spannend hoor bij mij klopte mijn cyclus na de miskraam meteen dus dat was wel lekker. ik moet er om 16:00 zijn het zal even duren voordat ik wat van me laat horen want daarna gaan we eerst naar oma mijn dochter halen daarna laat ik het jullie weten hoe het gegaan is.
Meiden ik heb toch fotootjes weten te maken, maar hij is wel heeeel lichtjes, dus ik beschouw hem voor nu nog negatief! Bekijk bijlage 173743
Dreamz ik zie niks meis... Maar ik weet uit ervaring dat het in het echt altijd duidelijker te zien is dan op fotos...
Hij is echt heel licht hoor Lobi, dus ik beschouw hem als negatief. Zolang ik nog niet ongi ben kan er nog vanalles gebeuren, dus de komende dagen zullen vast duidelijkheid gaan brengen! Misschien is mijn ei ietsje later gesprongen, heb geen ovutests gebruikt deze keer (ga ik ook nooit meer doen om het een beetje spontaan te houden haha) dus zou kunnen dat ik dan later kan testen. Enfin, wachten.... wachten..... wachten!
Lobi hoe ziet jouw mmm schema er nu uit? Ik krijg hoofdpijn van de medicijnen Ach mijn man is nog steeds alles aan het regelen nu een tijdstip voor di de s zit vol maar ze wil mij verder behandelen dus ik ga tussendoor hahahaha
Angelica, fijn dat je tussendoor kan! En zo hoort het ook! Mijn schema... Ik wacht tot ik ongesteld word. Dan naar het Geertgen voor uitgangsecho en dan krijg ik te horen wat ze vinden van een operatie. Denk dat ze sowieso nog minstens 1 ronde zo willen proberen, maar als ie dan weer links zit... En 23 augustus heb ik ook een afspraak bij het Radboud. Kijken of zij me willen helpen en ik ben ook wel heel benieuwd hoe zij over een dergelijke operatie denken.
dreamz als ik heel goed kijk lijkt het of ik iets zie maar wat lobi al zegt het blijft altijd heel moeilijk om hem duidelijk op de foto te krijgen. het waren toch vroege testen zei je??
lobi ik ben heel benieuwd wat het radboud gaat zeggen ook over dat je helemaal geen eisprong hebt. ben je bij een gyn waar je al vaker bent geweest??
Ik ga naar de fertiliteitsarts waar ik de eerste x geweest ben. Die ons geweigerd heeft te helpen of verder onderzoek te doen (1x per maand langskomen of ik uberhaupt een eisprong heb en die aangaf dat als ik al een linker eierstok zou hebben, dat ik gewoon zwanger kon worden en dat rechts het toch overneemt) Ik ga haar heel rustig mijn bevindingen vertellen. Ben heel benieuwd naar haar reactie!
Thanx girls... Ja Mimi, het zijn vroege testen, dus ik reken er eigenlijk op dat het niet gelukt is. Wel raar, ik voel me best wel zwanger, maarja we wachten het maar af!
@dreamz, als ik tuur dan lijkt er inderdaad een streepje te staan.. ik hoop dat ik je snel mag feliciteren. Mischien toch naar de kruitvat van van horen zeggen, zeggen ze dat die beter zijn. @Mimi, heel veel succes vanmiddag spannend hoor! @Hier, vanmorgen heeft de gyn gebeld en ze heeft de onderzoek van morgen afgeblazen hellaas (was er wel bang voor) Maar nog steeds geen bloeding of een positieve test heb er net nog 1 gedaan van de kruitvat maar hellaas spierwit.