Dag meiden, Na urenlang rondsurfen en verhalen lezen op deze site heb ik toch besloten mijn eigen verhaal te posten met de hoop op iemand met een soortgelijke ervaring. Na 3 dagen overtijd eerst negatief getest. Na 5 dagen een licht maar zeer duidelijk streepje te zien ( CB test) en dus positief.. Niet van lange duur, want diezelfde middag dinsdag) begonnen de ongesteldheidskrampen en het bloeden. Heftige bloedingen ook. Gistermiddag tegen beter weten in weer getest en nog steeds positief! Gisteravond nogmaals en helaas geen enkel streepje meer te zien. Nog steeds heftig bloedverlies ( helder rood) en pijnlijke krampen... Heeft iemand een zelfde soort ervaring? En betekent dit nu dat ik een VMK heb gehad? En hoe weet je nu of je helemaal " schoon" bent? Bij voorbaat bedankt voor jullie reactie... Liefs, poppy
Hoi Popp, Ik heb dit ook gehad. Maandag heel licht positieve test, dinsdag duidelijker en gister negatief. Werd gistermorgen wakker, met enorme kramp (geen bloedverlies) zo erg, dacht dat ik doodging! Echt zo erg, na een half uur was het minder, en 's middags begon het bloeden, vandaag heel veel bloedverlies en wat krampjes. Nu wordt het minder allemaal. Een vmk, dus. Ik had dit voor de 2de keer. Je zwangerschap is maar zo kort, dus je bent echt wel schoon hoor. Sterkte meid!
Hi Divaatje, Bedankt voor je snelle reactie... Balen he?! Probeer me erbij neer te leggen, maar het is voor mij en mijn vriend allemaal zo nieuw dat we er helemaal niks van begrijpen... Gewoon maar weer proberen nu? Of is het beter om te wachten? En weet jij misschien vanaf wanneer ik mijn ovulatie nu weer kan uitrekenen? Is dat vanaf de eerste dag bloedingen? Jij ook sterkte!
Hoi, Ik heb hetzelfde vorige week gehad, was 1 week overtijd , maar op woensdag kreeg ik heftige menstruatiekrampen en donderdagavond begon ik helder rood te bloeden. Dus op naar de volgende ronde, dus je kan gewoon blijven proberen. Succes Renate
Hoi Renate, Vervelend voor je zeg! Bij mij is het inmiddels 2 weken terug dat het bloeden begonnen is. Heb vannochtend nog een test gedaan om te kijken of ik " schoon" ben, maar nog steeds heel erg positief!! Ik snap er echt helemaal niks meer van! Heeft iemand anders dit ook meegemaakt? Liefs, pop
Ik denk dat het tijd wordt dat je naar de huisarts gaat. Want het is natuurlijk vreemd dat die nog posi is. Dan kunnen ze gelijk ook je bloedonderzoeken voor hetzelfde geld ben je nog zwanger? Succes...en hou ons op de hoogte.
Ik zou even om een echo vragen. Daarop zou nu we eea te zien moeten zijn, als je uitgaat van je eerste positieve test. Bloedingen betekenen namelijk slechts in 50% van de gevallen dat er ook echt een miskraam is, en de andere 50% gaat 'gewoon' goed...
Dag meiden, Bedankt voor jullie fijne reacties. Heb inderdaad een afspraak gemaakt bij de gyneacoloog om alles even goed na te laten kijken. Wel voelde ik vanmiddag ineens krampen opkomen en is het bloeden weer begonnen. Heb dus het idee dat nu eindelijk het " restje" wat er nog zat ( en waardoor ik positief testte) er uit is. Pfff...wel moeilijk hoor, die onzekerheid. Ik zal jullie donderdaag laten weten hoe het af gelopen is... Liefs,
Ook maar even de stap genomen om wat te schrijven... Vorige maand kwam ik er op 9 sep achter zwanger te zijn, ik heb een dolgelukkig weekend gehad. Maandag onderweg naar werk begon de kramp en had ik meteen het gevoel: foute boel... Op werk bleek dat ook: veel helderrood bloedverlies. Wat heb ik me 2 dagen ellendig gevoeld, opgesloten in de slaapkamer... Inmiddels voel ik me allang weer de oude gelukkig en relativeer ik het een beetje meer..wat is 4 weken zegmaar? Nu las ik op internet ergens dat als je in de maand na je mk het meest vruchtbaar bent... Hopefully, ik ben 1 dag overtijd en heb weer megagevoelige borsten, ben erg benieuwd of het weer raak is. @ poppy: apart dat je nog pos test, kan zijn door de aanmaak van hcg en langzame afbraak van het hormoon óf dat je nog zwanger bent! Bij mij was het tijdens de mk al negatief