Thnx voor je reactie. Ik krijg nu 2x 400 mg voorgeschreven (en vond dit wat veel vandaar mijn vraag) Ga nog eens even verder speuren.
pas 4 wkn en 3 dgn denk ik.. maandag was mijn NOD maar ik teste zaterdag dus al zo positief! en over je hcg.. ik teste 1 week voor mijn ongi nog heel licht positief bij mn laatste miskraam.. week later gwn ongesteld geworden!
Hanneke, dat flauwvallen is een reactie op de hysteroscoop. Daarom moet je dus naproxen krijgen van tevoren, dat houdt de bm rustig en voorkomt het flauwvallen. Dat hadden de artsen ook kunnen weten. En onderzoek moet je zelf voorstellen aan artsen. Ze weten nog niet eens de helft over miskramen in de meeste Nederlandse ziekenhuizen. En wat anderen ook al zeggen; volg je intuïtie. Die zit er zelden naast. Suus
Ja ook een paardenfan! Ik rijd ook al een paar jaar niet meer en denk er ook aan het weer op te pakken. Het kriebelt weer. Maar nu nog even niet, moet er niet aan denken dat ik een blessure oploop die zwangerschap zou uitstellen. In mijn vorige leven (lees relatie ) hadden mijn ex en ik ieder een paard en reden we bij een rijvereniging. Dat stukje mis ik wel, de rest niet
@ maja.. heel irritant dat bruinverlies.. ik heb nog geen echo gepland.. kreeg gister de uitslag van mn gyn van de bloedonderzoeken (niks uitgekomen) en heb wel gemeld dat ik zwanger was.. ik moest vandaag bellen voor een afspraak.. maar ik stel t nog ff uit.. kijken hoe t loopt met t bruinverlies.
hanneke heftig zeg! aan de ene kant wel balen dat er niks is uitgekomen.. maar aan de andere kant lijkt t me ook wel een opluchting.. hier zei de gyn ook gewoon 4x pech....
Ik zou blij zijn met het feit dat er niets uit is gekomen. Bij mij is er wel wat uitgekomen en dat is nu iets om ernstig rekening mee te houden en te betrekken bij hoe nu verder. De behandeling ervan kost tijd, is een paardemiddel en of het positief is geweest is maar de vraag. Ik zou er heel wat voor over hebben als ik geen adenomyose zou hebben. Ik heb vanochend getest. Wilde eigenlijk wachten tot morgen, maar stond vanochtend met die utro in mijn hand en dacht ik test nu dan hoeft ik die utro niet meer te nemen en kan de menstruatie doorbreken. Negatief zoals verwacht. Hopelijk heel snel ongesteld, dan kan ik weer naar Gent voor een echo. En dan... we weten het eigenlijk niet goed meer. De adenomyose geeft tijdsdruk, moeten we de komende cyclus nog een keer voor ivf gaan of dat opgeven. Mijn man is voorstander van voorlopig stoppen met hormoonmedicatie en zien wat mijn natuurlijke cyclus doet. Ik eigenlijk ook, ik maak me zorgen want ik reageer slecht op stimulatie, kreeg geen eisprong maar voor dit hele medicatiecircus en kunstmatige overgang leek er niets aan de hand met mijn cyclus. Heb ik wel de juiste keuzes gemaakt? Ben ik nog vruchtbaar? Poging 3 van 3 voordat de adenomyose terugkeert benutten of juist niet? In ieder geval heel nieuwsgierig naar de echo. Heb ik een cyste of is er niets meer te zien. En hoeveel eitjes liggen er klaar? Ik zou er het liefst even voor weglopen, even pauze. Maar die tijd is er niet helaas.
Meleka, het is allemaal zo onzeker en best zwaar als je eenmaal in die traject zit. Hanneke oh hyst doet echt heel veel pijn. Ik heb het ook gehad en ik vroeg of ze even wilde stoppen, want het deed te pijn. Ik heb ook geen medicijnen genomen, omdat ik die niet mag ivm astma. Sorry dat ik negatief ben, maar met 4 mk geloof ik niet meer in pech. Het lumc zei ook dat ik pech had, maar in Gent kwamen ze erachter dat ik anti spermalichamen aanmaakt. Volgens het lUMC kan het geen mk veroorzaken Suus thanks er staat wel volledig, maar ik hou toch geld achter voor de zekerheid. Mimi en myk het klinkt raak maar ik hoop op een negatieve test voor jullie Lobi hoe gaat het nu met jou? maja ik gebruik ook 3 x 200 Moes het bruinverlies is dat wel minder? Sorry als ik iemand vergeten ben Nou meiden het is me wel gelukt gisteravond om te klussen, maar pfffffffffffffffffffffffff. Mijn man wist dat het een moetje was dus het ging niet makkelijk. Hij maakte zich druk dat hij het niet kon ofzo. Ik heb mijn man verteld dat hij geweldig is dus uiteindelijk kwam het goed
Meleka, wat een frustratie. Je hebt er alles voor over, maar wat is de juiste weg nu? Niemand die het weet. Ik denk dat ik het op z'n beloop zou laten. Dat geeft minder druk en is beter voor je lijf, en aangezien stimulatie toch weinig oplevert... Pfff moeilijk hoor, ik kan me goed voorstellen dat je met de handen in het haar zit. Deze beslissing zul je op je intuïtie moeten baseren. Heel veel sterkte. Suus
IK heb ook geroepen STOPPEN, STOPPEN AUB... maar ze ging nog even door want ze was er bijna. Ben wel blij dat ik het achter de rug heb.. Heb jij ook zoveel last gehad van je buik? Gister na die tijd was hij wel wat gevoelig, maar heb er vandaag echt veel last van.. als ik hoest heb ik het gevoel dat de baarmoeder zo naar buiten komt rollen.
Dit vind ik echt niet normaal! Er is geen enkele reden om nog even door te raggen bij een diagnostische hystero. Belachelijk. Suus
Ik denk als ze er niet bijna waren geweest wel gestopt waren.. heb geen idee hoe ik er over moet denken, ik ben blij dat ik het achter de rug heb. Sprak mijn moeder net nog die was ook mee maar die moest op de gang wachten en die had haar vingers in de oren want ze kon er niet tegen. Mijn man zat gelukkig naast me.
Wat een verschil toch de ene of de andere hysteroscopie. Mijn eerste in Gent, ik had wel medicijnen ingenomen, maar veel te kort van tevoren, heb ik er echt helemaal niets van gevoeld. Als een echo. Mijn tweede in Hoofddorp met pijnmedicatie, op tijd ingenomen deze keer, was ook niet prettig. Ik was zeker blij toen het achter de rug was. Wel te doen, maar liever niet nog eens.
meiden als ik weet wie er mee willen gaan dan wil ik gewoon ergens inhet midden afspreken Suus hoe gaat het