Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 3

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hanneke, wat balen dat je operatie is afgeblazen. Ook al had je het wel verwacht, heeft ze het er nog over gehad wanneer je weer contact op moet nemen voor nieuwe operatiedatum?

2. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Hanneke balen heb je al een nieuwe datum kunnen prikken?

Lobi mijn rechterkant moet het ook overnemen, maar de kans is groot dat ik verklevingen heb van de operaties dus dan kan mijn rechterkant het niet overnemen

dreamz ik hoop het zo

3. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Ik moest bellen zodra ik begin te vloeien en dan proberen ze er een spoedafspraak van te maken.

4. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ok, das wel fijn dat ze er een spoedafspraak van willen maken. Nu ga ik heel hard duimen dat je snel weet waar je aan toe bent. Want dit is ook niks.

5. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Ik ben blij dat ik weer terug ben op dit forum gewoon lekker met jullie kletsen die allemaal hellaas in het zelfde schuitje zitten.

6. Hanneke wat rot dat je uitgerekend nu niet ongestekd wordt. Maanden wil je het niet worden, nu wacht je erop en dan komt er niks... Hopelijk kun je toch snel terecht aangezien ze er een spoedafspraak van willen maken!

Angelica, sorry meis ik weet het even niet meer. Maar waarom moet bij jou de rechterkant het overnemen?
    De ene eierstok zou t van de andere overnemen als een van de 2 bijvoorbeeld weggehaald wordt of niet goed werkt. Dat is bij mij dus niet het geval. Mijn linker eierstok werkt wel goed, alleen op de verkeerde plaats. Overnemen door de rechter eierstok is dus nu absoluut geen sprake van. Grote fout van het Radboud!:x

7. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    wat ik heb begrepen is dat mijn rechter eileider mijn linker eileider (heb ik niet meer) het moet overnemen. Ik heb van de operatie verklevingen bij mijn linker eierstok dus ik denk dat mijn eitjes niet in mijn rechter eileider komen en ik daarom niet zwanger raak

Links is altijd dominant alleen laaste ivf was rechts beter:)

8. Oh ja, zo zat het inderdaad.

Maar wij praten ook over verschillende dingen. Jij hebt het over eileiders en ik over eierstokken;)

9. Nog geen nieuws van mimi...??

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Mimi we hopen op goed nieuws

11. Ik vind dat je het wel te spannend houdt hoor mimi... Hopelijk ben je t goede nieuws aan het vieren!!!

12. Ik moet zo weg en kan niet kijken of er al nieuws is van Mimi. Had zo gehoopt even wat te horen,.

Mimi, ik hoop dat alles goed is meis!!!!!

13. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    sorry dat het zo lang duurde maar alles liep een beetje uit in het ziekenhuis begon het al want daar viel de stroom uit.
    daarna moesten we onze dochter nog ophalen bij oma die duwde ons meteen geld in ons handen zodat we even een pizza konden halen daarna dus naar huis onze dochter in bad gedaan en naar bed en daarna toch nog maar even een gesprekje gevoerd met mijn man.
    mijn hcg waarde was 123 en zondag dus 126 het is dus weer niet goed.
    nu moet ik volgende week vrijdag terug om te kijken of mijn hcg wil zakken.
    ze kunnen me niet curreteren want daar ben ik te kort zwanger voor ik moet het verplicht afwachten.
    heeft 1 van jullie wel eens cytotec gekregen bij zo'n korte zwangerschaps duur??
    woensdag moet ik natuurlijk naar het amc dus dan kan ik het daar vragen.
    is het raar als ik de huisarts bel met de vraag of ze dinsdag nog een keer mijn hcg willen prikken zodat ik dat kan meenemen naar het amc??
    misschien dat hun er dan nog wat anders mee kunnen want dan heb ik natuurlijk nog een derde waarde

14. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Spannend Mimi hoe is het hoop zo dat het goed nieuws is.

Dreamz ik zie heel vaag iets SPANNEND.

Heb me kunnen inhouden en geen testen gehaald ha ha. Symptomen worden ook minder en heb het vreselijk in mijn rug als dat een zw symptoom is dat wordt het een 10 ling ha ha. Schiet mij maar lek pfffff. Dus het zal wel een voorbode worden van OMA

15. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Bah Mimi ach nee meis toch, dit is niet leuk. Ik hoop voor je dat het geen hele lange nasleep gaat krijgen het is allemaal al zwaar genoeg.

Dikke cyber knuffel van me.

16. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Mimi, dikke knuffel, bah.... :(

17. Babss

Babss Actief lid

23 feb 2011
    471
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kwam even kijken in de hoop op goed nieuws voor jou Mimi, niet dus... Wat verschrikkelijk balen weer, zo oneerlijk! Sterkte!

Lfs Babs.

18. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mimi, dat was niet het nieuws wat we hadden gehoopt. Sterkte meis!!!

19. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat goed van jou hoor, is ook nog vroeg dus zou toch wel OMO worden.
    Maar wat bedoel je precies met OMA, waar staan die letters voor?

Hier vanochtend een OMO test. Maar zit me net wel te bedenken dat ik bijna altijd 2 dagen van tevoren al wat spotting heb met afvegen en nu nog niet!!! ;)

20. Mimi heb ff tijd om tussendoor te komen kijken. Maar wat een ontzettend rotnieuws:(. Ben er stil van. Wil je laten weten dat ik aan je denk en met je meeleef!

Deel Deze Pagina