Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 3

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ja ik zie m inderdaad ook duidelijk. Eerlijk gezegd snap ik het ook niet. Als het fout was (gegaan) zou ie wel lichter worden zou je verwachten. Heb je al eens geprobeerd met een ander merk te testen? Misschien wordt deze set niet zo donker ofzo.
    Het is wel een heel duidelijke voor zo vroeg...

2. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Mimi, het kan met de concentratie van je urine te maken hebben he meis! Niet zo snel opgeven!
    Heb je een fotootje van je testjes onder elkaar?

3. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    deze worden juit heel snel donkerder heb zel altijd maar mocht ik eind van de week nog niks weten dan haal ik wel even een ander.
    het enige verschil met nu testen en anders is dat ik anders op dag 20 mijn ei had en op dag 28 testen dan word ik normaal ongesteld en nu had ik op dag 14 mijn ei en heb op dag 21 getest er zitten dus even veel dagen tussen alleen is het nu voor nod en normaal na nod.
    ik zal even een foto van de rest maken ik heb er nu net 1 met middag urine gedaan de rest was met ochtend kijken wat die doet.

4. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    zo het is gelukt de 3de van boven zien jullie denk ik niks op die was met middag urine

5. Is de onderste het laatste? Die lijkt wel donkerder!

6. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ze lijken mij wel donkerder te worden hoor meis!

7. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    de onderste heb ik net gedaan met middag urine maar die lijkt nu inderdaad wel wat donkerder.
    misschien maak ik mezelf ook wel gek om niks maar ik ben natuurlijk ook al aan het spuiten en dat wil ik natuurlijk ook niet voor mijn lol doen.
    hoezo test verslaafd haha.
    maar goed dat dit hele goedkopen testen zijn.

8. Ik vind ze dan toch wel een stuk duidelijker worden! Dus volgens mij gaat t de goede kant op!

9. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    #2009 Dreamz3, 2 aug 2011
    Laatst bewerkt: 2 aug 2011
    Bij mij zijn de testen later op de dag ook altijd donkerder, dus ik heb wel goeie hoop!
    Nu effe pas over 2 dagen testen, dan zie je het verschil veel beter!

10. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    mmm oke gelukkig dan maar.
    wat een zeurpiet ben ik ook eigenlijk ik zit nog 5 dagen voor nod.

11. Ik heb nog eens goed naar je testen gekeken en ik vind ze ECHT duidelijker worden hoor!!
    En niks geen zeurpiet, heel begrijpelijk je gevoelens!

12. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    haha dat kan ik niet iedere avond als ik die vervelende naald weer in me steek denk ik als die zwangerschapstest morgen maar niet negatief is dan heb ik weer al die blauwe plekken voor niks.
    en ik heb nog een aardig voorraadje dus kan er nog even tegen aan ik bestel ze altijd via e-bay scheeld echt een hele hoop en ze werken echt super geven nooit vals positief en heb er altijd duidelijk mijn zwangerschap mee aan kunnen tonen

13. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    en mijn temp kaartje is mijn temp niet te laag?? de vorige keer dat ik zwanger was bleef hij tussen 37 en 37.1 schommelen.

14. Volgens mij niet hoor! Hij is gemiddeld een stuk hoger dan voor je ei, dus dat is goed!

15. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    dan is het goed.
    ik denk dat ik anders begin volgende week even langs de dokter ga voor een hcg meting normaal doen ze dit niet maar neem aan nu wel ik ben tenslotte aan het spuiten en vloei ook het lijkt me dus niet verstandig om het nu aan te kijken tot de (hopenlijk) 6 weken echo

16. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ik snap je gevoel heel goed hoor Mimi, je wilt het zo graag en je wilt jezelf ook niet te zwaar belasten voor niets. Ik heb precies hetzelfde hoor!
    Ik vind je geen zeurpiet, ik begrijp je juist heel goed!

@ hier, ik zit weer op de wachtbank.
    Afgelopen weekend weer de 1e poging gedaan om zwanger te worden.
    Dus nu weer in spanning of het gelukt is.
    Donderdag naar Dokter Noens! Hopelijk mag ik de week erop gelijk weer terug voor de ivig omdat het raak is.
    Mocht het raak zijn, dan bel ik gelijk dr. De S voor de pred!

17. Dreamz spannend hoor!! Ik hoop zo dat het nu eidnelijk eens goed mag gaan!! Mijn duimen draaien!!

Mimi, ik sluit me aan bij de woorden van Dreamz. En vooral je onzekerheden uiten hoor!

Meleka hoe gaat het met jou?

Snelly, hoe gaat het met jou? En met je man? Hebben jullie al een gepraat samen?

Angelica. Meis heb je nou gisteren een testje gedaan?

Y30 hoe voel jij je?

En Moesch heb je al uitslag van de test?

18. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Dankje Lobi, ik zie dat je donderdag je FM hebt, spannend hoor! Stel nou dat ze groot genoeg zijn, gaan ze dan gelijk oogsten?

19. Nou ik hoop op eigenlijk maar 1 eitje, want wij krijgen geen IVF, maar willen IUI. En met mijn halve baarmoeder mag ik er maar 1 hebben. Dus ik hoop op 1 eitje aan de goede kant. Maar het is pas de eerste FM, dus als er al iets zit, zal het nog klein zijn.

Het lastige is dat mijn eierstok altijd heel slecht te vinden is. De laatste ronde ben ik naar huis gestuurd omdat ik geen eisprong zou hebben, ze konden geen stok en ei vinden, terwijl ik dus wel een ei had. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat als ze geen ei vinden rechts, dat ie links zit onder mn ribben. Dus ik denk dat ze mn hele buik maar moeten gaan echoen haha

20. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Aahh okee dan, ik haal ook zoveel dingen en behandelingen door elkaar bij iedereen. :)
    Maarre apart dat ze je eierstok niet konden vinden, het lijkt mij dat die toch op een vrij normale plaats zou moeten zitten?

Deel Deze Pagina