Hier mwah (terugval, meer incidenten, komt wel weer goed, maar ben een beetje moei), en met jou? Suus
Hoi meiden, ik kwam net best wel een confronterend bericht tegen: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/297065-help-niet-vinden.html Wat vinden jullie hiervan? Edit: Hmmz ze heeft het topic laten verwijderen...
Ik kan er wel begrip voor opbrengen. Vreselijk voor die vrouw dat ze zich gedwongen voelde deze beslissing te nemen.
Ja dat wel, maar voor mij is het sowieso natuurlijk heel anders, dus is het best wel moeilijk om je erin te verplaatsen. Maar het lijkt me wel echt een nachtmerrie.
Dat is mooi om te horen! toch heel erg gezakt.. nu het laatste stukje nog! Volgens mij is het ook als de hcg onder 4 is dat het dan negatief is.
Wat fijn dat het nu goed voelt!! Probeer je maar niet zo druk te maken (makkelijker gezegd dan gedaan.) En als het bij bruinverlies blijt zit het wel goed denk ik... vooral omdat het heel weinig is.
Dank jullie wel voor de reactie's.. ik zat er vanmiddag gewoon even helemaal door heen. Ik dacht ik moet het even kwijt. Ik heb vanmiddag de zorgverzekering ook gebeld, ben het ook helemaal zat met dit ziekenhuis. De zorgverzekering die belt binnen 2 dagen terug en ze gaan kijken wat ze kunnen doen. Morgen bel ik ook weer het ziekenhuis op want ben er echt boos over en dat mogen ze nu echt wel een keer weten (vorige keer heb ik ook teveel gepikt van hun.) Heel toevallig moest mijn buurvrouw ook een schouderoperatie en die is nu al geholpen :O terwijl ik langer wacht.
Ik kan helaas het berichtje niet lezen Hanneke heel goed dat je verder kijkt Suus balen meid knuffel ik hoop dat het snel beter gaat
O.k. hier zij ze dat pas met 1 negatief was, en dat je lijf dan pas aan de nieuwe cyclus begint. Volgens mij verschillen de meningen onder gyns erg. Aloha had het al eens over 6 en jij nu over 4. Hoe dan ook het gaat de goede kant op. En ik heb net voor het eerst in 2 weken weer een enorme nabloeding gehad (alsof ik in mijn broek plaste) met grote stolsels, dus dat ervaar ik ook als een stap in de goede richting. Ik hoop zoooooo dat dit de resten waren!!!
Ik kan het bericht ook niet lezen. @suus: hoop dat het snel weer wat beter gaat met je meisje zodat mama een beetje uit kan rusten.
Hoi lieve meiden, Ik ben er ook weer. Ben een weekendje weg geweest en even helemaal afstand genomen, heerlijk!! Ik heb alles bijgelezen, maar als jullie het niet heel erg vinden, haak ik hier weer gewoon in en ga ik niet op iedereen reageren. Ik ben trouwens wel heel benieuwd wat er in het berichtje stond,. Ik kan het ook niet lezen. Even korte update over mij: gisteren Geertgen, geen cystes. Rechts tenminste, links heeft ze niet gekeken. Ze zei dat ze alleen op cystes controleren, omdat ze dan bij een volgende meting zeker weten dat wat ze zien een eitje is en geen cyste. Dus verder zou het niet veel uitmaken. Nu dinsdag terug voor de eerste meting. De gyn stelde gisteren trouwens zelf IUI voor. Omdat ik al zo weinig kans had zei ze en als het eitje dan goed zit, dat ze die kans dan optimaal wil benutten. Ik had haar wel willen omarmen, wat een verademing dat Geertgen!! Vanmiddag naar het Radboud. Ben heel benieuwd!!! Mmmm toch een best lange update geworden zie ik
Nieuwe meiden, helaas welkom hier. Ik hoop dat jullie door de info hier toch een stapje verder mogen komen naar een gezond kindje! Suus, hopelijk gaat het nu weer beter met jullie meisje! Wat een vermoeiende en zenuwslopende situatie... Ik hoop dat ze snel met sprongen vooruit mag gaan!! Angelica, hoe gaat het met jou? Meleka, veel succes vandaag! Moesch hoe is het met bruinverlies nu? Snelly, heb je eigenlijk nog een test gedaan en werd die duidelijker? Hanneke wat rot van de operatie. Ik zou ook zeker verder informeren. Wat een domper zeg:x Voor alle andere meiden een hele dikke knuffel!!!
Lobi heb je wel gemist hoor. Ik heb wo ochtend zelf gespoten en don avond zelf geklust. Ik hoop op een wonder. Oh wat heerlijk IUI zo fijn
Wat lief van je! Ik hoop het heel hard met je mee!! Er zat een geweldig ei toch, dus waarom zou het niet zo zijn... Het mag verdorie wel eens raak zijn nu bij je En goed gaan!! Ik duim met je mee!! Ja goed he. En vooral dat ze er zelf over begon! Ik wist niet wat ik hoorde haha
@ Lobi, het ging over een meisje die de zwangerschap met 15 weken heeft afgebroken omdat ze geen geld had ervoor...
Jeee....pffff ik vind dat echt heel ver gaan. Er zijn andere mogelijkheden waar je dan eventueel voor kan kiezen. Ik weet iig wel hoe ik hier over denk. Was dat een meisje hier op zp?
Ja... En ze kon blijkbaar niet tegen de kritiek van meiden waarbij het niet zo makkelijk gaat, omdat ze het topic heeft laten verwijderen... Echt triest. Geef het dan op voor adoptie ofzo...
Ja precies! Dat is mijn idee ook. Is ze wel een lid hier? Zou haar pagina wel eens willen bekijken en eventueel meerdere berichtjes