Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 3

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ik baal. We hebben een afspraak staan voor de controle echo in Gent morgen om 7.40 uur. Ik mocht vanmiddag bellen of dit later kon. Helaas niet, dat wordt om 5.15 uur aanrijden. Gelukkig hoeven we geen rekening te houden met files op dit tijdstip :D

2. Whoe Meleka, dat is wel errug vroeg!:$:cool:

3. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik word al moe als ik eraan denk :p

4. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    idd vroeg hahahaha

5. Angelica heb je nog een testje gedaan?

6. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    nee, dat niet meer. de test van vanmorgen is net zo donker nu als die van gisteren. zo vaag

Morgen ga ik testen, mijn man verstopt de test anders ben ik al om 5 uur wakker hahaha oh ik hoop het zo. Ik weet dat het nog van de pregnyl kan zijn maar het moet nu wel onder de 10 zijn en ik heb deze keer 5000 gespoten en niet 10.000. toen ik 10 spoot waren mijn testen veel lichter kun je dat nog herinneren

7. Ja kan me nog wel herinneren!
    Hoop zo voor je dat ie morgen duidelijk(er) is!!!

8. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    laten we het hopen. grr wordt gek van mezelf

9. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ik ben thuis en het is me erg mee gevallen. Tot duver alleen last gehad van het infuus, is nu nog een gevoelige plek.

Wat ik alleen heel slecht vind is dat de gyn (weer een andere) niet meer langs is geweest. Ik weet dus niet of ze nog veel hebben weg gehaald en of het er goed uit zag, het makkelijk ging e.d. Ik weet van de zusters wel dat ze het weefsel opsturen en je er alleen wat van terug hoort als er iets mis was.

Verder heb ik 13 september een controle afspraak in het ziekenhuis. Is alleen een gesprekje naar het schijnt, vraag me dan ook af, hoe ze dan weten of je nou uiteindelijk schoon bent??

10. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    y30 fijn dat t meegevallen is..
    bij mij is t ook zo gegaan.. curretage gehad en toen ik geplast had en me beter voelde mocht ik naar huis.. geen gyn meer gezien en ook enkel een tel.afspraak gekregen waarbij de gyn alleen vroeg hoe t ging enzo..
    vind de nacontroles hier echt niet goed!

11. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Y30 fijn dat het meeviel. Ik hoop dat je Deb komende dg beter voelt knuffel

12. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Y30, hopelijk ben je snel weer helemaal op de been en blijk je nu helemaal schoon te zijn.

Angelica, ik hoop het zo voor je!

Suus, hoe is het gegaan met de operatie? Ik dacht aan jullie vandaag.

Hier bericht van dr De Sutter dat het secretariaatsbureau contact opneemt over een datum. Ging het bij jullie ook zo?

13. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    ik heb niet alles gelezen net thuis van een hele drukke dag dus kruip lekker mijn bedje in.

mykelti ik kreeg van de sutter meteen een datum.

y30 fijn dat het is mee gevallen wat een ellende zeg.

angelica ik zie nog duidelijk een 2de streepje spannend hoor

suus wat voor operatie gaan ze dan doen??
    een vriendin van mij (over gehouden aan onze neo tijd) haar zoontje werd ook geopereerd die kreeg tijdelijk een stoma deze werd er toen hij een half jaar was weer verwijderd.
    gaan ze dat bij jou dochter ook doen of is het een andere operatie??

14. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @suus: hier ook benieuwd hoe het is met je meisje.
    Kom morgen nog wel ff kijken.

@angelica: morgen ochtend wilde je weer testen, toch?
    Hoop op een hele mooie duidelijke!

15. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Y30 fijn dat het is meegevallen. Ik ben altijd plaatselijk geholpen. Ook geen nacontrole altijd telf. Vindt het ook altijd een beetje vreemd maar vaak ben je binnen 6 wk weer ongie en gaan ze ervan uit dat alles goed is. Mijn 1ste ma wisten we ook al met 7 wk dat het fout zat en ze lieten me tot 11 wk door sukkelen op de dag dat ik geholpen zou worden kwam het spontaan.

@angelica spannend en en en heb je al getest.

@ suus hoe is het met de kleine meid is ze al geholpen spannend hoor.

16. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hallo meiden,

ik kom me hier ook maar melden: gisteren op de echo geconstateerd dat ons kindje kort na de vorige echo, waar we een hartje zagen, gestopt is met leven, bij 8 weken.
    Vorige keer hebben we te maken gehad met een leeg vruchtzakje, wat overigens ook bij ongeveer 8-9 weken gestopt is met groeien.

Maandag afspraak bij de gyn weer om te kijken wat we gaan doen. Ik was gisteren overtuigd dat ik niet af wilde wachten, want de vorige miskraam is uiteindelijk spontaan gekomen, (een dag na de tweede echo, die alles bevestigde, begon ik te vloeien. Dat was met 14 weken, een week of 5-6 heeft mijn lijf toen dus nodig gehad om alles af te gaan stoten), maar dat werd een enorm bloedbad, waardoor ik nog met de ambulance afgevoerd ben, omdat ik helemaal leeg bloedde, (kraamverband binnen 2 minuten vol, 't was echt alsof iemand een kraan vol open had gezet daar beneden).
    Maar nadien is mijn menstruatie steeds veel en veel lichter en een stukje korter geweest dan ik gewend was, (van 7-8 dagen mega-vloeien, naar 5-6 dagen lichtjes. Als ik wilde, kon ik hele dagen op 1 maandverband doen). Daarvoor had ik een afspraak bij de gyn, omdat zwanger worden ook niet zo makkelijk meer leek te lukken, omdat ik toch bang was dat er mogelijk verklevingen zouden zijn ontstaan door de nacurettage die toen nodig is geweest, (ik bleef na de miskraam zwaar vloeien). Maar toen was ik vlak voor die afspraak toch nog zwanger, dus die afspraak is niet doorgegaan en is een eerste echo geweest.

Maar goed, nu maalt dat dus ook weer door mijn hoofd: wat is nu verstandig? Opnieuw curetteren, nu op voorhand al, om te voorkomen dat het opnieuw een enorm bloedbad wordt? Maarja: wat als er idd verklevingen zijn ontstaan bij de curettage, wordt dat dan niet veel erger als ik nog een keer een curettage onderga?

Gebruik van cytotec, (wat ik een paar dagen later zou gaan doen, de vorige keer, maar toen kwam het dus toch nog spontaan), is me afgeraden, omdat dat de kans op heftig bloedverlies wat vergroot en ik daar sowieso nu al een vergrote kans op heb, omdat dat spontaan al gebeurde.
    Maar misschien moet ik gewoon vragen om een opname en in het ziekenhuis de cytotec inbrengen? Als het dan weer misgaat, kan er direct ingegrepen worden?

En is er wat te zeggen over mogelijke oorzaken van de miskraam? Omdat we nu, na een kloppend hartje te hebben gezien bij 7,5 week, toch meemaken dat ons kindje gestopt is met leven?

Nouja, een hoop vragen dus... jullie hebben mogelijk tips voor me? :(

17. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ha Rozemarijke,

Ik zou om mifegyne én cytotec vragen, en dan een dagopname plannen om het beloop af te wachten. Uit je verdenking op Asherman. Want je klachten klinken idd Ashermanachtig. Een dun bms (door Asherman) en verklevingen kunnen op zich al mk's veroorzaken.

En verder heb ik wat geschreven op Herhaalde miskramen - over de weg naar een effectieve zwangerschap onder Suus.

Moet nu snel weg naar het zknhs.

Xx Suus

Ps Angelica???

18. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Test was nog positief alleen heftige krampen dus over en uit

19. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Nee angelica wie weet krampen van een innestelling ik hoop dat het niet door zet

Dikke knuffel

20. Flavour

Flavour Niet meer actief

Tsj@#$%sis! En ik had nog wel zulke goede hoop.

Xx Suus

Deel Deze Pagina