Dat zou wel mooi zijn als het bij ons hetzelfde werkt als bij jou en als je zo ook nog iemand anders ermee kan helpen is toch dan mooi mee genomen.
Haha zal ze leuk vinden. Ik ga de recepten zeker gebruiken, maar voor overdag doordeweeks waarschijnlijk gewoon de weightcare producten. Daar moet het wel mee gaan lukken denk ik. Hoeveel val je ongeveer af per week?
Ik viel een kilo in de twee dagen af en soms een kilo per dag in het begin. Dit kwam omdat ik veel vocht vasthield. Hou er wel rekening mee dat dit dieet gericht is op zulke natuurlijk mogelijke voeding en dat Weightcare wel makkelijk is, maar ongelooflijk veel chemische componenten bevat, net als alle andere light producten. Die komen er bij ons ook niet in. We braden bijvoorbeeld in olijfolie en of roomboter. Puur natuur, soort van...Veel producten hebben een mega groot chemisch proces ondergaan om "light" te worden... Als koken tussen de middag teveel tijd kost, kun je ook heel simpel een salade of rauwkost oid maken. Of gewoon een paar stuks fruit. Maar dat is jouw ding! Ik hoop dat het ook werkt voor je!
Is ook zo, maar we hebben het zo druk dat we vaak toch kiezen voor makkelijk. Maar zeker als ik thuis ben, zullen we wel een recept pakken van het dieet. We gaan denk ik per 1 september beginnen en 1 keer in de week wegen! Hoop dat het me zal lukken, want ik weeg nu gewoon 120 kilo! Ik wil er toch wel 40-45 af, maar dat is nog een lange weg vrees ik. Maar we komen er zeker wel!
Okee, nou dan wordt het hier ook een afvalclubje haha. Wanneer wil jij ermee gaan beginnen? En doet je man mee? Die van mij wil ook een beetje afvallen, ik vind hem mooi zo, maar hij wil zelf graag wat kwijt, dus dan doen we het saampjes!
Mijn man weegt maar ongeveer 75 kg en is 1.85, dus die doet niet mee. Over een paar weken zal die zelfs rond de 70 wegen, we hebben eigen bedrijf (akkerbouw) en het oogsten is begonnen. Dus lange dagen voor hem. Ik wil er over 1,5 week mee beginnen, wil eerst dus een fijn dieet vinden die goed te doen is. Die van Mykelti lijkt me wel wat, alleen zal denk ik wel wennen zijn geen aardappelen. Terwijl we zelf tonnen aardappelen hebben, misschien is er wel een tussenweg. Maar ik moet mij er dus nog even in verdiepen hoe en wat.
bedankt allemaal! snelly bij jou ook super spannend zeg! hopen dat t allemaal goed gaat! en dat iedereen hier zo snel mogelijk zwanger mag raken EN BLIJVEN!
Zeker Moesch lopen we ongeveer gelijk op. Dit zijn bisonkit baby's O dames ik ben ook een flinke tante hoor 98 k maar ik ben gelukkig 1m83 dus dat scheelt wel weer. Nou ik begin nu echt goed misselijk te worden iig goed teken. Ik heb weer een test gedaan hij is iig donkerder maar ik had gehoopt op iets meer.
Snelly, ik duim dat hij snel donkerder wordt! Lyanna, op dit moment eet ik ook af en toe een aardappeltje hoor! Maar in het begin ben ik heel streng geweest en ik moet zeggen, het went echt! Zit nu heerlijk aan een omelet met dadel en kaneel...hmmm Dreamz, ik woog 112 bij 1.63m dus was flink te zwaar. Nu 87,5 ofzo, dus bijna 25 kilo eraf! Waarschijnlijk als ik weer strenger bezig ga, dan gaat het weer sneller, maar nu zo'n kilo in de maand nog. Nou als dat zo blijft, vind ik het prima! Het voordeel van dit "dieet" (ik noem het meer een levenswijze) is dat je gewoon veel kunt eten (moet zelfs), je geen honger hebt EN je het de rest van je leven zou kunnen doen zonder gevaren...
Snelly, ik vind je test mooi hoor! Mykelti, zoooo wat veel ben je dan afgevallen zeg, wow! Respect! Ik ga vandaag de recepten uitprinten. Zal misschien even wennen zijn, maar ik wil zo graag veel afvallen en het vol kunnen houden. Dat gaat natuurlijk beter zonder hongergevoel. Ik weet wel zeker dat ik een groot deel van dit dieet ga gebruiken, als ik jou ervaringen lees dan motiveert me dat echt enorm!