spannend!! duimmmmmmmmm!!

suus, ik mocht ook over 2 weken, maar me man kon dan niet mee, en aangezien ik samen met hem het hartje wil horen....mag wel eerder komen hoor mocht de paniek weer komen....

heb het idee dat mijn baarmoeder flink aan het groeien is pfffff heb scherpe steken in me onderbuik, trekt helemaal door naar me vagina....
    herken jij dit ook suus?

xxx mamatje

10. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    meiden deze is van vanmorgen:D

11. Flavour

Flavour Niet meer actief

Jez, zeer herkenbaar!

Suus

12. Flavour

Flavour Niet meer actief

WAAAA! Jemig hee. Snel de gyn bellen voor spuiten!!!!!

Suus

13. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    die is duidelijk mimi!
    Gefeliciteerd!!!

mensen ik ga iets stoms zeggen wat ik alleen hier even uit;)
    Maar ik heb pijn in mijn tong.. alsof het een rauwe lap is..
    Dit heb ik 2 momenten eerder gehad.. en beide keren was ik zwanger..
    Dus nu ben ik mijzelf eigenhandig aan het aanpraten dat ik zwanger zou kunnen zijn..
    Not smart ey;)
    Nod is pas 19/3 uitgaande van een lange cyclus.. Denk alleen dat ik 1 maart mijn eisprong heb kunnen vinden..
    Dus dan zou nod 14e of 15e zijn.. Dus noway eigenlijk dat ik nu een symptoon zou kunnen hebben, laat staan deze..
    Zucht!

14. Flavour

Flavour Niet meer actief

Nou ja Nanette, je weet het maar nooit hè. Een roze golf op dit topic is meer dan welkom, dus ik hoop het zo!

Suus

15. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    nanette het kan best hoor ik merk het ook altijd al vanaf mijn eisprong ik voel me dan gewoon anders en een dag of 5 voor nod krijg ik een zeer stuitje en dan weet ik eigenlijk al genoeg.

een roze wolk is inderdaad welkom maar dan wel dat het bij iedereen goed gaat dan kunnen we een topic openen zwanger na herhaalde miskramen dat vind ik een veel leuker toppic.

even wat anders ff zegt dat ik vandaag 9dpo ben ik heb gewoon getest net als anders na 28 dagen zou ik echt nog maar 9dpo zijn?? ik vind hem zo duidelijk daarvoor

16. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    misschien is dat het wel hoor.. dat je door al dat roze zo graag ook wilt dat je je iets gaat wijsmaken..
    De menselijke geest is een gek iets;)

17. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    weet ik niet mimi.. je ei kan iets later zijn geweest dan anders.. Ik vind hem voor 9 dpo ook wel heel helder..
    But you never know!

18. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    ik kan het beter maar in mijn achter hoofd houden niet dat ik over 2 weken een echo krijg en meteen in de stress schiet dat ik dan nog geen 6 weken ben

19. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    ik moet trouwens zeggen dat ik er nog vrij rustig onder ben.
    de laatste keer zei ik al tegen mijn man ik ga nu een test doen die is positief maar het gaat mis en dat was ook zo ik heb dat nu nog niet gelukkig.
    ik heb wel meteen mijn grote onderbroeken en maandverband opgezocht ik heb daar zo'n trauma aan over gehouden dat ik zwanger was van mijn dochter en het letterlijk langs mijn benen voelde lopen midden in de supermarkt.
    dus uit voorzorg toch maar een maandverbandje als ik de deur uit ga.

20. Jeetje wat een zwangeren hierzo ineens zeg:$ Mimi gefeliciteerd! En Nanette wanneer ga jij een testje doen?

Deel Deze Pagina