Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 3

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    mannen ha ha. zit em maar lekker achter zijn kont aan. wij regelen veel ste veel.

2. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Hoe is het mimi trek je het nog een beetje. Ik duim heel hard voor je.

3. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    ***####*** Jeetje Lobi ik hoop voor je dat ze snel een oplossing hebben

4. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Snelly hoe gaat het met jou?

ps mijn man is al heel braaf aan het bellen

5. Angelica goed zo meis! Aan het werk zetten die mannen!;)

Snelly, dank je wel!

6. Babss

Babss Actief lid

23 feb 2011
    471
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Ben weer terug van vakantie. Was erg fijn om er even tussenuit te zijn, al geeft zoveel vrije tijd ook veel mogelijkheden tot nadenken...

Heb jullie berichten globaal doorgelezen;

Y30 wat verschrikkelijk kl*ten dat het weer is misgegaan bleh, hoop dat je een fijne vakantie hebt.

Mimi wat spannend voor jou, een waarde van 126 biedt wel perspectieven toch. Ik hoop dat deze zwangerschap zo'n geval wordt van een vreemd begin, maar een prachtig resultaat.

Lobi wat balen weer, en weer genoeg stof om over na te denken voor jou. Als je je linker eierstok laat weghalen en rechts neemt het over dan heb je meer kans op een spontane zwangerschap lijkt mij, mocht dat niet lukken kun je daarna toch alsnog ivf overwegen? Van de andere kant snap ik het ook helemaal dat je gewoon zo snel mogelijk zwanger wilt raken...lastig.

Angelica goed dat je al snel aan de nieuwe poging kunt starten!! Als je de ned en bel protocollen zo naast elkaar legt zou je toch denken dat je in bel meer kans maakt, ik hoop het zo voor jullie...

Suus wat fijn om te lezen dat het goed gaat met de kleine meid!

Meiden die ik nog niet kende; jammer dat we elkaar hier ontmoeten, maar welkom natuurlijk.

Zelf had ik Prof de Sutter voor mijn vakantie een mail gestuurd, we mogen begin okt komen, ben ik erg blij om. Ondertussen gaan we door met Ivig.

Lfs Babs.

7. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Babs fijn dat je een heerlijke vakantie achter de rug hebt.

Krijg jij nou ook preventief IVIG?

8. Welkom terug Babss, dubbel he vakantie. Inderdaad heerlijk lekker even weg zijn, maar tegelijk inderdaad zoveel tijd om alles te voelen wt je voelt en overal babietjes en zwangeren vrouwen tegen te komen...
    Spannend dat jullie begin oktober terecht kunnen! ik ben heel benieuwd...

Hier zou het inderdaad de bedoeling zijn dat rechts het dan overneemt. Wat mij betreft mag ie weg hoor, links. Al moet ik me natuurlijk wel goed laten voorlichten over de risico's ed. (en wat als er iets misgaat en rechts er ook mee stopt?!)> Maar goed, voor nu even rust, verloren maand weer, dus hele lange wachtweken hierzo

9. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    het gaat goed hoor ik heb me (voor zover dat mogelijk is) voor bereid op het ergste dan kan het donderdag alleen maar meevallen.
    haha dat zeg ik nu heel mans nee ik ben helemaal op van de zenuwen ik weet echt niet wat ik ermee aan moet het bloed verlies neemt af dat vind ik wel bijzonder als het een miskraam is.
    ik hoop gewoon dat ik donderdag een beetje duidelijkheid krijg.

10. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    babs wat goed dat je in oktober al terecht kan.
    vakantie is inderdaad dubbel het geeft je zee van tijd om na te denken maar ik hoop dat jullie er ook wel van hebben kunnen genieten

11. Mimi heb je nog een testje gedaan?

12. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    nee ik heb me in kunnen houden.
    ik denk dat ik er donderdag nog 1 doe voor ik naar de gyn ga als ik dat red.
    ik vind het alleen zo raar dat het vloeien minder word je zou verwachten als het een miskraam word dat je meer gaat vloeien ipv minder

13. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    hoe gaat het trouwens met jou??
    zijn jullie er al uit wat jullie gaan doen??

14. Ja dat is wel vreemd inderdaad... Pfff wat duurt het lang he, tot donderdag!
    Wel knap van je hoor, dat je niet meer getest hebt!!

15. Ik had gisteren echt een rotdag, nu gaat het wel weer.
    We kunnen zelf nog geen beslissing maken he, over 2 weken horen we wat er uit de vergadering is gekomen..

16. Wat ik me trouwens wel afvraag. Ik had in mn linkereierstok 2 eitjes zitten. Eentje van 25 mm. Stel dat er nou een cyste is/ontwikkelt links. Wat doen ze dan? Iemand een idee?
    Angelica, jij had toch laatst een cyste. Wat was toen ook alweer het beleid?

17. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    ik maak mezelf alleen maar gek met dat testen maar donderdag is nog heel ver weg het duurd vreselijk lang

18. Ja duurt echt nog lang.

Ik had me niet in kunnen houden hoor, vind het echt knap van je!!

19. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    oke 2 weken dat is ook lang zeg maar jullie hebben er toch zelf ook wel wat op in te brengen??

20. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    wat ik eruit begrijp trekt dit weg en heeft het met de eisprong te maken.
    maar als dit niet weg trekt dan weet ik het niet.

Deel Deze Pagina