Nee, geen idee. Ben al een paar dagen misselijk vanwege een niet lekker gevallen etentje.. maar wie weet is het stiekum toch ergens anders van.. 1e pinkster weten we meer..[/QUOTE] Spannend.. Zou wel heel vroeg zijn voor misselijkheid, maarja.. het kan wel natuurlijk.. Ga voor je duimen
Lobi oh wat leuk we lopen gelijk. thanks meiden die voor ons duimen. Hoe weet je dat je een schimmelinfectie hebt gehad? Ik heb wel eens na IUI wat meer afscheiding gehad en ook niet mooi wit van kleur. ze hebben wel vorig jaar bij mij in het zkh een uitstrijkje gedaan en die was goed. Suus hoe gaat het Leonieke spannend Snelly vreselijk dat je dat heb moeten meemaken Babbs succes vandaag Maja hoe gaat het bij jou?
Met mij gaat het goed. Ik lig hier nu een week. Ongelooflijk. Schimmelinfectie kenmerkt zich bijvoorbeeld dmv hüttenkäse of jeuk. Meestal is het candida, dat is onschuldig en gaat vaak vanzelf over. Het standaard uitstrijkje beperkt zich tot het detecteren van een voorstadium van kanker. Het GBS-uitstrijkje wordt gemaakt om specifiek te kijken naar streptokokken-kolonies. Ook bij kweek vd urine moet je ze specifiek vragen om te kijken naar streptokok B. Uit mijn urinetest bij de ha bleek namelijk ook helemaal niets, terwijl ik toen al een vette infectie had, ook in de blaas. Suus
Een week alweer, Suus. Dat er nog maar veel mogen volgen. Lullig, maar toch is het zo. Ik hoop dat het je niet te zwaar gaat vallen. Ik lijk soms wat te voelen in de richting van mijn rechter eierstok. Maar ja, wie weet is de wens wel de vader van de gedachte natuurlijk. Ik baal ervan dat ik geen enkele info heb over wat nog mogelijk is. Gister had ik een goede dag. Voelde me goed en had zowaar een positief gevoel de hele dag. Vandaag gaat vooral door mijn hoofd dat het vreemd is dat ik geen follikels heb. Zou het zoals gezegd de leeftijd zijn. Ik werd anders wel 3 keer heel snel zwanger. Ok, dat is alweer een tijdje geleden. Maar in januari is op echo een aankomende eisprong vastgesteld en in februari met een ovulatietest. In maart ben ik in de chemische overgang gegaan. Maar dat zou er niets mee te maken hebben. Echt niet?????
ik hoop ook idd dat er vele weken mogen volgen en dat alles goed gaat natuurlijk. Meleka, kun je de s niet mailen met je vragen?
O ja dat heb ik hoor, heb al heel wat afgemailed (schrijf je dat zo?) met haar. Ik heb er ook aan zitten denken om dat te doen. Maar ik kan ook wachten tot dinsdag en dan gerichte vragen stellen nav de nieuwste echogegevens. Voorlopig gaat mijn gevoel nog die kant op. Eigenlijk moet ik er niet zoveel mee bezig zijn, vind ik
wat goed nee je weet inderdaad maar nooit. ik moet morgen weer naar de dokter ik denk dat de ontsteking terug is had 3 weken geleden al een anti biotica kuur gehad tegen blaasontsteking toen werd er al gezegt dat als daar de infectie niet vandaan komt dat het dan waarschijnlijk wel weg gaat of minder word maar wel weer terug komt. ik had daar toen nooit geen genoegen mee moeten nemen want nu kan ik dus weer heen. ik zal wel eisen dat ik morgen meteen met een goeie anti-biotica kuur mag beginnen want wil niet nog een maand verprutsen. ik weet 1 ding zeker ik ga alles op alles zetten dat ik mocht ik ooit nog een miskraam krijgen ik cytotec krijg want word hier schijt ziek van. ik denk dat ik over 3 weken een poging waag in amc bij de vaat arts kijken of die kan bemiddelen of een gesprek voor me regeld. oja ik ga morgen natuurlijk meteen vragen of ze me op gbs willen testen
Je krijgt eigenlijk overal cytotec (behalve in het MCA kennelijk), dus dat moet lukken. Gewoon vertrekken bij het MCA, daar heb je sowieso al zat slechte ervaringen inmiddels, tijd voor een frisse start elders. Curettage geeft idd ook een verhoogde kans op blaasontstekingen, door die katheter. Heb je nu weer een blaasontsteking denk je? Suus
tja ik vraag het me af of het een blaas ontsteking is ik heb geen pijn bij het plassen had ik de vorige keer trouwens ook niet dus ik denk dat de ontsteking ergens anders vandaan moet komen. ik wil wel weg uit het mca maar ik durf niet goed het is natuurlijk nog lang niet zo ver maar als ik ooit nog een keer mag bevallen dan ben ik in het mca binnen 10 min ga ik naar een ander ziekenhuis dan word het minimaal een half uur en ben bang (weet het bijna wel zeker) dat ik dat niet red. ik denk trouwens ook dat het door de curretage langer duurd voordat ik weer zwanger ben merkte jij daar verschil in??
Ik snap het dilemma. Ging je vorige bevalling zo snel dan? Nee, daar heb ik nooit iets van gemerkt, dat het dan langer duurde. Ik heb heel wat curettages gehad, en was 5 keer in 1 jaar zwanger. Maar dat is misschien bij iedereen weer anders. Zolang je geen verklevingen krijgt, en die heb je vast niet, zou het denk ik niet moeten uitmaken. Suus
Nou meiden, de eerste spuit is gezet! Volgende week donderdag terug voor een echo...hopelijk 1 mooi, groot eitje!!! Angelica we gaan voor een goed resultaat!! Suus, nog steeds alles rustig? Super hoor!! Meleka ben je er al een beetje uit wat te doen?
mijn vorige bevalling ging heel snel. ik geloof dat ik om 3 uur pas mijn eerste wee kreeg na 20 min heeft mijn man al de verloskundige gebeld want we hadden al het idee dat onze dochter eruit wou. die kwam vrij snel om 4 uur stapte ik het ziekenhuis binnen om kwart over 4 lag ik op de verloskamer toen braken ook meteen mijn vliezen en nog geen half uur later was ze er al. dus dat is 1:45 alles bij elkaar. ik ben al gewaarschuwd dat de volgende keer meestal nog sneller gaat. ik wil gewoon niet het risico lopen dat ik in de auto beval en al helemaal niet omdat ik natuurijk verhoogde kans heb op een vroeggeboorte en mijn dochter haar hartslag weg viel. en ik vergeef het mezelf nooit als ik te laat in het ziekenhuis ben. aan de andere kant denk ik waar maak ik me druk om ik hoef alleen maar echo's te laten maken in het mca de rest gaat nu gelukkig via de vaatarts en misschien komt er wel nooit meer een 2de ik moet zeggen dat de moed me weer aardig in de schoenen begint te zakken maar dat zal hoop ik wel weer een fase zijn.
Ja het was schrikken maar ik heb hem nog gelukkig. Bij de bevalling ging het ook niet lekker maar ik ga niet meer horror verhalen opschrijven. Weet je wat nog het ergste was dat ze om 04.00 tijdens de borstvoeding niet goed gereageerd hadden hij had al koorts en wilde niet drinken en lag te kreunen en dan moet je om 07.00 zelf aan de bel trekken dat hij wel erg blauw zag echt eerlijk ik dacht gelijk hij is er niet meer. zo blauw. Maar met ab wordt je dat allemaal bespaard. Hoe is het Suus trek je het nog een beetje. Mimi bij mij duurde het elke x 3mnd voor ik weer zw werd en dus ook weer een goede eisprong.Merk wel dat ik er een stuk minder door menstrueer. Hier weer vaag vanochtend getemp hij was 37.1 dus ik dacht mijn sprong maar toen ik weer tempte was hij 36,5 dus morgen nog ff afwachten. Hij zit wel te komen of is al geweest dat merk ik wel aan verschillende dingen. vanavond maar manlief verleiden ha ha
Zo dat is zeker snel, Kan er helaas niet over meepraten. Ik denk dat dat een fase is hier gaat het ook met ups en downs