Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 2

Discussie in 'Miskraam' gestart door Meleka, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ja dat weet ik dus niet goed..
    zondag? dinsdag..

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    jaaa gefeliciteerd!!!! :D

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    oooh het is spannend!!!

4. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mimi gefeliciteerd!!!! :D

Nanette, ik hoop dat ik jouw gauw kan feliciteren. Spannend!

Oh, hier slaat de twijfel weer eens toe. Ik word zo moe van mezelf.
    Ik dacht dat als ik een arts zou vinden die zou bevestigen dat het niet bewezen is dat adenomyose miskramen veroorzaakt en dat ivf voor mij niet noodzakelijk is omdat ik zo snel zwanger raakte, ik hem bij wijze van om zijn hals zou vliegen en die behandeling mooi niet zou starten. Het zou precies in mijn straatje passen. Maar zo werkt het dus niet. Het maakt niet dat ik me opgelucht voel, maar wel dat ik weer over mijn beslissing om de behandeling te gaan volgen begin te twijfelen. Maar aan de andere kant wil ik toch alles doen om onze kans zo groot mogelijk te maken. Om onze kans te optimaliseren, zoals men in Gent zeg. Maar doen we dat wel op die manier? Zo rot dat de meningen zo verschillen. Ik wil gewoon een duidelijk en eenduidig advies! Kon die hysteroscopie maar eerder. Als dan een tussenschot wordt gevonden, dan zou dat een verklaring voor de miskramen kunnen (tja kunnen) zijn. We zouden het in ieder geval mee kunnen nemen in onze beslissing. Maar weer wachten is eigenlijk geen optie. Ik heb nog een paar dagen om te denken. Waarschijnlijk gaat het toch de behandeling worden. Kon ik er maar voor mijn gevoel eenduidig voor kiezen :(

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    of gewoon stiekem vanavond 9dpo met avondurine!
    zegt niet zoveel.. twijfel of ik het als pos moet zien(vraag me af of jullie het zien)

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ik neem testje ff mee nanette

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    als ik hem in negatief zet zie ik een heel lichte streep! morgen ff opnieuw met ochtend urine, das beter ;)

Meleka huge hug sweetie!!!

8. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    waarheen???:)

9. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik heb nu geen test in huis;)
    Maar hier is hij makkelijk te zien.. stom is dat he.. zelfs manlief zag hem..
    Maar ik ga morgen of overmorgen halen.. en als het zo is dan is het dan duidelijk:)
    Ga er nog maar niet van uit;)

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    nanette hoe had je de toetstel ingesteld? op macro? En dan beetje in de licht :p

en is het een zwenk test?

11. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    nee met mijn mobieltje...
    die heeft alleen de ik druk de knop in stand;)
    kan wel 1 maken met het echte toestel

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    oh je kan niet ergens instellen? ik heb auto, twilight, sport en macro. De laatste moet je hebben dan. Probeer met eigen toestel, niet met flits ook niet in volle licht maar wel in licht, boven af en in macro, kijken hoe dat wordt.
    Ik vind het beste licht voor die soort strepen is daglicht

13. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    kan niet.. lijkt wel of het streepje wegtrekt nu de test droog is..
    Dus ik doe toch de moeite masar niet..
    Hij is gewoon negatief.. zal wel ergens anders op gereageerd hebben... of toch mijn hoop weer;)
    we'll see in a few days

14. Flavour

Flavour Niet meer actief

Meleka, ik kan het me zo voorstellen. Wat vindt je man ervan? Kun je het niet een maandje uitstellen? Hoe nodig vond E het om nu eerst de cyclus te onderdrukken? En hoe groot is de kans nou op dat tussenschot? Volgens mij niet groot, en dan nog... In Nederland halen ze die tussenschotten niet eens weg. Het klinkt alsof je die injecties niet wil omdat je niet overtuigd bent, misschien moet je dan 1 of 2 maandjes wachten? Heb het er samen goed over en neem een beslissing. Hiet word je gek van hè... Zooo lastig dit, ik leef echt met je mee.

Suus

15. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    maar ik ga mijn bedje opzoeken en heerlijk slapen:)
    ben bekaf!

sweet dreams to all

16. Flavour

Flavour Niet meer actief

Meid het is gewoon raak. Die testjes gaan niet af op hoop schat. Zo zag de mijne er ook uit 's avonds op 11 dpo. Maar test gerust over een paar dagen nog eens met een kruidvat twee voor vijf-test. :D

Suus

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    juist luister naar Suus :p ik heb ook een goed gevoel over! Gewoon 2v5 halen! slaap lekker lieverd!

morgen spannend dag.. 4w6 de 2e grens... voel een hoop gerommel beneden, soms lijkt het alsof het een beeb is maar dat kan echt nog langer niet :p

18. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hahaha.. ik zal proberen naar jullie te luisteren;)

19. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Mimi wat een mooie test gefeliciteerd.

De rest spannend zeg. Ik weet het morgen pas
    Ik durf niet te testen, ben zo bang en onzeker bah

Ik heb met het zkh afgesproken dat ze me al om 14.00 bellen, zodat ik vanuit Amsterdam Medicijnen kan gaan halen om te prikken.
    Helaas heb ik om 14.00 een vergadering met mijn lg, ze weet dat ik morgen de uitslag krijg, ivm IVIG enzo. Wel balen dat ze het weet.
    Mijn pa is zaterdag jarig en ik wil hem een mooie kado geven

20. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Nanette het is idd gewoon raak

Meleka ik wil je eigenlijk helemaal knuffelen. Het is ook allemaal zo zwaar klote.

Deel Deze Pagina