Lyanna, balen... Mimi, ze mogen je urine dan niet gebruiken omdat er medicijnen in zitten. Ik mocht ook niet meedoen omdat ik toen ik 5 ofzo was, een bloedtransfusie heb gehad.
Hier ook maar weer een testje gedaan, want mijn temp gaat weer omhoog en oma wil maar niet doorbreken buiten wat gekleurd slijmverlies die ik ook heb als ik zwanger ben. De test was binnen afleestijd omo. Hij lijkt nu een heeeeeel heeeeel vaag streepje te geven na afleestijd onder een bepaalde hoek. Vanmiddag maar even KV halen. Dit was zo'n dipstick. In febr ook een vmk en deze cyclus lijkt daar ontzettend op. Heel vreemd allemaal...
Inderdaad, maar ik probeer er niet teveel van te verwachten. Heb wel krampen, vnl mijn darmen, maar die heb ik ook als oma komt. Ben wel officieel over tijd vandaag...Oma is bang van de onderzoeken van maandag... Heb deze ronde wel keelpijn gehad, wat ik altijd heb als het raak is en heb een innestelingsdip en bloedinkje gehad. Dus tsja, zou kunnen. Hoe gaat het met je kleine meis en met jullie?
Hoi meiden, Helaas is het hier game over, werd vanmorgen wakker in een bloedbad. Deze ronde maar weer goed ons best doen!
Hey meiden, Weer even bij zitten lezen... Hanneke; Wat een super stomme reactie van die assistent, waar heeft die haar diploma gehaald zeg! Wel fijn dat je al met al donderdag kunt komen. Vind je het vervelend om een maandje over te slaan? Kan me voorstellen dat het een beetje dubbel voelt... Mimi; Gelijk al weer door met de allerdaagse dingen... (moet natuurlijk ook wel als je al een kleintje hebt). Maar je hebt natuurlijk ook je verdriet, trek je het wel een beetje? Hoop voor je dat het snel op gang komt. Goed dat jullie naar dr de sutter gaan, hopenlijk biedt zij weer nieuwe kansen/mogelijkheden. Mykelti; Spannend!!! Dreamz; Balen zeg, toch wel een teleurstelling denk ik... Hoop dat je snel naar Noens mag! Hier sinds mijn eisprong begin van de week steeds steken en vandaag ook lichte krampen (rechts, waar ik volgens mij ook mijn ei heb gehad). Normaal voel ik ook wel eens wat, maar niet zoveel als nu. Probeer er niet te veel aandacht aan te besteden, maar begin me dan toch meteen een beetje zorgen te maken. Heb nog niet zo lang geleden een hysteroscopie gehad, er zal toch niets beschadigd zijn? Gelukkig heb ik al een afspraak met de sutter staan, dus ik kan sowieso even aan haar vragen wat zij er van denkt als het de volgende ronde weer zo gaat. Knuffel voor iedereen! Lfs Babs.
Hey dames, uhhhh de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Was te zien binnen 3 minuten, nog wel licht, maar hopelijk snel donkerder...rare cyclus weer...zit helemaal te shaken...
@Moes: Fijn dat er goed nieuws was m.b.t. de bacterie @Mimi: wat naar dat het weer mis is gegaan, ik hoop ook voor je dat je HCG snel zakt. Hier: terug van vakantie. Ondanks moeilijke emotionele en lichamelijke momenten (nog enorme nabloedingen gehad van mk), toch van de vakantie en van elkaar kunnen genieten gelukkig. Maandag weer een echo om te zien of ik nu schoon ben, ik hoop het maar, want wil het graag achter de rug hebben. Ik test nog licht positief op zw-testen en bloed ook nog steeds, kan dus ook nog niet vooruit kijken naar een nieuwe ronde...
@Dreamz: getver, balen, zeker als er dan ook nog zo'n bloedbad voor nodig is... @Babs: ik heb zelf sinds de currettage vreselijk last van mijn eisprong en daarna zeg maar. De doktoren wisten het niet. Van de week voor het eerst naar een acupuncturist geweest en toen was het gelijk minder. @Y30: welkom terug en wat k*t dat de mk nog niet over lijkt...hopelijk ben je wel schoon en is verder ingrijpen niet nodig. Dikke knuffel.
Ik snap er ook de ballen van! Zit echt te shaken hier, ondanks dat ik zo ontzettend voorzichtig ben geworden. In febr met de mk stond er pas na afleestijd een streepje en nu binnen 3 minuten, dus ik hoop zo dat dit een plakkert is! Maandagochtend maar vragen om een HCG en progesterontest ipv overgangstest! Hubby werd helemaal emo, zo schattig!
Thanx! Iedereen is altijd zo lief voor elkaar...zo onwijze top, ondanks wat we allemaal keer op keer moeten doormaken! Jullie zijn topmeiden! Waren daarstraks in de stad om testen te kopen, gingen we iets drinken. Komt de serveerster aan met een latte machiato en ik maar denken een panne montata besteld te hebben...toen dacht ik wel hmmm
Dat is ook de kracht van ons groepje, we steunen elkaar in moeilijke tijden en gunnen elkaar alle goeds! Hoop dat dit ukje lekker blijft plakken! Krijg je nog onersteunende medicatie en gebruik je iets van aspirine?
Nee, niets, dus wil maandag wel vragen om progesteron te testen, maar zou ik nu gaan beginnen met aspirine? Gaan zo nog wel naar de winkels. Wat zou ik dan moeten kopen? Wat wel vreemd is: deze maand dus nagenoeg geen vitamines bijgeslikt, dus weet niet of ik het maar gewoon op zijn beloop moet laten...moeilijk moeilijk...
Je kan cardio-aspirine kopen van Bayer, 100 mcg per dag. En die vitamines zou ik wel gaan nemen, iig foliumzuur. Hoop dat je progesteron krijgt!
Ik heb ooit ergens een verhaal gelezen van iemand die 150 mg aspirine slikte per dag en toen ging het wel goed! Ik ga dat ook doen als het weer raak is, want bij het onderzoek op het laatste kindje kwam eruit dat wat vaatjes in de placenta niet goed doorbloed waren. Je hebt bij de drogist groene doosjes aspirine van bayer, die gebruik ik altijd! Progesteron is ook goed om te gebruiken! Ik zou zeker wel vitamine slikken.
Is dat zo Dreamz, kwam dat eruit? Moet je dan niet ook heparine spuiten? Heb je sowieso wel alle stollingstests gehad, en ook homocysteïne?