Zena, wat een domper weer...sterkte! Angelica, ook voor jou een domper. Ik dacht echt dat je nu zwanger zou zijn, niet dus . Het lijkt me in jou geval, met alle behandelingen die ingezet worden, extra teleurstellend. Zeker na die hoopvolle testen... Ik leef met je mee! Babs
@Angelica: getverderrie, sterkte meis... @Dreamz: zou toch wat zijn als ze uitkomen! Hier oma ook op de stoep... Vandaag gebeld voor de gyn om een afspraak te maken voor de kijkoperatie. Was niet aanwezig, dus hopelijk wordt ik voor maandag teruggebeld. Afspraak om te bellen stond de 19e, maar dat zou net een mooie datum zijn in mijn cyclus om te gluren...
angelica nee toch de testen waren zo hoopgevend ik vind het wel raar dat je zulke duidelijke testen heb en dan maar een hcg van 2.
Angelica wat balen dat het zo is gelopen. Heel veel sterkte met alles! Een volgende rond hopenlijk meer gelukt. Ik vind het soms ook moeilijk om heel enthousiast te zijn voor anderen. Ik doe wel echt mn best. Ik heb pas rond 12.30 uur kunnen prikken en toen ik belde na 15.00 uur wist de assistente nog van niets... (ik baalde al dat ik haar aan de telefoon kreeg want ik vind haar zo'n doos want ze vergeet altijd terug te bellen). Dus morgenochtend bel ik zelf maar weer! Voor alsnog blijft de spanning in mijn buik en voel ik me verder alleen maar moe. Ik heb ook tarwekiemolie geslikt in het verleden maar je moet goed opletten dat bepaalde vitamines of capsules niet andere dingen in de weg zit. Groetjes Lisette
@Angelica... bah wat vervelend, dan heb je hoop en vergaat die weer... ! Extra dikke knuffel en hopelijk volgende ronde wel goed nieuws
@lobi.. het gaat wel goed hoor..Ik zit rustig ophet wachtbankje..we'll see.. Tot de verkleving weg is ga ik mij niet gek laten maken (try anyway) Mijn cyclus doet alleen zo raar.. bij het spaarne vorige week donderdag een echo gehad. Mijn bms wees op midcyclus.. Dus ik balen omdat ik bang was dat we fout hadden getimed. Weekend leek mijn lichaam te zeggen dat het ei de sprong nu pas ging wagen.. Dus het gezellig gemaakt samen. Gisteren en vandaag opeens mega veel vs.. Dus nu ben ik bang dat het vandaag pas gesprongen is.. Kansloze maand ben ik bang.. (laat ik me toch nog gek maken)
Nanette ik heb ook na mn ei nog wel eens vs. Dus wie weet kan het nog!! (Ik zal je nog ff wat gekker maken) Wij gaan straks voor een weekendje weg. Ben er wrs maandag of dinsdag pas weer! Dikke knuffels voor jullie allemaal!!
Goedemorgen, even een vraagje... Het komt zeker vaak voor dat je cyclus van slag is na een miskraam?????? Ik ben vandaag namelijk 2 dagen overtijd, en normaal heb ik cyclus van 26, 27 of 28.. Maar nooit langer... Ik heb totaal geen gevoel dat het er überhaupt aankomt eigenlijk ook! Het enige wat ik voel is dat ik mijn bm voel, net als toen ik begin maart zwanger was, en steken in mijn liezen!!! Toen ik bij de gyn was op do 24 maart zag ik op de echo een ei aankomen. Heb die donderdag, vrijdag en zaerdag bruinverlies gehad, en zondag was het weg, dus zondag heb ik eigenlijk weer voor het eerst geklust.... Vind het heel moeilijk dat mijn lichaam zo doet, en kan er best een beetje verdrietig van worden, want aan de ene kant denk ik TESTEN!! Maar aan de andere kant, denk ik, ja, het zal wel komen doordat mijn cyclus van slag is... sorry voor mijn ego berichtje, ben er een beetje blegh van!
Hoi Suus, ik heb 10 maart de mk gehad... Tot aan 26 Maart elke keer bruinverlies gehad, en dus op 27 maart de eerste keer weer geklust... Ik heb helemaal nog niet getest na die tijd.... De 15e moet ik weer naar de gyn..
Angelica, een heel groot boeket bloemen voor jou. Bah, wat balen. Lobi, geniet van jullie weekendje uit. Het weer zit mee (als je niet ver weg gaat in ieder geval).
Hey meiden Hier ook geen positief nieuws. HCG was maar 1 dus niet zwanger! Helaas! Nu maar stoppen met de medicatie en kijken wanneer ik dan ongi word. Lobi een heel fijn weekendje weg! Wij gaan ook van het weekend even weg. Timinig is perfect wat dat betreft dan hebben we tenminste wat afleiding. Moi soms misleidt je lichaam je enorm he? Dat heb ik van de week al weer gezien. Groetjes Lisette
Maar je hcg was wel in de gaten gehouden, of niet? Het gaat erom of testen zin heeft. Dat heeft na een mk namelijk alleen nut als je zeker weet dat je na de mk al het hcg kwijt was.