mimi balen, maar het maakt niet uit want jij krijgt een mooie echo en die kan ze gelijk in haar aa.. douwen (leids) Zo vannorgen even een test gedaan en die was positief. Dag 9 van pregnyl. ik wilde weten of het eruit was doe ik vaker. dit was de eerste keer dat het positief was, normaal is dat nooit zo. dit was een test van zwanger en kids ook nooit positief gehad bij mijn vorige mk. ik heb kruitvat liggen zal ik morgen of maandag nog een keer testen om te kijken of pregnyl eruit is?
ik ga morgen nog een keer testen. ik hoop het zo dat het raak is en dat er geen pregnyl in mijn lichaam zit. als hij donkerder is morgen dan is het geen pregnyl
ja he ik heb net de choc cake in de oven gedaan en ga ik binnen zitten leren. het zonnetje is zooooooooo lekker maar dan kan ik niet leren
Hey dames, Op aanraden van Leonieke gluur ik hier af en toe mee. We zijn nu bijna 2 jaar bezig en zit nu op 1 MA en 2 VMK's helaas. Sinds een paar weken geleden zijn de we MMM ingegaan bij het MCA in Alkmaar. Ik begreep dat er meer meiden daar onder behandeling zijn? Wat zijn jullie ervaringen daar? Even wat facts verder over mij op een rijtje, mss denkt iemand "jaaaa, daar kunnen we iets mee ofzo..." : - regelmatige cyclus tussen 31/33 dg - ei tussen dag 15 (deze ronde ineens) en dag 20 - ruim 18 kg afgevallen het laatste halfjaar, maakte geen fluit uit qua cyclus, maar heb nog steeds flink overgewicht op de benen. - meerdere, door reguliere artsen niet erkende, vitaminetekorten, waaronder B12, D, GLA en E. Door de B12 liep ik al jaren te kwakkelen en had veel pijn. Heb zelf doorgezet om te gaan spuiten en die zetten we al bijna 2 jaar wekelijks. Mijn neurologische klachten zijn nu gelukkig aardig onder controle - vorige week samenlevingstesten gehad, waaronder 1 negatief 1/2 dagen voor ei en 1 positief (3 zwemmers) op dag na of van eisprong. Volgens mij én FF was ei op zondag en niet op maandag, de dag van de posi slt. - zwemmers van hubby zijn voor 48% bewegend. Hij heeft iets meer ejaculaat, maar daarin zitten minder zwemmers. Na opwerking bleven er 19 milj over. Pfff, nou volgens mij is dat alle relevante info... Ik vind het fijn om te lezen dat er dames zijn die na vele miskramen toch nu goed zwanger zijn!
angelica ik duim voor je dat de test morgen nog positiever is. zo net naar de bioscoop geweest heerlijk avondje gehad met 4 meiden naar gooische vrouwen. nu ben ik moe dus ga lekker slapen
Angelica....jee meis wat súper spannend!!!! Heb je al een testje gedaan?? Mykelti, nog een kipje hier, welkom meis.
Ik ben er ook weer. Angelica: AAAAHHHH spannend ik duim duim duim, Mykelti: Welkom meid. @Mimi: JAAAA super meid het hartje klopt geweldig. Hier hb geprikt was super dus zullen de hormonen wel zijn die aan het zakken zijn. Had een goede borst baby geweest had van de week toeschieten toen mijn zoontje huilde met een flinke dosis melk. Manlief gaat ook weer aardig maar ben weer blij als ie weer gaat werken ha ha ha.
Oh Snelly, vind je dat niet vreselijk naar, dat je lichaam nog zwanger reageert op je zoontje.. fijn dat je hb goed is. Toch een zorg minder.. sterkte!
Snelly dat is idd wel apart. Zal denk ik vast een dubbel gevoel zijn... Ik had na de geboorte van mn dochtertje ook zo'n vreselijke stuwing. Moest mn borsten echt afbinden. Vond t heel mooi dat mn lichaam zo goed reageerd maar tegelijk werd ik er zo verdrietig van Angelicaaaaaahhhhhhh?!?!??!!??