okeee, donderdag zag ze hem, donderdag tot en met zaterdag nog gevloeid.. maandag geklust.. net te laat denk ik
Ook dat kun je zo niet zeggen. Ze kunnen dat follikel al zien tijdens je menstruatie. Bij de ene vrouw/keer duurt het vanaf menstruatie twee weken tot hij springt, bij de ander, drie, zelfs vier of maar een week. Suus
ja ik vond het best wel eng, ik voelde me best wel een beetje een aanstelster mijn man prikt 3 keer per dag ivm zijn suikerziekte en dan zit ik te ''zeuren'' over 1 keer per dag 9 maanden lang prikken maar goed het is allemaal nieuw dus het zal vast wel minder worden. heb jij er erg veel blauwe plekken van?? moet nog even mijn frustratie kwijt. kom ik eind van de dag thuis na een dag werken heb ik een voice mail van het ziekenhuis dat de afspraak dinsdag niet door kan gaan nu hebben ze het kunnen verplaatsten naar een andere dokter op de zelfde dag en tijd je zou denken dat is prima maar nu moet ik bij de dokter die een paar maanden geleden zei dat de miskramen waarschijnlijk tussen mijn oren zit en ik niks mankeer ik kan haar dus wel schieten. maar ik wil dinsdag eigenlijk wel voor de echo want dit is voor mij best wel een belangrijke echo. dus we hebben maar besloten dat we toch maar gaan hoop alleen dat het hartje nog klopt ( dat hoop ik zoweizo) anders vlieg ik haar denk ik naar haar nek als ze wat verkeerds zegt.
Ha Mimi, Ja eng he. Gaat wel over hoor. Je bent geen aanstelster, iedereen zou dat in het begin spannend vinden. Ik heb naaldenangst en zag er enorm tegen op, maar nu doet het me echt helemaal niets meer. Wat irritant van het ziekenhuis. Maar jij hebt dinsdag gewoon een prachtecho en dan kun je haar gelijk vertellen dat je miskramen én je probleemzwangerschap dus NIET tussen je oren zaten, omdat je antifosforlipidensyndroom blijkt te hebben, potverdrie. Zo! Suus
O, en ik heb best wel blauwe plekken. Gebeurt sowieso als je een vaatje raakt, maar vaak ook zomaar. De ene week is het erger dan de andere keer, geen idee waarom.
Ja joh, dat gaat gewoon gebeuren. Dan ben je toch een oen van een arts als je zegt dat het psychisch is als je geen lichamelijk onderzoek hebt gedaan!
mmm oke heb jij ook last van bloedingen als je prikt?? daar hadden ze het bij mij over dat dat kan. denk je dat je tot het einde in je buik kan prikken?? of prik je ook al in je been?? ik had de vorige keer niet echt een grote buik of het moet na de 34 weken komen dat weet ik natuurlijk niet maar denk niet dat ik erop zit te wachten om 40 weken in mijn buik te prikken
ja dat vind ik ook ik zal dus goed op mijn hoede moeten zijn als ze de echo maakt dat ze wel goed kijkt. en niet meteen in paniek raken als ze wat zegt als het hartje klopt is het goed en kijkt mijn eigen dokter de volgende week wel weer beter
Ja als ik een adertje raak, dan bloedt het wel ff. Maar dat is geen ramp hoor. Ik heb best wel een belly al, maar prikken gaat nog steeds prima. In het been schijnt vrij pijnlijk te zijn. Ik prik soms ook in mijn zij, een beetje bij m'n bil. Daar zit tenminste wat speck . Je kan straks ook je kerel vragen of hij in je arm of bil prikt. Hij heeft tenslotte ervaring! Suus
o mag dat mij is verteld dat ik alleen in mijn buik en in de zijkant van mijn been mag prikken. haha ja mijn man heeft jaren lang ervaring.
En wat is de reden dan? Want het gaat erom dat je subcutaan prikt, volgens mij. Dus overal waar vet zit, kun je prikken.
geen idee ik zal het over 2 weken als ik mijn eigen arts heb wel eens vragen. krijg jij nog andere extra controle's beval dan je echo's voor je bloed stolling??
oke dan zullen ze dat bij mij ook wel doen bloeddruk hebben ze nog niet opgemeten dat vond ik al raar. dankjewel ga het morgen even goed doorlezen maar ga nu eerst slapen weltruste
Mimi, Balen dat je niet bijje eigen gyn terecht kunt.. Maar opzich is dit wel de kans om die andere gyn eens even lekker om haar oren te slaan met het feit dat ze er volkomen naast zat en dat er wel degelijk een lichamelijke oorzaak is voor je mk's...!! Laat haar dat maar eens uitleggen en excuses maken.. die schaamt zich dood dan.. lachen!