Joehoe, wat erg, net als je weer wat hoop en vertrouwen begint te krijgen... Hopelijk vind je wat afleiding met de verhuizing, maar neem natuurlijk ook de tijd voor je verdriet, sterkte.
Hoi meiden, ik ben een beetje aan het rond kijken om wat extra vitaminen te gaan gebruiken om de miskraamkans te verminderen. Hebben jullie tips voor welke vitaminen ik dan het beste erbij kan gaan gebruiken? Ik heb ook een mail gestuurd naar de Sutter, want op mijn vorige mail heb ik helaas geen antwoord gehad en heb gevraagd om prednison en heparine. Heb verder nog niet terug gelezen, heb het razend druk...
Ik begin mij nu wel zorgen te maken of ik wel de 18e weer een mooie echo hebt gezien dat Joehoe dat wel had maar dat het toch fout is gegaan Dreamz ik slik vit B complex omdat het kán helpen maar volgens mijn Gyn niet bewezen maar ach ja bekend hier: Wat niet schaadt baat niet mssn weten de anderen wel wat je ook nog kan slikken? Slik je ook aspirine?
Joehoe heel erg veel sterkte met het verlies van jullie kindje! Het is afschuwelijk om dat mee te maken. Dring op Belgie aan. Ik heb veel te lang gewacht en in Nederland getest. Ik dacht dat het AmC echt de oplossing zou zijn maar helaas hangt dat net zo van protocol aan elkaar als in heel Nederland. Angelica bij jou gaat het echt goed he? Een licht streepje is een streepje. Bij mij was het vandaag (weer clearblue want ik ga morgen toch prikken) weer negatief. Dus ik ga er eigenlijk van uit dat ik echt niet zwanger ben. Maandag was wel positief maar heel licht positief. Wanneer krijg je de uitslagen van je tentamen. Ik ben vandaag op cursus geweest. Vorige week was ik bekaf dat ging vandaag gelukkig beter. Ik voel nog steeds die spanning in mijn buik en hij lijkt ook opgezet. Maar behalve moe en die spanning in mijn buik en borreltjes voel ik me verder redelijk normaal. Suus kan je ook haar emailadres naar mij mailen in een privebericht voor het geval dat ik het echt nodig heb.
meiden ik heb de echo foto's in mijn album gezet ik zag alleen dat het wat onduidelijk was maar jullie hebben ook al zoveel echo's gehad dus jullie kunnen er vast wel wijs uit komen
Joehoe, ik heb er ook echt geen woorden voor... waarom nou toch?! Net nu je eindelijk een beetje begon te hopen, begon te vertrouwen, word je weer keihard onderuit gehaald. ik wens je heel veel sterkte en alle geluk van de wereld toe! angelica, ben heel benieuwd morgen!
Lieve meiden, Wat een lieve troostende woorden, dank jullie wel. Tja het is ook allemaal zo snel gegaan nu. Ik moet weer even wennen aan het idee. Heel raar, je wordt van de ene in de andere emotie getrokken: kwaad, verdrietig, machteloos, gefrustreerd, verward.. pfff. Ik ga in ieder geval een afspraak maken in Gent en heb het boek van Alan Beer besteld. @Aowyn Laat je niet ontmoedigen door mijn bericht en hou moed! Ik weet zeker dat het bij jou goed gaat komen! Extra dikke knuffel... ik weet hoe lastig deze tijd kan zijn. Laat je niet gekmaken. X
O nee, Zena. Wat vreselijk! Hoe ver was je ook alweer? 6 weken? Had je al een echo gehad? Echt erg. Joehoe, goed dat je het boek besteld hebt. Ik kreeg er erg veel kracht door, en weer een sprankje hoop. Als je vragen hebt, kom maar op. Ik wil graag helpen als dat kan. Heel veel sterkte morgen. Lfs, Suus
Vandaag 6 weken ja. Begon vanmiddag te vloeien. Echo gehad, geen zwangerschap te zien. Ivm eerdere eug moest ik nog een zwangerschapstest doen en die was negatief. Vorige week knalde hij er nog af. Ik snap er niks van. Het voelde zo goed... Ik dacht echt dat dit goed zou blijven gaan. Als die test daar niet gedaan was had ik er nog steeds in geloofd denk ik...
Hoe is het mogelijk, zeg. Wat ontzettend k-u-t. Kennelijk is het dus heel vroeg misgegaan? Ik vind het onwijs triest voor je en had zo gehoopt dat het nu goed zou gaan na al die ellende van de laatste maanden... Knuffel, Suus
Zena wat verschrikkelijk dat t voor jou ook niet zo heeft mogen zijn. Ik wens jullie beide heel veel kracht en sterkte toe. Ik leef enorm met jullie mee..
Wat een rotnieuws Zena! Ben je ook onder behandeling? Welke medicatie slik jij? Ik wens je heel veel sterkte toe. Groetjes Lisette