Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 2

Discussie in 'Miskraam' gestart door Meleka, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonieke

leonieke Niet meer actief

Angelica, Wat fijn!!!!! Het begin is er...!!

2. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ik ben nog niet thuis het is wel licht hoor maar donkerder gisteren al is het wel een andere test en het kan pregul zijn

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Maar pregnyl is niet waarschijnlijk toch? Heb je nog een kruidvattest voor overmorgen?

4. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ik heb nog tot en met vrijdag testen. Het kan prent zijn alleen als de test morgen donkerder is dan ben ik zwanger

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

6. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Prent = pregnyl

7. Flavour

Flavour Niet meer actief

O oke. Maar alle andere keren had je daar op dag 9 noch 10 een positest van hè, dus ik hoop gewoon op een knaltest vd week.

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    oooooo spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

9. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Dat klopt. De test van gisteren was van zwanger en kids en vandaag kruitvat is er verschil

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Mykelti welkom en succes meid. Met jouw feiten kan ik zelf niet veel mee maar een paar dames hier wel.

Snelly oh jeetje ik heb dat niet gehad. Zou ook verdrietig om zijn. Kijk er nu wel weer uit en hoop langer dan 11mnd te kunnen geven!

Angelica oooh ik wil foto!! Maar ik dacht dat je 10 dgn moest wachten met testen met prent? Een andere forumdinnie van mij (Heitjekarweitje) heeft nu 3 dgn lichte testen en eigenlijk kan het niet meer van prent zijn, ook spannend want hun zijn ook al heel lang bezig! Ik wil foto!!!

11. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik had van die matcare-testen, ook met zo'n blauw strookje, en die zijn net als zwanger&kids en kruidvat erg gevoelig. Ik begon bij deze zwangerschap met matcare en ging verder met kruidvat. Ze werden steeds donkerder. Ze zijn volgens mij even gevoelig dus als je test vandaag donkerder was dan die van gisteren dan lijkt het er wat mij betreft gewoon op dat er iets gaande is. (lang verhaal, maar je snapt het wel)

Suus

12. Whaaaa Angelica!!! Zou t dan eindelijk.. Spannend meis, helemaal súperrrrr!!!

13. Flavour

Flavour Niet meer actief

Welkom Mykelti, helaas. Heb je al onderzoek gehad naar de oorzaak van de miskramen? Je kunt over mijn onderzoeken lezen op Herhaalde miskramen - over de weg naar een effectieve zwangerschap onder Suus 5 sterren. Hoor het wel als je nog vragen hebt.

Naar aanleiding van je feitenrelaas heb ik nog niet echt een idee van wat er loos zou kunnen zijn.

Suus

14. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    ben zwanger van nummer 3. Heb een zoon van 5 en dochter van 2... en heb 4 miskramen gehad.

15. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Dit is alleen wel een topic waar meiden met meerdere miskramen met elkaar praten over onderzoeken etc. Dus dit is niet echt bedoeld om losse posten in te slingeren...

16. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ik probeer vanavond foto te plaatsen als het morgen donkerder is dande test van vvandaag hoefde ik niet in het licht te houden zoals gisteren

17. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien stelt ze zich even voor op deze manier.

18. Werd vandaag gebeld door t ziekenhuis. Of ik mee wil doen met een onderzoek naar agressief baarmoederslijmvlies. Ze willen bmslijmv van vrouwen zonder miskramen vergelijken met dat van vrouwen met miskramen. Weet eigenlijk nog niet of ik meedoe. Ben al zo veel in ziekenhuizen en moet dan ook weer dingen regelen etc met mn werk ondanks dat t niet heel intensief is. Maar toch...mocht t Geertgen ons willen helpen, dan zal ik wel weer vaker vrij moeten gaan nemen. Mn baas vind al dat ik vrij vaak afwezig ben. Na Luna*, tijdens zwangerschap van M, laatste tijd alle onderzoeken ed. Dus ik moet er nog eens goed over nadenken.

19. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    angelica wat spannend meid!!
    ik duim nog even door voor je

20. leonieke

leonieke Niet meer actief

Lobi, Is dat niet apart? Ze willen je niet verder helpen, maar je wel gebuiken om een studie te doen... Raar zkh dat Radboud... :$
    Je zou natuurlijk kunnen kijken wat ze er voor over hebben.. maw, meedoen mist ze je verder helpen... (ook wel chantage genoemd.. ;))

Deel Deze Pagina