Nou je bent niet de enige hoor, zijn hele topics over hier Maar goed, ben benieuwd en hoop op goed nieuws!
Ja, als ik 1 dezer dagen ongi wordt dan is dat het begin van een spannende tijd met allemaal onderzoeken. Ik weet totaal nog niet allemaal wat ik ervan moet verwachten, maar laat het verder toch maar over mij heen komen. Ben blij dat ik hier mijn verhaal kan doen en dat jullie mij moed geven. En mocht het verder nodig zijn dat ik hier mijn vragen kan stellen. Mocht ik dus vragen over homocysteïne heb laat ik het hier zeker weten. Jij volgende week ook alweer testen, ook weer spannend. Meestal kan ik mij ook niet inhouden hoor, ben graag erop voorbereid op ongi. Ik ben nml door die 2 myomen altijd hartstikke ongi en dan ben ik het liefst ook de 1e dag thuis ivm ongelukjes.
Nou ik moet zo naar de fysio en dan rijdt ik langs de KV dus ik moet zeggen het kriebelt al een beetje ha ha. Wat heftig dat jij door die myomen zo heftig ongie bent. Dan snap ik dat je dat de eerste dag lekker thuis blijft. Vorige maand ben ik eindelijk goed ongie geworden na de mk van maart.
Nee, ik zit te wachten tot de post mijn testjes door de brievenbus gooit haha. Beetje laat besteld, maarja kan ik niet te vroeg testen ook!
Goedemorgen meiden. Trouwens, ik heb vanochtend wel een testje gedaan. Zo'n gevoelige die 4 dagen voor NOD kan, en - natuurlijk. Ik zou bewaren tot zaterdag, maar was toch nieuwsgierig. Maar ik had ook niet anders dan een OMO test verwacht. Mimi, heel veel succes vandaag!!! Dream????? Snelly, ik ben benieuwd of je testen mee gaat nemen en hoelang je het kan weerstaan om niet te testen. Het is zeker vervelend om de 1e dag van ongi eigenlijk niet weg te kunnen. Ik heb het met de gyn er ook over gehad na de MA, maar ze doen er liever niet eerder wat aan totdat wij geen kinderwens meer hebben ivm littekenweefsel.