Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 3

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maakt niet uit hoor!

Ze hebben er steeds zo'n moeite mee. de laatste keer werd ik dus weggestuurd omdat ik geen eitje zou hebben (dan zien ze de eierstok beter). Later bleek dus dat er wel een eitje zat, en natuurlijk ook aan eierstok. Hij zit bij mij een beetje aan de achterkant. De keren dat ze m gezien hebben, moesten ze steeds op mijn buik duwen (ter hoogte van je nier maar dan aan de voorkant). Hij zit blijkbaar tussen mijn darmen verstopt, heel handig!

2. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Aha, okee, dat is lastig ja...
    Hopen dat ze hem donderdag wel een beetje goed kunnen zien dan...

3. Ik hoop het ook!

4. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Meiden sorry ik was heel verdrietig. Test was negatief.

Mijn man en ik hebben tijdens ons gesprek met de s besloten om IVF in gent te gaan doen.
    Ik ga ipv gonal f en decapeptyl het volgende gebruiken cetrotide en menopur ik had gelezen dat ze voor de kwaliteit van het eitje beter zijn. Ze begon er zelf over om dit te gaan gebruiken, maar wat ze schreven nog niet bewezen was.

Ik moet even de resultaten van ivf 1 aan haar geven bij mijn controle echo. Ze vond 6 bevruchtingen met mijn anti spermalichamen wel goed normaal krijg je gelijk icsi als je dat hebt.
    Ik ga de s zo mailen omdat ik niet verteld heb dat ik vanaf dag 5 al prednison gebruik. zij denkt dat ik het na de tp ben begonnen ik weet nog of dat invloed heeft op het eitje

Omdat ik dacht dat ik een deze dagen ongi moest worden kreeg ik al een echo in het zkh en tot onze angst zat er een grote cyste van 2.4 mm dus deze maand geen ivf. Als ik over 4 weken nog niet ongi ben moet ik gelijk bellen, dan gaan ze wat aan de cyste doen

Ze denken dat mijn eerste poging niet goed was omdat ze mijn eitjes al tussen 12-18 al goed vonden. zij is er van overtuigd dat als ze de punctie boven de 17 mm doen dat ik al betere kansen hebt en dat het gewoon lukt. ook zal de kans groot zijn dat de tp op dat 5 zal plaatsvinden in NED is dat op dag 2 of 3 na de punctie

IK ga de S even mailen dat ik prednison al op dag 5 gerbuik of niet? wat denken jullie

5. Lieve Angelica, ik had net ook al even gereageerd, maar vind het echt zo rot voor je:( Dikke knuffel ook hier van mij!

Verbeteren de andere hormonen de kwaliteit van het eitje? Dat is wel interessant! En fijn dat ze hiermee willen proberen! Echt fijn als ze gewoon mee willenw erken!

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Meis, dikke knuffel voor jou. Wel goed dat jullie verder gaan in Gent. Klinkt allemaal een stuk positiever!

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Mimi: ik ben geen vriendjes met je, dus kan je testen niet zien, maar ik weet wel dat HCG in het begin erg kan schommelen...maar na al onze miskramen hebben we er meestal wel een hard hoofd in natuurlijk.
    Hoe voelt het zelf? Voelde jij alle miskramen al aan? Ik wel namelijk, dus was bij de laatste al minder verdrietig, omdat het niet goed voelde.
    Ik duim gewoon voor een plakbeeb! :)

@Suus: hoe gaat het met jullie? De kleine meid al niet meer verkouden?

8. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    angelica wat een rot nieuws ik had zo gehoopt op goed nieuws.
    wel hoopvolle berichten vanuit gent ik hoop voor jullie dat dit de uitkomst is naar het gewenste eind resultaat

9. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    ik voelde alle miskramen aankomen.
    de laatste eerst niet zo had er goede hoop in omdat we eindelijk wisten wat de oorzaak was maar een paar dagen voor de echo had ik ineens weinig zin meer om te spuiten en achteraf was dat ook het moment dat het over was.
    bij mijn dochter kon ik niet eens meer op mijn benen staan zo vloeide ik iedereen had de hoop opgegeven maar ik wist dat het goed kwam en dat is het gelukkig ook gekomen.
    op dit moment heb ik nog geen gevoel erbij het spuiten gaat prima maar vind wel dat ik erg vroeg al begonnen ben met vloeien al word het iedere dag wat minder.
    we wachten het rustig af al vind ik dat heel moeilijk na al de ellende die we hebben gehad maar dat zullen de meiden hier vast wel goed begrijpen helaas

10. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Mimi: ik heb je een verzoekje gestuurd om naar je testjes te mogen kijken. Moeilijk he dat afwachten, wel fijn dat het vloeien wat minder is nu.

11. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    @Angelica balen zeg!! maar zeker goed dat jullie naar Gent gaan ik hoor daat altijd wel goede verhalen over.

@Mimi ik hoop zo voor je meid dat het goed gaat!! ik blijf voor je duimen.
    Ik kan de testen van je niet meer bekijken maar als ik de dames moet geloven zagen die er wel goed uit.

12. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Hanneke bedankt waar loop jij ?

13. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2033 Meleka, 3 aug 2011
    Laatst bewerkt: 3 aug 2011
    Eerst even een reactie van mij, dan ga ik bijlezen :)

Eerder deze week hadden we een afspraak bij DS (zij was tijdens ons iui poging met vakantie helaas). Ook zij was teleurgesteld in weer een slechte stimulatie. Maar we krijgen toch nog een ivf poging maar dan met Menopur, zoals we het willen.
    De professor is niet optimistisch dat menopur zal werken bij mij, maar ik las dat dit medicijn soms beter werkt bij vrouwen die bijna in de overgang zijn. Daarom wil ik het persé nog een keer proberen. Ik zie er enorm tegenop, maar wil later niet met de gedachte rondlopen wat als. De professor ziet eigenlijk geen toegevoegde waarde meer in wat zij kan bieden. Ze is het met ons eens dat we het net zo goed op de natuurlijke manier kunnen proberen. Misschien levert dat zoals in het verleden meer op. Dus nog 1 poging met medicatie en dat zou dan gelijk wel eens de laatste kunnen zijn. Ik verlang naar een beetje rust op hormonaal gebied.

Ik had om een echo gevraagd, omdat ik na de laatste stimulatiepoging nog niet ongesteld was geworden. Er bleek iets van maar liefst 35 mm op een eierstok te groeien. Dat kan een overrijpe eicel zijn die niet loskomt of een cyste. Vanavond moet ik een injectie zetten om de eisprong op te wekken. We gaan flink klussen, hoewel het maar zeer de vraag is of, als het een eicel is, de kwaliteit ervan nog goed is. Maar zeker proberen natuurlijk. Anders moet ik aan het begin van de menstruatie weer naar Gent voor een echo om te zien hoe het eruit ziet. Is het ding verdwenen, dan begin ik met de derde poging. Als het een cyste blijkt, dan zullen we waarschijnlijk ook moeten wachten.

14. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mimi, ik duim voor een hele duidelijke knaltest volgende week

Dreamz, ook voor jou duim ik voor zwangerschap deze poging

Lobi, succes met de stimulatie, op naar een superei

Angelica, wat rot dat het niet gelukt is. Hopelijk meer succes in Gent! Je bent in ieder geval in goede handen bij ds. Ik ga het de volgende ronde ook met menopur proberen. Ik heb ook over cetrotide gelezen, maar dat heb ik nog niet gevraagd. Volgens mij volg ik een ander protocol. Ik moet me eerst even inlezen, zodat ik gericht vragen kan stellen en voorbereid ben.

15. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Hoi meiden, ik wil even mijn frustratie uiten.
    Iedereen praat over De S alsof ze zo lief is, maar mij lijkt ze wel steeds tegen te werken.
    Vanmorgen kreeg ik een bericht dat ze me niet eerder kan zien dan de afspraak in oktober en dat ze ook geen behandeling via email mag starten, omdat dat verboden zou zijn:(

Ik heb haar het volgende geantwoord:

Geachte Prof. De Sutter,

Ik kan me voorstellen dat u geen behandeling via e-mail mag starten.
    Inmiddels hebben wij wel weer geprobeerd om zwanger te worden, dus over ongeveer een week zullen we weten of dat gelukt is of niet.

Omdat we niet op een 5e miskraam zitten te wachten, zouden we daarom bij een zwangerschap het graag gaan proberen met prednison en eventuele andere medicatie.

Vandaar mijn vraag aan u of u ons dan eerder kunt zien.
    Een vriendin van mij is slechts 1 keer bij u geweest om u te zien en heeft de rest via e-mail kunnen doen, dus ik vraag me af waarom dat bij mij dan niet mogelijk is.
    U heeft mij immers al gezien.

Ik hoop daarom wel op uw medewerking bij de volgende zwangerschap, ook als deze wordt vastgesteld voor de afspraak bij u in oktober.

Met vriendelijke groet.

Ik ben dr echt een beetje gefrustreerd van, ik wil gewoon geholpen worden! Het lijkt wel of ze in Belgie nu al net zo moeilijk gaan doen als hier in NL... :(

16. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Dreamz ik krijg prednison via mijn huisarts

Meleka oh wat klote zeg, maar de aanhouder wint en ik hoop dat het ook gaat werken voor jou

17. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Angelica, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

18. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ik heb tegen mijn arts verteld dat ik via belgie prednison mag gebruiken, maar dan moet ik meer betalen als ik het daarkoop of via het zkh moet regelen dus of zij het voor mij wilde voorschrijven, zodat het scheelt in de kosten.
    Ik krijg ook utro van haar.

19. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Okee dan, dat is misschien ook het proberen wel waard dan!
    Mijn huisarts geeft me wel utrogestan.

20. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    gewoon proberen bij mij lukte het

Deel Deze Pagina