Hij is nu goed opgedroogd en een stuk donkerder dan de ander. Ik gok dat ik nu op 13 dpo zit denk ik als ik hem vergelijk met mijn testen van de laatste mk. Morgen bel ik het zh afspraak voor een echo.
Dank je Dreamz ga er zeker van genieten laatste kans dus dat moeten we optimaal benutten. Ik hoop het snel voor je Dreamz en een dikke plakkerd.
Dank je Snelly, ik hoop dat jouw ukkie zich ook goed vast blijft houden! Wordt nu weleens tijd voor iedereen in dit topic om een plakbeebje te krijgen.
wat een mooie test snelly. Moech ik kan je foto niet zien Meiden ik heb allemaal respect voor jullie. Jullie zijn zo strek. Druk bezig met afvallen en het lukt jullie ook. Ik ben maar een kleine smurf van 1.57. Ik weeg denk ik 50 kilo.
Vandaag flink last van mijn hormonen, bloedsjaggo (arme honden ) en mega verdrietig... Mijn man wil nu ook een afspraak maken in Gent. Wat hebben jullie gevraagd aan je verzekering? Hebben jullie genoemd dat het hierom ging of alleen gevraagd, zoals Suus aangeeft, hoe het werkt als je naar het buitenland wilt? Ben normaal niet zo'n tut, maar ben zo bang iets verkeerds te zeggen en dat we er dan niet heen mogen ofzo...kan wel niet, weet ik maar toch...
Nou dat hoop ik ook. Vanavond gaan we aan de klus. Mijn man is niet zo makkelijk als hij door heeft dat het een moetje is dus, vanmorgen al zijn favoriete lingerie aangetrokken
Myk ik heb in het kort mijn geschiedenis uitgelegd en dat we naar Belgie willen welke verzekering zit je
Avero Achmea. UZ Gent is gecontracteerd en er staat dat je alleen voor IVF toestemming nodig hebt en dat een verwijs nodig hebt.
Ik heb gevraagd of ik een machtiging kon krijgen voor onderzoek naar herhaalde miskramen in het UZ Gent. Als je daar dan komt, zullen ze het als het goed is nog een keertje vragen aan je verzekering. Ik heb alleen wel gezorgd dat ik voor gynaecologie een machtiging had, want fertiliteit kreeg ik geloof ik niet. Heb CZ by the way.
Myk ik zit ook bij achmea, pb me je prive email en dan mail ik je mijn email even door dan heb je gelijk hun email adres. als ze vragen hoe je er aan komt zeg dan van de service desk
Goedemorgen meiden. Snelly, mooie test hoor en ik hoop dat ie nog snel donkerder wordt. Mykelti, recepten lijken mij wel lekker ja. Ik ga niet allemaal biologische groenten dan gebruiken, want wij verbouwen zelf allemaal aardappelen, uien, wortelen, suikerbieten, gerst, en tarwe. Dus ja....als je dan ook gratis uien en wortelen uit je eigen koelopslag kan halen ga je het natuurlijk niet kopen. Eet jij wel alles biologisch? Dreamz, andere diƫten kreeg ik ook altijd hongergevoel en dan ga je toch weer gauw in de fout. Maar als ik Mykelti's verhaal lees geeft dat ons heel wat moed om ervoor te gaan. Wachten is op de bank, dus even weer snel met laptop kijken op zp. Is verslavend!!!
zo wat gaat dat afvallen goed bij jullie!! wil 1 van jullie mij ook de recepten door mailen?? niet voor mij ik ben 1.70 en 58 kilo maar voor mij man die probeerd zo af te vallen is hem trouwens ook goed gelukt bijna 20 kilo met het mimi dieet maar hij heeft moeite om het te behouden dus wat andere recepten dat is altijd welkom
Meis, na zoveel ellende lijkt mij dat je dat je recht hebt op je verdriet! En de vraag of het uberhaupt nog goed komt lijkt mij ook niet gek, daar heb ik na een mk en een ma zelfs al wel eens last van.
snelly mooie test hoor ik kan alleen die andere niet meer vinden dus kan niet zien of hij donkerder word.