Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 3

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Ik vind het echt ongelooflijk dat mensen dat kunnen doen een kind van 15 weken.. ik ben altijd al vel op abortus geweest.
    Ik ken hier hellaas ook een meisje is een oud vriendin van mij die heeft met 16 weken een kind laten weg halen, ik ben hier zo van geschrokken en boos geworden!
    Ik snap ook niet dat mensen dit werk kunnen doen?? ik snap het echt niet??
    Ik heb zelfs al eens een keer gehoord dat ze dit tot 7 maanden in utrecht kunnen doen.. dan laten ze het gewoon geboren worden en dan doen ze er een bepaald medicijn erbij om het kindje te laten steven.
    Ik weet niet als dit klopt.. maar vind het zo erg mijn tranen springen me gewoon in de ogen.

2. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Welkom terug Lobi :)

3. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    @lobi fijn dat het weekendje ontspannend is geweest! hoop dat de iui goed verloopt en je kunt genieten vn een zwangerschap, zonder complicaties!

bruinverlies is overdag zo minimaal tot niets.. maar in de ochtend is t er wel ietsjes meer.. heb ook gemerkt dat in de vroege ochtend de baarmoederond erg laag zit en zacht is en wat open.. en in de middag weer hoog, dicht en hard is.. dus ik kan er geen peil op trekken.. komende weken blijven erg spannend!

@dreamz.. vreselijk rot dat er zulke mensen bestaan, bah! en dan ook nog ff een topic erover openen op zp!

4. Luchtballonnen van kralen??!! Ben heel benieuwd...!!

5. Ik weet dat als je een slechte 20 weken echo hebt gehad, dat je dan tot 24 weken de zwangerschap mag afbreken, omdat dat de officiele abortustermijn zou zijn. Echt...als er vrouwen zijn die zoiets zouden doen, ongelofelijk. Volgens mij - en ik hoop het oprecht- komt dit vrijwel nooit voor.
    Maar met 16 weken... Een vriendinnetje van mij is haar dochtertje met 16 weken verloren, verschrikkelijk. Echt al een heel kindje:(

6. Moesch, klinkt logisch dat het sochtends meer is. Dan hoopt het een beetje opp zeg maar. Al met al klinkt het hoopvol, vind ik!

7. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Jah volgens mij is het tot 24 legaal.. maar er zijn ook klinieken heb ik toen gehoord die doen het tot je 7de maand doen maar dan met medicatie erbij.. (maar weet niet als dit in Nederland was.)
    Echt erg dat je vriendin een dochtertje van 16 weken heeft verloren.. ik geloof graag dat het dan al een echt kindje is, bah echt naar! En dan als je het wilt laten begraven dan moet je alles zelf betalen, omdat het nog geen 24 weken is.. ik vind dat ze die regels erg omlaag moet schroeven.

8. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ik vind het ook vreselijk! Je kunt andere mensen heel gelukkig maken met een kind

9. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    ik heb een miskraam gehad met 15 weken.. en het kindje was al helemaal af.. helemaal compleet maar alleen nog erg klein.. t was zo groot als mijn hand! ik snap niet hoe mensen het leven van zo'n kleintje kunnen eindigen:(

10. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    OOh wat erg meid! ik wist niet dat je een keer zo ver was.
    Lijkt me echt een nachtmerrie.. dan denk je ik zit over de 12 weken.

Mensen die het weg laten halen heb ik geen woorden voor.

11. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    #3151 hanneke88, 23 aug 2011
    Laatst bewerkt: 23 aug 2011
    Volgens mij zit ik hier in een vroege eisprong.. want heb weer veel pijn bij de linker eierstok... het trekt gewoon door naar mijn bovenbeen.
    Vorige week heb ik een hystro gehad is dit dan normaal dat je dan een vroege eisprong hebt?
    Heb de arts gebeld en mijn afspraak is vervroegd i.p.v 20 sept moet ik nu 30 aug.
    Het enigste wat ik niet heb is draadslijm.

12. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is wel een erg beperkte en eenzijdige weergave.
    Ik las over het feit dat deze vrouw depressief is, 2 jonge kinderen heeft om voor te zorgen en omdat die, omdat ze niet wist dat ze zwanger was tot 15 weken (dacht ik), is doorgegaan met een hormoonvoorbehoedsmiddel, waardoor men bang is voor afwijkingen op het gebied van de geslachtsorganen van het kindje.

13. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3153 Meleka, 23 aug 2011
    Laatst bewerkt: 23 aug 2011
    Wij zijn vandaag naar Gent gegaan. Geen cyste.
    Follikel van 14 mm op links! Waar die dan weer zo opeens vandaan komt? En nog een kleine op links en 2 kleine op rechts. Maar die zijn te klein om mee te doen helaas. Vanavond starten met decapeptyl, over 2 dagen menopur erbij en zaterdag weer een echo. Het wordt dus ivf met 1 follikel. Nauwelijks kans van slagen, maar we gaan er toch voor.

14. Flavour

Flavour Niet meer actief

Pfff, dat lijkt me dan een heel moeilijke beslissing.

Suus

15. Flavour

Flavour Niet meer actief

Joepie, Meleka. Heel spannend!

Suus

16. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Meleka, ik duim voor een super ei!

17. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik houd er ernstig rekening mee dat het niet gaat lukken, want er moet zoveel meezitten (beetje indekken he). Manlief echter hoopt dat de overige eitjes een groeispurt zullen maken (er zijn zulke mirakelverhalen te lezen op internet). DS heeft ons hierop geen enkele hoop gegeven (wilde eigenlijk niet zeggen hoeveel follikels er in totaal waren), maar ja hij is een rasoptimist.

Het spuiten viel mee, waarom heb ik daar toch zo'n weerstand tegen? Ik moet zeggen dat het feit dat het eitje al 14 mm is en ik daardoor hoop dat ik niet lang zal hoeven spuiten maakt dat het me makkelijker valt. Maar aan de andere kant toch weer de angst dat de groei weer niet zal doorzetten ondanks de medicatie. Of dankzij? Maar dan stop ik ermee. Want dan krijg ik toch sterk de indruk dat ik de natuur beter zijn werk kan laten doen. Tenslotte is deze follikel op eigen kracht naar 14 mm gegroeid. Spannend dus. En we hebben nog altijd de keus om er toch een iui van te maken. Maar voor nu zeggen we ivf met 1 follikel.

18. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    lobi ik miste je al!!

meleka ik ga duimen voor een super ei.

19. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Lobi, welkom terug! Waar ben je geweest? En top dat je voor IUI gaat!

Angelica, we hebben iets aan je mails hoor! We wachten eerst 5 september even af en gaan dan bellen/mailen met de verzekering. Dat is in mijn hoofd de beste volgorde en geeft mij wat meer rust.

Meleka, fijn dat je die keuze kunt maken. Ik hoop stiekem ook op een paar inhaal-eitjes!

20. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Heej dat is goed nieuws zeg! hopen nu dat alles goed gaat.

Deel Deze Pagina