Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 3

Discussion in 'Miskraam' started by Dreamz3, Jun 4, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. snelly

snelly Fanatiek lid

Aug 10, 2010
    1,854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Nou jij houdt het ook nog spannend, kan nog alle kanten op gaan ik duim voor je

2. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, als je onregelmatige cycli hebt is het zeker lastig inschatten wanneer de duivels komen.
    OMA, weer wat geleerd!

Hier blijft het zeker nog even spannend, maar gevoel zegt dat het niet raak is. Maar we zullen het snel weten, want voordat is mijn ongi aardig goed te voorspellen.

3. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Mimi knuffel dit is zo oneerlijk
    denk aan je

4. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

Dec 9, 2010
    3,297
    96
    48
    Mimi wat klote... :(
    Dikke knuffel

5. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

Aug 17, 2009
    1,850
    2
    38
    NULL
    NULL
    dankjulliewel voor jullie lieve berichtjes dat doet me echt goed.
    ook al is het deze keer erg vroeg afgelopen het blijft gewoon erg vervelend en ik kan ook heel kwaad worden op de doktoren dat die niet gewoon standaard je bloed waardes controleren na herhaalde miskramen.
    als ik niet zelf aan de bel had getrokken dan had ik met een goede 6 weken pas geweten dat het al lang einde oefening was dat vind ik gewoon veel te laat want dan heb je toch een paar weken gehad om je aan het kleine frummeltje te hechten en je gaat toch allerlei dingen fantaseren op niks af.
    nu weet al wel dat het in ons geval nooit zeker is dat het goed gaat maar het zou gewoon fijn zijn als er al vroeg extra controle is zodat je ook wat makkelijker door de eerste weken heen komt.
    weet 1 van jullie of ik nou met de aspirine moet stoppen??
    deze gyn zei dat ik meteen met alles moet stoppen maar daar heb ik natuurlijk geen boodschap aan omdat ik van hun ook nog niet had mogen beginnen.

6. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ah nee he Mimi, wat klote. Ik denk dat je op zich wel met medicatie kan stoppen, maar alleen als het goed voelt. Als jij graag wil dat je HA nog eens hcg prikt, dan zou ik dat zeker doen. Alleen is de vraag of je woensdag dan al de uitslag hebt, want hcg via HA kan soms lang duren. Cytotec zul je niet nodig hebben bij zo'n laag hcg. Dat zal het lichaam zelf oplossen. Gatverdamme Mimi, wat is dit nou toch de hele tijd. Ik dacht soms dat bij mij zo'n beetje alles maar aansloeg, omdat ik te makkelijk zwanger raakte. Misschien is dat bij jou ook wel zo? Het kan natuurlijk best dat er meerdere factoren een rol spelen, zoals te makkelijk zwanger raken én antifosforlipiden. Want zo'n prille mk ligt niet aan antifosfor volgens mij. Gelukkig ben je op tijd gaan spuiten, daar heeft het dus niet aan gelegen.

Liefs, Suus

7. Meleka

Meleka Fanatiek lid

Aug 15, 2010
    1,743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mimi ik had zo graag gelezen dat je zwangerschap goed verliep :(
    Sterkte ermee meid. Als jouw gevoel zegt nog een hcg-test, dan gewoon proberen bij de huisarts. Misschien wil die dan ook wel meewerken aan een snelle uitslag.

Ik dacht van mijn opvliegers en nachtelijk zweten af te zijn. Zit ik hier om, even kijken 3.55 uur, achter de computer ;) Of ben ik gewoon een beetje ziekjes? Voel me niet helemaal top en ben aan de diaree.

8. Flavour

Flavour Niet meer actief

Arme Meleka, mijn darmen zijn ook al dagen van streek. Zou het een virus zijn?

Suus

9. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    jeetje meleka ik hoop dat je je snel beter voelt

ik gebruik nu ook andere spuiten menopur en cetrotide en hier krijg ik hoofdpijn van

10. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Meleka, beterschap!

Angelica, hmmm, op die hoofdpijn zit je ook niet te wachten...

Moes, wat een goed nieuws van die bacterie. Je maakt je toch zorgen, ook al is de kans klein.

Suus, ik duim dat jullie kleine meis vanaf hier snel ontwikkelt en met jullie lekker mee naar huis mag.

Snelly, je maakt het weer bijzonder spannend!

Hanneke, balen dat je operatie uitgesteld moest worden. Hopelijk lukt een spoedafspraak straks!

Voor iedereen die ik vergeten ben, dikke knuffel.

Hier van de week voor het eerst naar de acupuncturist geweest. En gelijk al minder buikpijn! Hij denkt dat door de currettage een doorbloedingsprobleem is ontstaan in mijn baarmoeder. Het was ook ongelooflijk stug daar. Heb nu wel weer wat buikpijn (oma staat op springen), maar tijdelijk en niet meer zo'n kramp door heel mijn buik. Ik hoop zo dat dit helpt!

Maandagochtend moet ik voor de uitgangsecho en bloedprikken voor de hormonen en eicelreserve. Dan moet oma dus vandaag of morgen wel echt de deur binnenstappen...;)

11. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

Dec 9, 2010
    3,297
    96
    48
    Goeiemorgen meiden, hier nog eentje die al dagen diarree heeft. En strakjes helaas gewoon weer werken.
    Ik ga niet meer testen, denk dat het game over is!

12. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden.

Dreamz, balen meid!!!

Iedereen die zwak/ziek/misselijk is beterschap en hopen dat jullie snel weer opknappen.

Hier vanochtend nog wel een temp van 36.74, maar hier wel weer een negatieve test. Ook heb ik iets meer een ongigevoel en ik denk dus dat de rode duivels hier vandaag/morgen ook wel gaan arriveren.

Ga eerst nu even bakkie koffie drinken.

13. maja246

maja246 Fanatiek lid

Oct 7, 2009
    1,468
    30
    48
    Oh Mimi, wat klote zeg! Wanneer mag het nu eens normaal en goed gaan??
    Ik denk trouwens dat deze MK zichzelf inderdaad wel zo oplossen met zo'n laag hcg. Wel over een paar dagen weer bloedprikken hoor, dit moet je inde gatenhouden.
    Sterkte meid!

14. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

Dec 9, 2010
    3,297
    96
    48
    Hi girls!
    Ik ben nog steeds niet ongi, dus heb vanmiddag 2 verschillende tests gedaan, van testjezelf en de uiterst gevoelige van zwanger en kids en ik zie toch weer een heeeeel licht streepje op beide testjes.
    Misschien heeft mijn eitje een beetje rondgezworven ofzo?
    Heb ook 2 weken terug antibiotica moeten gebruiken, zou dat invloed hebben? Hoop dat de streepjes de komende dagen toch donkerder zuullen worden!

15. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Spannend meis!

16. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

Nov 3, 2008
    1,066
    1
    38
    Hallo dames,

Ik kon gister niet meer kijken we hadden visite.. en die ging vrij laat weg.
    Maar toen ik hier ging kijken dacht ik eerst even naar mimi kijken... en schrik een beetje van het bericht :( wat kloten zeg!
    Echt heel veel sterkte meid!!

@ hier... nou ben eindelijk ongesteld!! pff wat hield hij me in spanning 16.26 werd ik het en ik zo ooh shit ik moet gelijk snel bellen (omdat je na half 5 niet meer kan bellen.) dus ik was echt blij dat ze nog opnamen.
    Ik zo ik ben ongesteld dus ik wil graag een afspraak maken voor de onderzoek, de assistente pakte mijn gegevens erbij en zegt vrijdag 26 augustus? ik zeg dat is vandaag over 2 weken dus als ik een normaal cyclus heb dan heb ik mijn eisprong en dan kan het niet heeft mijn gyn gezegd het moet vlak na het vloeien... de assistente zei nee hoor mevr dan kan het nog net want je moet pas beginnen met tellen na je menstruatie, ik echt HUH???? ECHT NIET!! dus ik door zeuren en toen ging de assistente het na vragen, en zei zo u heeft gelijk (PFFF) maar dan word het volgende maand de 19de vertelde ze.
    Ik zei nee dat kan niet, want ik krijg volgende maand een schouderoperatie en als mijn cyclus weer niet klopt dan moet het weer veranderd worden. (als ze beter in de computer keek, zag ze dat ook staan.)
    Toen deed ze een beetje geiriteerd en zei dan gaan we kijken als we nog een plek hebben voor volgende week u krijgt hier een brief over.
    En toen we op hingen toen heb ik mijn man gebeld en toen ik ophing had ik een voicemail bericht, dat ik aanstaande donderdag kan komen.

Echt waar ik vroeg mij af als ze al vakantie had gehad.. want anders moest ze die heel snel nemen.

Vandaag ook onderzoeken gehad voor de schouderoperatie en omdat ik astma heb moet ik ook nog aan de pretnison.. mijn man en ik hebben al overlegd dat we deze maand maar niet gaan proberen om zwanger te raken, want dan moet mijn schouderoperatie ook uitgestleld worden.

17. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

Nov 3, 2008
    1,066
    1
    38
    Spannend zeg!!
    volgens mij heeft antibiotica geen invloed, die hebben alleen invloed als je aan de pil bent.
    Hopelijk heb je van het weekend een knaller in de handen.

18. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

Aug 17, 2009
    1,850
    2
    38
    NULL
    NULL
    dreamz anti biotica heeft wel invloed op je hcg maar in welk opzicht weet ik niet.
    ik heb ooit eens proberen mee te goen met moeders voor moeder (werd miskraam dus maar een paar weken gedaan) zij vertelde me dat als ik een anti biotica kuur kreeg ik geen bussen hoefde in televeren omdat ze hier niks aan hadden.

hier gaat alles zijn gangetje druk bezig met de voorbereidingen voor mijn dochters verjaardag morgen ik heb net de taart opgehaald en hij is echt weer prachtig daar zal ze wel blij mee zijn.
    voor de rest voel ik me prima ik hoop alleen dat mijn hcg snel zakt en dat ik dus snel weer bloed ga zien want verlies nu al 2 dagen geen druppel meer.
    over 4 weken gaan we op vakantie het zal dus fijn zijn als het dan achter de rug is.
    ik heb ook nog een gesprek gehad met mijn man en afgesproken dat ik een afspraak mag maken in gent,
    dus als iemand mij het mail adres van de sutter wilt mailen graag.

suus wat jij zegt over te snel zwanger raken daar geloof ik wel in.
    eigenlijk ben ik altijd de eerste ronde zwanger geraakt behalve na de curretage maar dan had ik ook altijd een ontsteking zodra mijn kuur erop zat en ik weer ongi werd was ik weer zwanger.
    het is nu alleen nog de kunst om het eens een keer te blijven.

19. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dreamz, heel erg spannend.

Mimi, ik heb je gemaild. Ik hoop dat je zo snel mogelijk mag komen. Ik zou als je daar bent wel om de medicatie vragen die je zelf wilt: utrogestan (en prednison?). Ik zou in de mail even heel kort je mk-geschiedenis beschrijven en zeggen dat je hoopt dat ze jullie kan helpen en dat je dat op een zo kort mogelijke termijn zou willen komen bespreken.

Lfs, Suus

20. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden.

Hier temp stuk lager vanochtend, 36.44 en dat betekend dat ik vandaag wel ongi ga worden. Ik had al zo'n idee dat het niet gelukt was. :(
    Dit betekend dus als het doorzet maandag gyn bellen voor afspraak om de MMM in te gaan.

Share This Page