De progesteron verlengt je cyclus inderdaad. Dus doortesten tot je echt zeker weet dat je niet zwanger zou zijn, en pas dan met de medicatie stoppen! Ik vind die CB stiekem toch wel hoopvol hoor. Test eens Kruidvat twee voor 5, die zijn heel gevoelig en erg betrouwbaar. Suus
Nee joh, sporten is juist supergoed voor de doorbloeding, dus uitstekend voor de innesteling. Sauna mijden, maar dat is heel iets anders, en dan heb je het over veel hogere temperaturen. Mensen die in de verpleging werken en de hele dag druk in de weer zijn raken toch ook zwanger... En topsporters... Suus
Ja dat is waar. En mensen in de verpleging werken inderdaad heel hard maar niet zo dat hun kleren helemaal nat zijn van het zweet. Is dus toch wel anders dan denk ik? Het maakt me gewoon onzeker merk ik.
Suus: 5 miskramen in 2009 en 2010 (6 tot 9 weken), toen placentagezwel en het syndroom van Asherman, nu dankzij prednison eindelijk goed zwanger en uitgerekend in september. Suus
Nee, dat is waar, maar ik denk werkelijk niet dat een innesteling bemoeilijkt wordt omdat je een paar keer per week lekker sport. Dat vergroot je kansen alleen maar.
Lobi: 1e dochtertje geboren en overleden jan. 2008. 2e dochtertje geboren december 2008. Nu ronde 18 voor 3e kindje Suus: 5 miskramen in 2009 en 2010 (6 tot 9 weken), toen placentagezwel en het syndroom van Asherman, nu dankzij prednison eindelijk goed zwanger en uitgerekend in september.
Ja dat zegt mn man ook! Voor de doorbloeding is het natuurlijk alleen maar goed. Maar ik heb gelezen dat een verhoogde temp rond de bevruchting een licht verhoogde kans geeft op afwijkingen. Dat speelt dan door mn hoofd. Ik zal het 2 mei eens navragen en tot die tijd ga ik lekker door met sporten
Als jij er geruster op bent om rond de bevruchting een keer niet te sporten, dan sport je toch niet? Maar zelf denk ik: het zal wel loslopen. Je kunt ook te veel weten hè... Suus
Ik had me al voorgenomen de 2e helft van de cyclus rustiger aan te doen. maar dat is bijna onmogelijk met spinnen
lobi wat goed dat je zo snel terecht kan. angelica spannend hoor maar als jij donderdag al voor een bloed test mag dan moet nu de pregnyl toch al bijna uitgewerkt zijn of zie ik dat verkeerd. hier in spanning tot eind van de dag dan mag ik pas komen voor de echo ik hoop dat ze deze keer wel aardig is anders grijp ik haar naar haar keel. mijn man zei ik neem de video camera wel mee kan ik het filmen hij was het dus helemaal met me eens
Angelica 2 bbz, linker eileider verwijdert. 3 mk in 2009 en 2010. 7 iui gehad. Zit nu in spanning Meiden ik schrok net ging plassen was het water brui.. Ik mijn man bellen. Bet water komt weleens omhoog/ terug in de tussen tijd 2 glazen water gedronken en weer plassen gelukkig niets.
Lobi: 1e dochtertje geboren en overleden jan. 2008. 2e dochtertje geboren december 2008. Nu ronde 18 voor 3e kindje Suus: 5 miskramen in 2009 en 2010 (6 tot 9 weken), toen placentagezwel en het syndroom van Asherman, nu dankzij prednison eindelijk goed zwanger en uitgerekend in september. Angelica 2 bbz, linker eileider verwijderd. 3 mk in 2009 en 2010. 7 iui gehad. Zit nu in spanning
Lobi: 1e dochtertje geboren en overleden jan. 2008. 2e dochtertje geboren december 2008. Nu ronde 18 voor 3e kindje Suus: 5 miskramen in 2009 en 2010 (6 tot 9 weken), toen placentagezwel en het syndroom van Asherman, nu dankzij prednison eindelijk goed zwanger en uitgerekend in september. Angelica 2 bbz, linker eileider verwijderd. 3 mk in 2009 en 2010. 7 iui gehad. Zit nu in spanning Aowyn: 5 miskramen in 2010 en 2011 (4 tot 8 weken). Oorzaak onbekend. Slikt zelf aspirine 100mg. Ronde gehad met late ei en goed zwanger. Uitgerekend in november.