Fijn Suus, Hebben ze al een schatting gemaakt hoe zwaar ze nu is ongeveer, of is het daar nog te vroeg voor.
Vorige week ja, toen was het 650 bij 24 weken en 1 dag. Dat scheen keurig te zijn. Ik zie haar ook gewoon groeien hoor, ook door de rust die ik nu neem misschien.
MMM jammer, maar dat betekend dat je er volgende week weer 1 krijgt als er geen veranderingen zijn.Spannend
angelica super zeg 8 eitjes en wat betreft je werk dit is veel belangrijker. snelly spannend ik hoop dat het raak is. suus fijn dat de baby goed groeit ik blijf voor je duimen. lobi fijn dat het spuiten zo goed gaat ik hoop dat je aan de lage dosis genoeg heb wanneer krijg je een controle echo of het gelukt is?? ik heb even een vraag ik slik nu al 2 dagen anti-biotica en normaal helpt dat eigenlijk al na 1 pil maar nu dus niet. ik haal me meteen van alles in mijn hoofd maar stel dat het rest weefsel is kunnen ze dan aan je uitstrijkje zien dat de bacterie van restweefsel komt?? snappen jullie het nog??
Nee, dat kun je aan de bacterie niet zien. Geef het nog even wat dagen. Mocht je maandag nog steeds klachten hebben, laat je dan doorsturen naar een gynaecoloog voor een inwendige echo (hoewel ze daar ook niet altijd alles op zien.)
Hallo, Gisteren naar de gyn geweest. Had een afspraak met Dr Ham maar dr Doornink bleek het over te nemen (MC Zuiderzee). Haar had ik oorspronkelijk ook, maar toen zij op vak. was kreeg ik mijn miskraam, waardoor ik bij dr Ham kwam.Die bleek toch wel meer tijd te nemen voor een gesprek. Helaas wisselt dat nogal eens want voor de curretage kreeg ik weer een ander. Doornink is toch wel erg haastig want ik had nog meer vragen maar door haar snelheid heb ik toch het e.e.a. vergeten. Ik kreeg toch een extra bloedonderzoek. Ik heb ook glucose laten testen. Afwachten. Ze heeft me nog wel de mogelijkheid gewezen om naar het AMC te gaan omdat daar een speciale afd. is ivm. meerdere miskramen. Heeft iemand van jullie daar ervaring mee? Morgen ga ik echt helemaal uitwaaien, lekker wadlopen naar Terschelling. Duim maar voor mooi weer. Ik ben alleen een beetje bang voor mijn slechte conditie door de afgelopen tijd.
Ja, ik heb ervaring met de herhaalde miskramenpoli van het AMC. Ze doen daar eigenlijk gewoon het standaardwerk: stolling, chromosomen, schildklier, en eventueel een waterecho, maar dat is het dan ook wel. (Lees maar op www.herhaaldemiskramen.nl onder Suus, 5 miskramen.) Van een beetje bereidwillige gyn in een streekziekenhuis krijg je meer onderzoek los. Ze zullen je wellicht aanbieden mee te doen aan de PROMISE-studie, dat is de progesterontrial. Kun je doen, maar dan heb je dus 50 procent kans om een placebo te krijgen. Echt veel meerwaarde heeft die miskramenpoli mijns inziens dus niet, maar dat ligt er ook een beetje aan hoeveel onderzoek je al gehad hebt. Fijn weekend! Suus
je hebt gelijk ik geef het nog even de tijd. ik ben gewoon erg ongeduldig want wil natuurlijk graag weer bezig zijn met zwanger raken ipv deze onzin
Dank je Suus, Wat heb jij al veel meegemaakt, de moed om goede zorg te krijgen zakt met dit forum echter wel in de schoenen. Ik had inderdaad ook al een gevoel van, is dit dan alles? Door dit forum heb ik nu dus wel een ander onderzoek losgekregen simpelweg omdat ik zelf met ideeën kom. Ik hoor ook telkens dat het waarschijnlijk gewoon aan de leeftijd ligt. Mijn reaktie daarop was dat dat ook precies de reden is dat ik niet al te lang op verder onderzoek wil wachten.
Meissie, ik weet er álles van. Ik heb ook ontzettend vaak ontstekingen gekregen na de curettages, echt helemaal debiel werd ik ervan. Je wilt er een dikke vette punt achter zetten en dan gewoon verder met je leven, en dat kan niet zolang je met één been in de zuigende modder van die rotmiskraam staat. Ik hoop dus dat de AB gewoon onzettend gaat aanslaan, en dat je arme lijfje wat rust krijgt. Suus
Laat je niet ontmoedigen, want kennis is macht. Zoals je zelf al zegt, kun je pas om vervolgonderzoek vragen als je ervan afweet. We zijn allemaal begonnen met tegenstribbelende artsen, en de meesten van ons hebben gaandeweg al heel wat onderzoek en hulp bij elkaar weten te sprokkelen, sommigen al met een mooi 'resultaat'. Dus doe je voordeel met onze verzamelde kennis, en kom voor jezelf op. En vraag alles wat je weten wilt... Hoe oud ben je als ik vragen mag? Suus