Heb jij meerdere ma's gehad?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Foxter, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Heb jij meerdere ma's gehad?

1. nee, 1 keer

2. ja, meerdere keren

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hoi meiden,

Na de vorige zwangerschap die eindigde in een ma, ben ik vrij snel (niet helemaal de bedoeling) weer zwanger geworden. Nu ben ik toch wel bang dat het misschien weer een ma is.

zijn er hier mensen die meerdere ma's hebben gehad? En is er een reden voor gevonden?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

2. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Hier meteen weer zwanger naar mijn MA. Gelukkig wel! Een vriendin van me heeft 5 miskramen gehad waarvan 1 MA. Dus vlgs mij is het niet zo dat als je het eens hebt gehad dat je dan een verhoogde kans hebt op nog een keer...
    Wel is de angst voor een MA/ MK bij mij nog aanwezig geweest tot ca de 16 weken echo. Dat moment dat ze geen hartje vonden met de echo... dat komt steeds een beetje terug wanneer ik daar lag. Inmiddels voel ik het schoppen en loop ik met een dikke buik dus die angst ebt een beetje weg. Maar ik snap je angst dus wel!
    Misschien kan je een vroege extra echo krijgen?

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Dankje, ik krijg inderdaad deze donderdag een echo en dan elke week tot minimaal 12 weken.
    Maar ik vind het nog steeds erg spannend!

4. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik heb meerdere hele vroege miskramen gehad (allemaal voor de 5,5 week) de reden is waarschijnlijk een te geactiveerd immuunsysteem, hoewel mn bloedwaardes niet dramatisch hoog waren. Ik heb hier medicijnen voor gekregen, maar werd zwanger toen ik ze een maand niet nam (mocht niet elke maand ivm bijwerkingen) en gelukkig is het tot nu toe goed gegaan, maar ik blijf het nog steeds end vinden. Ik wens je heel veel succes met je zwangerschap en zal duimen dat alles dit keer goed gaat. Ik weet maar al te goed hoe ontzttend spannend het is!!

5. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Ik 2 x een BBZ. Eerste keer een besparende operatie. Ronde erop gelijk weer zwanger maar zat het weer op dezelfde plek. Dit maal eileider verwijderd. Iets andere situatie dus.

x Kweenie

6. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    4x een mk en het waren allemaal MA helaas.
    6wk lege vruchtzak met 11 wk op de dag van curettage toch nog spontaan.
    6wk lege vruchtzak met 9wk gecuretteerd.
    9wk overleden met echo 12 wk achter gekomen met 13 gecuretteerd.
    9wk overleden met 10 wk na slecht voorgevoel met echo achter gekomen met 11 wk gecuretteerd.

1 ding geen MA meer AUB

Deel Deze Pagina