Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 3

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    ja klopt ik menstrueer ook een stuk minder en soms zit er 1 dag tussen en dan begint het weer.
    dit gaat iedere maand een stukje beter.
    je lichaam zal natuurlijk ook weer moeten herstellen
    misschien maak ik me ook druk om niks.
    maar als het bij jou elke keer 3 maanden tussen zit dan ben je al bijna aan de beurt jij bent toch ook 2 maanden geleden gecurreteerd??
    raar trouwens van je temp morgen weet je inderdaad meer.
    die van mij zakt met de dag maar moet ook over 1 week ongesteld worden weet niet of je daar nu al wat van merkt??

2. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Ja eind maart. Ik heb echt nu weer het gevoel dat het weer goed is misselijk, gevoelige (.)(.)en veel afscheiding enzo. Dus wie weet is het deze maand weer raak en krijgen we de zenuwslopende weken weer.
    Dat er soms een dag tussen zit dat had ik ook. Bij mijn laatste ongie had ik 1 dag redelijk wat een toen 7 dg bruinig gehad. Maar ik was ook 1 week eerder ongie.
    Of je al wat van je temp van kan merken weet ik niet uitgaande van die puinhoop van mij de laatste keer misschien wel

3. leonieke

leonieke Niet meer actief

Snelly, Wat een afschuwelijke ervaring..!

4. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Ja we hadden de ene schrik gehad tijdens de bevalling, voor mijn man nog een trauma ik heb er niet heel veel van meegekregen door een morfine shot. En toen dat.

Maar goed wat ik al zei ik heb hem nog, maar als ik er aan denk dat hij meer kans had om er niet meer te zijn zeker met de bevalling krijg ik het soms nog moeilijk en het is al 3 jaar terug.:(

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Kwam dat ook door GBS, Snelly?

6. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Dat ie zo blauw zag dat kwam door de GBS, maar ze hebben nooit iets gevonden van een infectie ofzo maar hij was wel erg ziek. Het komt ook mede doordat hij een zware bevalling heeft meegemaakt dus niet de kracht had om te herstellen.

Hij had een omstrengeling van 3x om zijn nekje zo strak dat ie zich zelf had opgehangen in het geboorte kanaal waardoor hij dus los geknipt moest worden en hij levenloos geboren is, het heeft 25 min geduurd eer dat we hem terug hadden en eindelijk kon zien hoe prachtig mijn mannetje is:D.Dit allemaal na 16,5 uur weeën aan het infuus dus ik zat er echt doorheen.

Tijdens het gesprek vorig jaar had ze ff naar de ctg gekeken en daar ging zijn hartslag omhoog van de 130 naar de 160 en dat kwam door een infectie dus die GBS.

Maar goed dit is allemaal gebeurd omdat ik geen ab heb gehad.

7. Flavour

Flavour Niet meer actief

Heel heftig, Snelly. Het is een bloedlinke infectie. Ik vind dat ze iedereen erop zouden moeten screenen, op z'n minst op 12 weken en op 37 weken.

Suus

8. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    dat vindt ik nou ook wat is het nou voor moeite om ff te checken van mij part moet je het zelf betalen. Nou moet ik wel zeggen dat ze pas wat doen als je langer dan 18 uur gebroken vliezen hebt, maar als je een keer een ziek kindje of jijzelf natuurlijk dan krijg je het wel bij de volgende keer. Terwijl ze bij gyn verbaasd waren dat ik geen ab heb gehad.

9. leonieke

leonieke Niet meer actief

Snelly, linken ze je mk's dan helemaal niet aan de gbs?

Jemig meis wat een verhaal van je zoontje.. ik kan me voorstellen datj enioet teveel wilt terug kijken maar juist naar het mannetje wat je hebt rondlopen.. maar jeetje zeg!

10. Angelica weet jij dit? Of iemand anders mag natuurlijk ook;)

Ik zet de gonal f s ochtends. Als ik voor de follikelmeting moet hoe gaat t dan?. De gyn zei dat als er een goed eitje was, dat ze dan daar de pregnyl wel konden zetten. Maar volgens mij mag dat pas een x aantal uren na de laatste gonal f spuit?? Is dat inderdaad waar? Maar die heb ik dan net die ochtend nog gehad...

11. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hai meiden,
    Dreamz, neem je tijd heh meis! Denk goed om jezelf iig dikke knuffel!
    Suus, hou je het nog een beetje uit....tja je zal wel moeten heh! Hou je taai en ik blijf jullie positieve energie sturen! Knufffff
    Leo, het werd spannend bij je?
    Snelly..brrrrr wat een nare ervaring...
    Angelica, hoe is ie met jou?
    Andere dames, denk ook aan jullie hoor..sorrie als ik iemand vergeten ben!

Vanmiddag weer naar de vk geweest....ben na de laatste keer 3 weken geleden 1,5 kg afgevallen.....en mijn baarmoederhoogte was gezakt van 2 vingers boven me navel naar navelhoogte....hij was naar de breedte gegaan zei ze. Ik vind het maar vreemd...misschien heeft ze het niet goed gevoeld?
    dochterlief liet zich weer goed horen en lag nu weer met haar koppie naar beneden...

Xxx mamatje

12. Flavour

Flavour Niet meer actief

Angel en Liselotje, als ik het goed begrepen heb, schrijft De Sutter vanaf nu antibiotica voor naast de prednison, om infecties, zoals ik die heb gehad, geen kans te geven. Neem even contact met haar op voor precieze informatie.

Suus

13. Iliana

Iliana Lid

28 mei 2011
    26
    0
    0
    Technisch tekenaar
    Hoi Snelly,
    Ik volg sommige verhalen met verwondering en verbazing. Ik vind iedereen hier zo moedig om die verhalen te vertellen. Morgen ga ik naar de gyn en ik wil ook vragen om een onderzoek naar de GBS infectie. Ik weet alleen niet wat jullie bedoelen met de ab? Is dat een behandeling of medicijn? Morgen krijg ik de uitslag van het pathalogisch onderzoek op de vrucht, van de curretage, als er tenminste genoeg was om te onderzoeken omdat ik al twee weken bezig was met een miskraam. Ben wel benieuwd.
    Heb je nog tips voor dit gesprek?

14. Flavour

Flavour Niet meer actief

AB=antibiotica

15. Iliana

Iliana Lid

28 mei 2011
    26
    0
    0
    Technisch tekenaar
    Tsss, ja natuurlijk. Dank je. Hoofdbrekens want ik zag het bij iedereen terugkomen, en denk wat is het nou. Heb met wel meer afkortingen moeite.

16. Flavour

Flavour Niet meer actief

Wat wil je nog meer weten?

17. Iliana

Iliana Lid

28 mei 2011
    26
    0
    0
    Technisch tekenaar
    Suus hoe is het inmiddels bij jou? Heb je nog wel wat afleiding of is het toch moeilijk de tijd door te komen?

18. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik kom de tijd wel door, maar het is fucking deprimerend, om het heel zacht uit te drukken. Maar ja...

19. Iliana

Iliana Lid

28 mei 2011
    26
    0
    0
    Technisch tekenaar
    Ik snap het, maar je moet weten dat veel mensen aan je denken en voor je duimen. Ook al plaats ik niet zo vaak een reaktie, ik leef natuurlijk wel mee.

20. Suus ik denk ook aan je meis!! Hou vol hoor!!!!
    (En probeer positief te blijven, je doet het zo ontzettend goed en jullie meisje ook!!!!)

Deel Deze Pagina