Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 3

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavour

Flavour Niet meer actief

Met dochter gaat het goed, en met moeder dus ook :)

Suus

2. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    dat dacht ik ook maar andere testen doen precies het zelfde.
    kan het niet komen doordat ik toch een beetje bloed heb in mijn urine??

3. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    suus prikte jij ook niet in je zij??
    dit prikt bij mij veel beter veel minder blauwe plekken.
    maar ik weet eigenlijk niet of dit wel mocht??

4. pasjuh

pasjuh Actief lid

22 nov 2010
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Suus.
    Ik had het over de uitslag van het chromosoomonderzoek, hoe lang dat bij jullie duurt. De uitslag van de stolling enzo heb ik 1,5 week geleden gehad en dat was goed.
    Maar de uitslag van de chromosomen die krijg ik waarschijnlijk as woensdag, dan wordt het verwacht tenminste. Dat leek mij dus erg snel, met wat ik hier op het forum allemaal gelezen heb, want dan is het pas 4 weken geleden dat we geprikt hebben.
    Alleen maar fijn natuurlijk dat we niet zo lang hoeven te wachten! En ik ben (helaas!!!!!) niet zwanger hoor.
    Sterkte allemaal!
    Groetjes Pasjuh.

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Nee, dat lijkt me niet.

6. Flavour

Flavour Niet meer actief

Eerst in m'n zij, tot ik daar zo lekgeprikt was dat het niet meer stopte met bloeden als ik ging prikken (goor verhaal). Toen ben ik in m'n benen gaan prikken, aan de zijkant. Dat bevalt me veel beter dan die hele buik. Dus niet bovenop waar het spierig is, maar aan de zijkant waar wat vet zit.

Suus

7. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, dat zou idioot snel zijn, daar heb ik nog nooit van gehoord. Maar hartstikke mooi toch, als de assistente gelijk heeft!

Suus

8. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    moet ik me dan nu toch al zorgen maken ondanks de goede hcg waarde??
    mijn testen werden altijd snel donkerder maar het ging ook altijd mis.
    ik roep het nog niet te hard maar ik heb vandaag bijna geen bloed verloren hopenlijk blijft het zo

9. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    haha en die kunnen er ook wel eens naast zitten weten we uit eigen ervaring he suus.

ik vind het ook erg snel hier duurde het iets meer als 3 maanden.

10. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sorry voor late reactie, maar we hadden visite en is net weg.

Wat fijn dat het met jullie goed gaat, heb even je verhaal een beetje gelezen en jeetje zeg.....is niet makkelijk geweest voor jullie. Nu maar lekker genieten, maar dat zal je al de hele tijd doen denk ik!!!

11. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zou het niet weten, hoop echt dat ze snel duidelijker worden!

12. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    @mimi wat goed dat jij je stoute schoenen hebt aangetrokken!
    en dat de hcg 126 is lijkt mij een heel goed teken..
    kan het bloed niet komen door de kiester?

Ik word hier zelf ook helemaal gek vrijdag krijg ik een baarmoeder onderzoek maar dat moet vlak na mijn menstuatie..
    en dat is vandaag al 5 weken geleden.
    Dus de kans is groot dat die onderzoek verzet moet worden
    en hoop dat het met een paar dagen verschoven kan worden want als het over een maand is zit ik ook met een schouderoperatie.

13. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hanneke, das zeker balen dat je nog geen ongi bent en dat je onderzoek daardoor verzet zou moeten worden.
    Anders zou ik het wel zeggen met afspraak maken dat je over een maand geopereerd moet worden. Hoop dat ze er dan wat rekening mee willen houden.
    Is het trouwens een grote operatie?

14. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hmm, ik had vanavond zomaar ineens regelmatig van die pijnlijke steken in mijn borsten. Maar zal wel weer loos alarm zijn denk ik en ben ook nog maar 6DPO, ben benieuwd.

15. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Jah ga morgen ook bellen.. pfff.. laatste maanden ging het zo goed vond ik.
    heb ook wel 3 testen deze week gedaan maar allemaal negatief.. (alleen de laatste heb ik het gevoel dat er een lijntje wil komen. maar dat zou wel aan mij zelf liggen.)
    Schouderoperatie duurt ongeveer een uur en ze gaan dingen weer in mijn schouder maken wat kapot is(dit heb ik al eerder gehad, namelijk in maart.) en moet dan 6 weken met een sling lopen en dan een half jaar tot een jaar fisyo.

16. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    spannend!! hoeveel maanden ben je al bezig?

17. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Balen hoor, iedere keer die negatieve testen. Zou zeker maar even bellen.

Vervelend van je schouder, daar ben je dan zeker nog wel even zoet mee.

Wij zijn vanaf maart '10 bezig en heb een MA+curettage gehad in sept en maart en juli van dit jaar een vmk.
    Mocht ik nu dus niet zwanger zijn (13e is NOD) dan gaan we bellen voor weer afspraak met gyn en zullen we de MMM wel inrollen.
    Als ik wel zwanger ben moet ik ook bellen, dit ivm mijn medicatie voor de bloeddruk.
    Ben dus benieuwd, maar natuurlijk hoop ik dat het niet nodig is om MMM in te gaan. Is toch weer een hele stap hè?

18. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    tjonge ook een heftig anderhalf jaar zeg!
    Ik hoop dat je ook de mmm niet hoeft in te gaan... ik ga voor je duimen meid!

Schouder is hellaas ook een lang traject loop nu als sinds feb 2010 met de problemen en ben het wel een beetje zat.

19. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, was zeker ook wel een heftig anderhalf jaar, maar we hebben het niet voor het zeggen jammer genoeg. We moeten het nemen zoals het komt, hoe moeilijk het ook vaak is.

Das zeker ook al een lange geschiedenis met je schouder zeg, heb je een ongeluk gehad of zoiets dat je dit nu hebt? En zou het met die operatie weer beter zijn of blijf je er altijd wat last van houden? Lijkt me ook een hele beperking om niet alles met je arm te kunnen doen, want je moet bij elke beweging eigenlijk je schouder ook wel gebruiken.

20. Flavour

Flavour Niet meer actief

Zorgen maak je je toch met jouw achtergrond ;), maar nee, ik denk niet dat er per se reden tot zorg is. Heel goed dat je hcg is geprikt, want dan weet je van de week echt veel meer.

En ja, assistentes zitten er weleens naast. Artsen ook trouwens :D. Maar hee, soms word je aangenaam verrast! (Dit is mijn nieuwe, optimistische ik :))

Suus

Deel Deze Pagina