haha daar slaap ik nog een nachtje over. wat toevallig zeg maar het zal wel leuk zijn als we mekaar nog even zien al die lettertjes lezen is leuk maar het is nog leuker als je je er een gezicht bij ziet
Dat is zeker zo! Denk wel dat we jullie zien hoor, want wij moeten om 10 uur het dossier inleveren en dan in de wachtkamer denk ik zo... Ben een stevige deerne met een donkere bril en 2 turven hoog, dus ben wel te herkennen...zeker omdat mijn man bijna 2 meter is met spierwit haar...
@Babs: Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! @Snelly: Geen vloeing meer da's mooi! @Moesch: wannneer heb je precies je echo? Bruine vloeing weg gebleven? @Angelica: Ga je morgen (op NOD) nog testen, of heeft het geen zin meer? @Suus: wat fijn dat de operatie blijkbaar goed verlopen is en je meisje weer naar het streekziekenhuis mocht. Wat zullen jullie in spanning hebben gezeten. Hier: weinig nieuws, vanavond een beetje ongi gevoelens in BM, terwijl ik dit sinds curetage vrijdag eigenlijk amper heb gehad. Verder vloei ik nauwelijks sinds de curetage, is dat normaal?
Hey Mykelti, waar kom jij vandaan dat je spreekt over "deerne". Hier in twente wordt dat woord namelijk ook gebruikt.
Hihihi, ben een echte vissekop...geboren in IJmuiden en woon daar nog steeds in de buurt, alleen wat noordelijker... Gebruik nogal veel oud-hollandse woorden schijnt, dus dat zal het zijn...
wij moeten ons om 9:15 inschrijven maar er is ons niks verteld wanneer we ons dossier moeten inleveren nou dat horen we dan vanzelf. haha mijn man heeft ook spier wit haar maar die is 1.85 . ik ben 1.70 heb kort bruin haar en draag maat 34/36. nou als we dat een beetje van mekaar onthouden komt het vast wel goed. zie je hadden we toch nog kunnen carpoolen volgende keer misschien.
Babs, goed nieuws! Y30, weinig vloeien na curettage is heel normaal. Maak je geen zorgen. Mimi en Mykelti, wat goed dat jullie een afspraak in Gent hebben! Wij zijn weer in ons 'eigen' ziekenhuis. Fjoe! Suus
Suus bedankt voor je reactie, fijn dat het erbij hoort, dan laat ik het snel weer los. Jullie nog even lekker genieten he, van het goede nieuws! Ga lekker bij tijds mijn mandje in, ben nog steeds moe. Eigenlijk iedere dag sinds vrijdag, zal nog wel van de narcose zijn. @all: slaap lekker!
Y30, ik vloeide ook niet veel na de currettage. Wel balen dat je zo moe bent van de currettage. Je zou wat B12 bij kunnen nemen. Dat pept een beetje op... Suus, wat super! En nu maar opknappen heen, zeg dat maar tegen jullie meisje!
@Babs : super nieuws meid goed teken dat het zo goed groeit. @Mimi en Mykelti: wat toevallig allebei op dezelfde dag een afspraak. @Suus: Fijn dat ze weer terug is @Y30 : Heel normaal hoor dat je weinig vloeit bij mij waren het ook 3 druppels. Moet wel zeggen dat als ik weer ongie werd zeer weinig vloeide maar wel heel veel krampen.Je zou wat ijzerdrank kunnen nemen kun je bij de drogist halen. Dit hadden ze me aangeraden na mijn bevalling. Hier alles goed.
@ suus fijn dat jullie dochtertje terug is in het oude ziekenhuis! hopelijk gaat alles nu perfect en mag ze snel mee naar huis! @ babs super dat de echo goed was! @ snelly gelukkig is het vloeien gestopt! hopelijk over 7,5 maand een pracht kindje in je armen! @ y30 hier al n week niet meer gevloeid, hopelijk blijft t zo! nu in spanning afwachten op de echo komende maandag! gister kon ik trouwens al terecht bij de kno-arts voor mn keel.. alles zag er goed uit.. volgens hem gwn een virus en dat kan een hele tijd aanhouden.. hoop dat t snel weg gaat.. is echt een irri gevoel!
He meiden wat grappig dat jullie op dezelfde dag een afspraak hebben Ik ga Gent ook vandaag bellen, want de hel is hier losgebarsten. Dit is geen normale ongi sorry voor de details maar ik verlies heel veel slierten en troep daarnaast ook helderrood bloed Suus fijn dat je meid weer in jullie oude zkh is, hoe gaat het met haar? Babs hoe gaat het
Jeetje, Angel, dat klinkt wel heel heftig. Toch een mk dus... Arme jij, wanneer houdt het nou eens op? Hier gaat het goed. Ukkie is gesloopt, maar stabiel. Lfs, Suus
Suus ik ben er idd bang voor, maar ik hoop toch gewoon pregnyl (al heb ik het gevoel dat ik mezelf voor de gek hou) Mijn man en ik hebben gisteren gepraat en hij is zoooo bang dat we niet meer zwanger raken Hij wil alles proberen maar ik niet, mijn zus wil haar eitjes afstaan zodat ik het kan dragen als mijn eitjes niet goed zijn. Ik heb liever draagmoederschap dan is het kind nog van ons en bij eicel is het kind van mijn man en mijn zus. zo voelt het bij mij
Arme Angel en Angelman, het is ook om moedeloos van te worden. Draagmoederschap door je zus kon niet toch? Door de regeltjes in Nederland? Zou je een buitenlandse draagmoeder overwegen? Of heb je andere ideeën? Ik snap dat je dat niet wilt, een kind van je zus en je man. Heel goed. Xx Suus
Angelica: ik vind het heel verdrietig voor jullie. Wat zullen jullie je wanhopig voelen momenteel. Wat ontzettend lief van je zus zeg, weer een hoop om te overwegen want dit ligt inderdaad heel gevoelig. Sterkte meid!