Maar hoe wisten ze dan zeker dat het en cyste was?? Ik had deze keer namelijk een eitje van bijna 19 en eentje van 25...
Ja inderdaad, ben helaas nog niet zwanger geraakt in de maanden dat ik de ivig krijg... Zit nu in ronde 5 na de laatste mk, meestal duurt het bij mij zo rond de 5 maanden voor ik zwanger ben dus ik hoop dat het deze of volgende maand raakt is, ben heel benieuwd of de ivig ons in dat geval gaat helpen.
@mimi heel veel succes donderdag!! spannend hoor!! Net maar weer een testje gedaan want ben nu 9 dagen te laat.. maar hellaas weer niks. Ik heb de gyn gebeld om te vertellen dat ik nog steeds niet vloeide en de afspraak van vrijdag dus te laten vervallen (omdat dit na mijn o moet zijn) maar zei wou nog steeds wachten en overleggen met een andere gyn en donderdagochtend word ik gebeld over hoe en wat.
Ik hoop dat je ongi snel komt Babbs ik hoop ook dat je snel zw wordt Mijn verz heeft het goed gekeurd heb wel eigen bijdrage dat maakt niet uit
Angelica zei tegen mij dat 1782 werd vergoed inclusief medicatie voor Gent. Hoeveel moet je zelf bijdragen dan? Ik ga me namelijk nu in Nederland orienteren vandaag. Als ik geen goed gevoel heb dan heb ik nog een afspraak staan eind september met pr dr de sutter. Mimi spannend zeg! Nog een daggie dan weet je het. Ik lees wel steeds mee maar de laatste dagen was ik een beetje te lui om wat te zeggen hahahaha. Suus hoe is het nu met je dochtertje? Hebben ze al zicht op wanneer ze naar huis mag. Meleka had je gisteren de pregnyl spuit gezet. Moet je dan vandaag naar Gent? Succes in iedere geval! Fijne dag verder!
Liselotje ik had vorige week woensdag de pregnyl gezet. Nu is het wachten op de menstruatie voordat ik weer naar Gent ga (of ik moet zwanger zijn geraakt van mijn 35 mm grote ding, maar daar ga ik niet vanuit).
Liselotje, schrik niet maar ivf in Gent kost 3600 euro. De eigen bijdrage kan dus flink zijn. Hier gaat het goed, maar nog steeds brady's/incidenten en ze drinkt nog niet zelf. Ik durf dus wel te stellen dat ze met 36 weken nog zeker niet thuis is, maar alles op z'n tijd. Suus
Suus, wie weet gaat ze je verbazen, het kan ineens zo snel gaan.... ook met ziek en beter worden, de ene avond hebben ze 40'C koorts en een dag later is er niks meer aan de hand en zijn ze beter, onvoorstelbaar! Ik duim voor je dat ze snel naar huis mag. X Miek
Meiden, ik lees wel even mee en zal zo nu en dan even wat reageren. Maar ik zit hier wat in een dip, ik heb het gevoel dat het hier weer niet gelukt is (NOD vrijdag/zaterdag) en we de MMM in gaan. Ik heb gewoon even nergens zin in en ik heb hele dag zoontje ook nog om me heen lopen. Ook is manlief nu vanaf deze week 6.30-22.00 uur aan het werk 6 dagen in de week en dat blijft wel tot eind september. Moet gewoon even mijn draai vinden, maar is nu gewoon even ver te zoeken.
Mag ik vragen wat je met brady's/incidenten bedoelt? Ik hoop dat ze snel de goede kant opgaat met drinken en zo. Dat ze straks snel sterk genoeg is en ze met je mee naar huis kan. Ben jij nu gewoon thuis en hoe vaak ga je ernaar toe?
Ja, wie weet. Van zulke verrassingen hou ik wel . Een brady is als ze vergeet te ademen en de hartactie flink dipt. Soms moet ze echt ff worden bijgebracht. Is een prematurenkwaal en moet vanzelf overgaan. Ik ga 2x p dag. Zit er 6 tot 7 uur dagelijks. Zwaar maar ook echt nodig. Ik begrijp je dip maar al te goed. Het gat kan soms vreselijk diep zijn. Veel sterkte. Suus