Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 3

Discussion in 'Miskraam' started by Dreamz3, Jun 4, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

Nov 3, 2008
    1,066
    1
    38
    Nee 10x opnieuw het verhaal uitleggen is ook niet wat.. ik ga het eens met mijn man overleggen wat we kunnen gaan doen.
    Maar ik denk dat we de afspraak van 20 sept sowiso nog even afwachten.

Het stond niet in de folder omdat ik een hele andere folder heb gekregen..

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, zou ik zeker doen. Ik geloof niet dat er vrouwen op dit topic zitten die uit die omgeving komen. Wel weet ik dat er in Duitsland een immuunarts zit die veel werkt met vrouwen met herhaalde miskramen: dr. Pfeiffer. Je kunt er meer over lezen in het open forum van Freya.

Suus

3. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

Nov 3, 2008
    1,066
    1
    38
    Ik zal eens gaan kijken duitsland is hier erg dicht bij.. nog geen 300 meter lopen en we zitten in duitseland.
    Dank je wel.
    Alleen ons duits is totaal niet goed maar wel die van mijn moeder dan neem ik haar wel mee als we dit overwegen.

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

5. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

Aug 17, 2009
    1,850
    2
    38
    NULL
    NULL
    mijn temp ging omlaag toen ik harder ging vloeien.
    ik denk wel dat dit mijn miskraam was want het was echt heel veel rood bloedverlies nu word het minder gelukkig.
    ik ben benieuwd wat het donderdag is ik hoop dat het wel blijft zakken.

kan jij of iemand anders mij vertellen hoe een sis echo is heb je hier veel last van op het moment en erna??
    dat water halen ze dat er meteen uit of loopt dat er langzaam uit??

6. Meleka

Meleka Fanatiek lid

Aug 15, 2010
    1,743
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2986 Meleka, Aug 19, 2011
    Last edited: Aug 19, 2011
    Suus het is niet gek dat je bekaf bent. Wat moet dit een energie vergen. De logistiek, maar ook de zorgen en weet ik wat al niet meer, het moet loodzwaar zijn. En er is natuurlijk ook het nodige aan vooraf gegaan. Dat gaat zich wreken. En je mag wel mopperen!

7. Meleka

Meleka Fanatiek lid

Aug 15, 2010
    1,743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wist helemaal niet dat hystero's onder plaatselijke verdoving, een ruggeprik of onder narcose worden uitgevoerd! :$ Dat is mij ook nooit verteld. Wel de naproxen inderdaad.

8. Meleka

Meleka Fanatiek lid

Aug 15, 2010
    1,743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mimi ik heb geen verstand met waar jij nu mee zit, na mijn curretages heb ik helemaal geen metingen meer gehad. Het was wachten op de volgende menstruatie en dat was het.

Maar ik vind het onwijs rot voor je, deze nasleep. Ik snap dat je er onzeker en moedeloos van wordt. Beterschap en een dikke knuffel!

9. Y30

Y30 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    4,056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland

Tjee...heftig! Wat zal je man geschrokken zijn toen je flauw viel.
    Aan de ene kant mooi dat er niets naars uitgekomen is, maar aan de andere kant ben zo geen stap verder. En dat vette pech....na 4x vind ik dat toch wat lastig te geloven, zeker na al die bevindingen in Gent hier op de site.

10. Y30

Y30 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    4,056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hier ook iemand uit twente, ik loop in hengelo bij de gyn. Dr. Vos.
    Kan je wel vertellen dat ze ontzettend aardig is en je je begrepen voelt, omdat zij zelf ook ervaringsdeskundig is. Maar of ze specifiek goed is, weet ik nog niet, doordat ik nog niet lang bij de GYN loop.
    Wel heb ik laatst mijn dossier gezien, en die vond ik opvallend compleet, zelfs echo's uit de tijd van het plaatsen van mijn spiraal zaten er nog in.

11. Y30

Y30 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    4,056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hier: vanmorgen ook nog steeds een licht positieve zw-test. Ik bereid me er dan ook maar alvast enigsinds op voor dat mijn HCG maandag niet op 0 zal staan. En dan zal er besproken moeten worden hoe verder met die restjes...Moet zeggen dat jullie verhalen over hysteroscopie me niet vrolijk stemmen.

12. Meleka

Meleka Fanatiek lid

Aug 15, 2010
    1,743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er ook 1 gehad waar ik helemaal niets van gevoeld heb hoor.
    Dat kan ook!

13. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Hey meis, ik teste vanmorgen ook nog licht posi, maar toch HCG minder dan 2, wordt als nul beschouwd, dus dat kan ook nog. Misschien valt het mee?

@uitje: maakt mij niet zoveel uit waar het is. Vanuit het Kippenhok doen we het meestal in Utrecht, is voor iedereen wel lekker te bereiken, daar komt iedereen ook overal en nergens vandaan. Lijkt me gewoon leuk jullie ook eens te zien.
    Voorstel: 5 of 12 november?

@hystero: als ik die ga krijgen, dan ga ik zeker vragen om flinke pijnstilling of ruggeprik omdat de HSG zo ontzettend veel pijn deed. Denk niet dat ik de hystero dan trek.

@Suus: kan me ook voorstellen dat je al dat geren, gevlieg en zorgen maken niet meer zo trekt. Ben je zelf al wel helemaal hersteld van de bevalling? Hopelijk heeft de kleine morgen weer een goede dag!

Hier nog steeds flink rood. Alleen bij afvegen, maar nog best wat. Werd ook wel weer tijd voor grote schoonmaak na die ongi's van de laatste maanden...

14. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Ook een leuke:
    De assistente van de functieafdeling over mijn HCG: "het is helemaal 0, dus goed!". Ik zeg "uhhh, noem het maar goed, ik had het liever heel hoog gehad...ow ow...ja natuurlijk, zegt ze..." Zucht... :(

15. maja246

maja246 Fanatiek lid

Oct 7, 2009
    1,468
    30
    48
    #2995 maja246, Aug 19, 2011
    Last edited: Aug 19, 2011

Oh gatver, dat klinkt rot zeg!
    Dat je buik nu gevoelig is, is wel normaal trouwens hoor. Neem maar goede pijnstiller en rustig aan doen.

Had je dan een plaatselijke verdoving dat het toch zo'n pijn deed?

Sterkte!
    Edit: lees nu pas de rest: wat?????? zonder verdoving??? Wat zijn dat voor een houthakkers?
    Plaatselijke verdoving lijkt me wel minimaal. Ik heb dus twee hystero's gehad, met een ruggeprik wel te verstaan. En die werd me geheel vanzelfsprekend aangeboden (plaatselijke verdoving of algehele narcose overigens ook, mocht kiezen)
    Ik lees dat Suus dat wel zonder verdoving deed maar dan wel met pijnstilling in ieder geval.
    Is er helemaal niet over verdoving/pijnstilling met je gesproken?

Nouja, hopelijk kan je het snel achter je laten en knap je snel op. Gelukkig was de uitslag goed.
    Maar mijn antwoord op je vraag of je een ander ziekenhuis zal zoeken, weet je waarschijnlijk wel..

16. maja246

maja246 Fanatiek lid

Oct 7, 2009
    1,468
    30
    48
    Mimi: ik denk dat je je nog geen zorgen moet maken. HCG moet zo ongeveer per week halveren, maar dat "zo ongeveer" moet je niet zo nauw nemen. Zolang het maar niet stijgt of meerdere weken gelijk blijft.
    Je hebt nog niet eerder meegemaakt dat je HCG wat langzamer daalde, maar het betekent echt niet direct dat er iets aan de hand is hoor.
    Wel belangrijk om het iedere week te laten prikken.

Oja wb de SIS: ik begrijp eerlijk gezegd het nu ervan niet zo. Heb het ook wel eens gehad, maar eigenlijk is er weinig meer op te zien dan een inwendige echo en er is weer zodanig veel niet op te zien, dat je beter een hystero kan krijgen.
    Maar goed dat is mijn mening.
    Ik vond het wel wat pijnlijk, menstruatieachtige krampen. Het water loopt er vanzelf weer uit.

Sterkte meid!

17. Y30

Y30 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    4,056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @meleka en Mykelti: bedankt voor de gerust stellende berichten.
    Mykelti: ik hoop dan maar dat het hier het zelfde gaat als bij jou, wel licht posi test en toch HCG zo goed als 0.

18. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

Nov 3, 2008
    1,066
    1
    38
    Nu ik dit allemaal zo lees van jullie, denk ik echt waarom wist ik dit niet eerder??
    Ik dacht dat ik me aanstelde heb nog sorry tegen hun gezegd dat ik zo schreeuwde.. en dat ik niet mee werkte (het lukte me echt niet.)
    Ik ga de 20 sept ook vragen als ze dit altijd zo doen.
    Terwijl ik gister toen ik weg mocht nog even een gevolg afspraak moest maken zei de assistente nog je hebt toch een infuus net gehad? toen zei ik nee.. toen keek ze me al zo vreemd aan.. want dat stond in de computer.

19. Meleka

Meleka Fanatiek lid

Aug 15, 2010
    1,743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja, vanuit mijn persoonlijke ervaring vind ik plaatselijke verdoving, ruggeprik of narcose toch wel overdreven voor een hysteroscopie. Maar nogmaals, vanuit mijn ervaring. Een ander kan een andere ervaring hebben natuurlijk. Ik zou niet voor kiezen voor verdoving, mocht er een volgende keer komen en mocht het aangeboden worden. Ik zou weer voor de naproxen gaan, dat vind ik voldoende pijnstilling. Een ruggeprik, nee brrrr :)

20. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

Nov 3, 2008
    1,066
    1
    38
    nee een ruggenprik lijkt mij ook niet wat.. maar in ieder geval een pijnstiller, want deze heb ik inpreciepe niet gehad omdat ik vlak na het innemen van pijnstiller alles eruit had gespuugd.
    Ik had gelijk gebeld dat dit was gebeurd maar die vrouw aan de telefoon vertelde mij dit komt wel goed je kunt het ook makkelijk zonder pijnstillers.

Share This Page