Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 3

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SaMaNTHa86

SaMaNTHa86 Nieuw lid

16 aug 2011
    2
    0
    0
    Someren
    Helaas heb ook ik er meerdere gehad :(
    Vandaag mijn 4e! Het gaat telkens mis bij de 6 weken! Wat zit geluk en verdriet toch dicht bij elkaar! Overal om me heen hoor ik alleen maar positieve zwangerschappen.. Voel me klote!

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Getver meis, helaas welkom hier...sterkte
    Heb je al onderzoeken gehad hiervoor?

3. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    mykelti loop je dan in het ziekenhuis in beverwijk en in alkmaar??
    en waarom hebben jullie dit gedaan??

4. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    helaas heel herkenbaar.
    welkom hier hopenlijk heb je wat aan onze verhalen.
    heb je al onderzoeken laten doen??

5. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    y30, succes morgen!! weet je al hoe laat je de uitslag krijgt?

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik loop niet in Beverwijk. Toen de currettage nodig was, liepen we nog niet bij de gyn. We zijn later voor een consult op het ferti spreekuur geweest in B'wijk, maar daar werd gezegd dat we geen probleem hadden en ze kon aan mijn blauwe ogen zien dat ik, als ik 12 kilo afviel, zo zwanger was! Daarna was ik er een beetje klaar mee...

Voor andere zaken goede ervaringen met het MCA, dus naar Alkmaar gegaan.

Woon jij wel in Alkmaar zelf?

7. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    o vandaar.
    ik woon in heerhugowaard, en jij??
    ik zou er ook klaar mee zijn ik vind dat zo'n onzin dat ze aan de buiten kant kunnen zien wat het probleem is.
    hier werd gezegt dat het tussen mijn oren zat ze wisten blijkbaar niks anders te zeggen.
    ik vind als je zulke domme opmerkingen plaatst je beter maar je mond kan houden of zeg liever er is iets niet helemaal goed maar de wetenschap is nog niet zo ver dat we bij iedereen een oorzaak kunnen vinden.

8. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Wij wonen in Beverwijk.
    Zeiden ze dat in het MCA? :$ Welke doc heb jij daar dan?
    Echt van de zotte...hebben wij ook gehad met die co-assistent, wat een apekul kwam daar uit zeg! :x

9. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48

Bedankt voor je antwoord. Ik denk er nog eens over na, mocht het zover komen dan ;)

10. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    nou dit was ook geen echte dokter ze moest alles over leggen dus ze zal ook wel in opleiding zijn geweest.
    beverwijk daar komt mijn man 5 dagen in de week die werk bij het hele grote staal bedrijf.
    weet ik dat ik ook niet naar beverwijk hoef wat een rara dokter zeg.
    werk jij dan wel in alkmaar dat je helemaal hier kom bloedprikken??
    nouja je bent er in 20 min maar alleen voor bloed te laten prikken is het toch best wel een stuk

11. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Aha, het bedrijf dat vroeger de meeste mensen werk verschafte in de regio! ;)

Ik werk in Heemskerk en ja, heel dichtbij is anders, maar werk langs de snelweg, dus ben erop en eraf zeg maar... En wat moet dat moet denk ik dan maar... :)

Weet Alkmaar dat jij naar Gent gaat? Staat me wel iets van bij dat je moeite had je dossier te krijgen?

12. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Oh enne heette je doc soms dokter N......n?

13. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    haha ja dat bedrijf tja overal word het minder maar vind dat ze in vergelijking met andere bedrijven nog niks te klagen hebben hoor.
    nee alkmaar weet niet dat ik naar gent ga ik heb mijn dossier toen opgevraagd voor de vaatarts en voor het geertgen en daar deden ze inderdaad moeilijk over.
    mijn huisarts weet het wel en die was het er niet mee eens maar daar heb ik maling aan er zijn gewoon bepaalde dingen die ik geprobeerd wil hebben voor dat we er definitief een punt achter zetten en daar is gent er apsoluut 1 van.
    mijn dossier heb ik nog thuis liggen ik wacht alleen nu op papieren van het amc en mis nu ook nog de laatste miskraam maar misschien dat ik die wel bij mijn huisarts kan opvragen die krijgt er tenslotte ook bericht van.

14. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    mijn man en ik zitten ons suf te piekeren maar we komen niet meer op haar naam haha is het toch eindelijk gelukt om haar uit mijn bestand te wissen.
    maar morgen zou het me vast wel weer te binnen schieten dan meld ik het je wel even

15. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    ik heb de sutter net een mail gestuurd dat ik haar een mail heb gestuurd en nog niks ontvangen heb of ze hem wel gehad heeft.
    krijg ik binnen nog geen half uur een bericht van haar dat ze hem niet ontvangen had en dat ik 13 december om 9:30 een afspraak bij haar heb.
    ik ben helemaal blij het duurd nog even maar dan heb ik in de tussen tijd wel mijn onderzoeken in het amc afgerond en hopenlijk hebben we het dan nog een keer zelf mogen proberen.
    ik ga nu lekker slapen morgen is het een drukke rare dag

16. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Zo erg dus?! :D

Als je het eerste gedeelte van haar naam een beetje verwisselt, staat er Kwellen in...misschien komt het daardoor?

17. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dat is helemaal top toch!

Zitten erover te denken om te vragen wat ze denken te gaan doen in het MCA. Als ze niets weten, dan vragen we wie het dan wel weet en dat we daar dan heen willen. Dan komen we vanzelf op Gent denk ik zo. Wil een beetje proberen de deur open te houden voor bepaalde zaken zodat we niet voor alles naar Gent zouden hoeven, maar of dat lukt...??

18. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    @snelly wat vervelend zeg!
    en ik snap je negatieve gevoelens wel, ik durf hier ook echt niet blij te zijn,, bang voor weer een teleurstelling.. ik probeer gwn mn ding te doen en er niet mee bezig te zijn maar t is echt moeilijk..
    afgelopen week kreeg ik de uitslag van mn bloedtest van mijn gyn en die zei dat als ik zwanger was ik gelijk maar een afspraak moest maken voor een echo.. ik heb t nog steeds niet gedaan.. ik stel t telkens uit.. maar ik denk dat ik m ook in ga plannen voor rond de 7 weken,, als alles goed loopt natuurlijk..

hier nog steeds wat bruin/oranje/beige verlies.. kan de kleur niet zo goed omschrijven.. t is wel wat minder geworden maar ik word er egt zo onzeker van....

19. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu is dan eindelijk op dag 49 mijn menstruatie doorgebroken!
    Een uur eerder toch nog maar een zwangerschapstest gedaan (ik had donderdag de laatste utro genomen en werd maar niet ongesteld), die had ik dus beter kunnen bewaren :)

Nu Gent bellen voor een echo en hopen dat er geen cyste zit.
    En dan? Een nieuwe poging met menopur? Ik ben er nog niet uit.

20. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    ik kan je nu al melden dat bij de dokters die ik had ze er niet voor open staan.
    ik zat toen we naar het geertgen gingen te twijfelen tussen het geertgen en gent ik heb dit toen in het ziekenhuis gezegt en ze hadden voor alle 2 geen goed woord over.
    maar probeer het zal ik zeggen jij hebt natuurlijk iemand anders misschien dat zij er wel voor open staat.
    ik ga trouwens gewoon voor de echo's naar het mca ik hoef geen vriendjes met hun te zijn ze hoeven alleen maar hun werk te doen

Deel Deze Pagina