Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 3

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Huh?? Wie zegt dat??

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
  3. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Snelly: fijn dat het mee viel met je man. En voorzichtig gefeliciteerd met deze positieve 1e stap (posi test).
    Zal uitbundiger feliciteren bij stap 2 (kloppend hartje bij echo):)

@Mykelti: Goed dat je vandaag thuis blijft! Veel sterkte, ik hoop dat je lichaam alles netjes zelf opruimt.

@Suus: Wat fijn dat het steeds beter gaat met je meisje!!!

@hier: Vanmorgen gebeld voor HCG uitslag, was 41. Nu maar hopen dat ie volgende week 0 of bijna 0 is, zodat ik niet alsnog gecurateerd hoef te worden. Ongelooflijk dat ik nu al ander halve maand bezig ben met alle onzekerheden en ellende rond deze zwangerschap, en er straks niets leuks aan overhoud.:(

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Y30, ik hoop dat je HCG snel daalt meis! Hier meestal geen problemen met het zelfreinigend vermogen van mijn lichaam...gaat meestal iets te goed zelfs, maar ik hou het zeker in de gaten!

5. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Lobi, jij hebt ook wel heel veel confrontatie om je heen:(, ik heb hier 1 zwangere buurvrouw (waar ik ook bevriend mee ben), zij heeft ook een kleine meid rond lopen, dat vind ik momenteel al lastig. Staat ze me te vertellen hoe vervelend ze het voor me vind, met een dikke buik en lieve kleine aan de hand...
    Ik gun het haar en anderen absoluut maar dat zwelgen loert inderdaad wel op de hoek.

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    De mk mag van mij nog wel wat beter op gang komen. Veel rug/beenpijn en bij afvegen flink rood, maar niets in de broek. Net eigenlijk als bij de laatste twee menstruaties...als dit het blijft, dan ben ik bang dat het niet schoon wordt...

7. Flavour

Flavour Niet meer actief

Mykelti, neem gewoon contact op met Gent. Mochten ze je bij het MCA niet verder helpen, en die kans is gezien de ervaringen hier Heel Groot, dan heb je Gent achter de hand. Afzeggen kan altijd nog nietwaar? Als je nu een afspraak zou maken, kun je sowieso pas in november of december terecht. Het duurt zooo lang! Daar zul je vast progesteron en/of prednison krijgen, en aspirine. Dat krijg je in het MCA never!

En Lobi, wat een domme aap die van Blof. Ongelooflijk, wat een domme zak.

Suus

8. Y30 ik hoop inderdaad ook dat het snel zakt... Rot dat het zo'n lange nasleep heeft, terwijl je eigenlijk niet wachten kan om t af te sluiten en verder te gaan.

En wat betreft de confrontaties. Ik heb altijd heel sterk het gevoel dat ik niet mag klagen. Ik sta ook met een kleine aan de hand en ben daar zielsdankbaar voor. Dus als ik dan uitspreek hoe moeilijk ik bepaalde dingen vind, voel ik me daar meteen erg schuldig over naar mensen die nog met lege handen staan (en zoveel ellende moeten meemaken)

9. Echt he! jij gebruikt precies de juiste woorden!!:D

10. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Lobi: ik denk dat dat gevoel van wel/niet hoeven "klagen" (wat is klagen, een wens uiten??? neeeee) heel persoonlijk is. Gisteren zat ik in het lab naast een vrouw die haar 2e mk had, ws buitenbaarmoederlijk, maar zij had ook een kindje en voor haar was het makkelijker zei ze. Zo voelt zij dat, maar als je wens voor een 2e giga groot is, dan voelt dat ws net zo als voor een eerste...geen excuses dus...

@Suus: ws komt het hierop ook wel uit hoor! Weet jij hoe ze in Gent omgaan met dames met een hoger BMI?

11. Dank je meis. Weet je, ik snap beide kanten. Toen ik ons eerste dochtertje verloren was, lukte het zwanger worden van een 2e bij een vriendin van mij niet (toen ronde 8). Ik zei tegen haar: ben blij met wat je hebt! Al zal je nooit meer zwanger worden, je hebt tenminste 1 levend en gezond kindje! Ben daar dankbaar voor! En nu voel ik dat nog steeds zo. Ook voor mezelf... En tegelijk voel ik mijn verdriet en soms de wanhoop van het niet zwanger mogen worden - en blijven - van nog een kindje. Maar vandaar mijn berichtje over hoe ik het soms moeilijk vind om mijn verdriet en frustratie hier te uiten.

Tegelijk denk ik, wat wij allemaal hebben meegemaakt, een kindje verliezen, te horen krijgen dat je lichamelijk behoorlijk wat mankeert, weggestuurd worden bij het Radboud, 2 miskramen, dat zijn toch dingen die je niet verwacht als je besluit samen voor een kindje te gaan...

12. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Lobi: ben het eens met Mykelti, als ik zie wat jij allemaal al hebt meegemaakt...dan zou het toch te cru zijn om te zeggen dat jij niet mag klagen omdat je al een kindje hebt. Dus ook niet zo streng zijn voor je zelf hoor!

13. Dank je meis. Lief van je!

14. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Zie dat onze berichtjes elkaar gekruist hebben en je het zelf al heel mooi omschreven hebt!

15. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    En weer gekruist, jij kunt vast sneller typen dan ik;)

16. Haha, ik denkt het:D

17. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dames, ik ga even liggen en een film kijken. Ben een beetje duizelig... Tot straks!

18. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Snelly voorzichtig gefeliciteerd.

IVF 2 is gecanceled. Ik had heel veel folikels maar er deden er maar 2 mee. 1 was 17 mm en de ander 26mm
    Ik ga morgenochtend zelf pregnyl spuiten om 6 uur en dan moet ik mijn man donderdagavond verleiden.
    Zodra ik ongi ben moetik aan de pil en dan een maand slikken.
    Door die dominante folikel kon de rest niet groeien

Mijn man geloofd niet dat het zelf lukt nou die mooie grote zit mooi rechts en dat is mijn goede kant

19. Wow Angelica wat een nieuws... Heel dubbel...maar misschien gaat dit m wel worden!!! ik ga heeeel hard voor je duimen!!!

20. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    we kunnen het toch proberen en de s zei niets over dat we niet zelf mochten klussen. Helaas heb ik geen eisprong dus ik moet moeder natuur even een schop geven;)

Deel Deze Pagina