Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 3

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iliana

Iliana Lid

28 mei 2011
    26
    0
    0
    Technisch tekenaar
    Hoi Suus,

Ik ben 41 jaar dus begin het wel benauwd te krijgen. Je bent er voor je het weet.

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik weet er alles van. Ik raakte op m'n 34e voor het eerst zwanger en ben nu al bijna 37.

Suus

3. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He meiden ga nu naar het zkh de 2 fm.
    Ik ga te snel met mijn eitjes haha
    Mijn moeder gast gezellig mee, ik vergeet soms dingen als ik nerveus ben

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Oeee spannend. Is dit een spoed-fm of gepland? Succes!
    Xx Suus

5. Angelica succes meis!!

En Iliana voor jou ook met t voor elkaar krijgen van verder onderzoek!!

6. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Succes Angelica, fm is dat follikel meting???denk het wel maar ff voor de zekerheid vragen.Ik duim voor goede berichten.

7. liselotje1977

liselotje1977 Actief lid

25 mrt 2011
    222
    0
    0
    Financieel adviseur/directeur
    Flevoland
    Hallo Iliana,

Ik heb heel lang in het AMC gelopen. Ze zijn goed maar waar ik heel erg tegen aan liep is t protocol! Ik ben daar 4 jaar gelopen en omdat ik steeds binnen het jaar zwanger raakte en weer een mk kreeg mocht ik weer helemaal opnieuw beginnen. Ik heb wel veel onderzoeken gekregen waarom de mk ontstaan maar daar is nagenoeg niets uitgekomen ja na heel veel aandringen hebben ze dan toch gemeend dat misschien mijn schildklier de oorzaak zou kunnen zijn en daar slik ik nu medicatie voor. Ik ben begin dit jaar toch overgestapt naar Gent en heb daar een beter gevoel bij. Ik wilde bijvoorbeeld progesteron zodra ik zwanger zou zijn dat kan in t amc alleen in studieverband (en daar ben ik heel vaak tegen aan gelopen t studieverband). Nu ik 9 jaar bezig ben ben ik niet meer van plan om een placebo te gaan slikken. Ik weet dat studies belangrijk zijn maar niet meer met mijn zwangerschappen daar wil ik echte medicatie voor hebben. Loop je in Lelystad. Ik woon ook vlakbij Lelystad. Succes!

8. liselotje1977

liselotje1977 Actief lid

25 mrt 2011
    222
    0
    0
    Flevoland
    Angelica heel veel succes vandaag! Hopenlijk zijn ze goed gegroeid!

Suus hoe is het nu met jou?

9. Flavour

Flavour Niet meer actief

AMC is inderdaad heeeel erg van de protocollen, daar liep ook ik bij de herhaalde miskramenpoli tegenaan, Lotje, en nu ook weer. Ik was na 4 mk's ook niet bereid om genoegen te nemen met een placebo en ben dus ook naar Gent gegaan, waar ik progesteron en prednison kreeg.

Ik ben heel erg geschrokken vanmorgen omdat ik helder rood bloedverlies had. Had hele nacht doorgeslapen, denk dat het zich een beetje opgehoopt had. Normaal verlies ik gedurende nacht namelijk ook beetjes roze vruchtwater. De verpleging was niet gealarmeerd, maar hebben me voor mijn geruststelling 1,5 uur aan het ctg gelegd, dat er prima uitzag. De kleine had voortdurend de hik. Zooooo schattig is dat.

Dus nu proberen om niet te veel te stressen maar ik knijp m toch een beetje.

Xx Suus

10. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Oooow Suus......
    Schattig hè de hik ;)
    Ik lees nog mee hoor maar heb t erg druk momenteel.
    Denk veel aan je en gister weer kaarsjes gebrand ;) een hele bos!
    Keep cool mamma en blijf zen.
    Dat je lijf rust is goed voor de groei van je meisje dus keep up THE good work.
    Pfffft. Ik lijk wel manisch positief.....
    Mag zo werken, kom vanavond Ff bijkletsen.
    Went het ziekenhuisritme al een beetje Suus ?
    En voor de rest ook succes natuurlijk ;)
    Grtjs

11. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ach, wennen... Ik geef me eraan over, maar zou het liefst nu naar huis gaan, gevoelsmatig. Rationeel gezien natuurlijk niet. Werk ze! Suus

12. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Suus knuffel.

Ik heb morgen om 9.50 weer echo en bloed prikken heb 5 goede en kleine die doen ook nog mee waarschijnlijk di functie
    Ga even leren

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Iliana succes met het krijgen van verdere onderzoeken, knuffs!

Angeilca 5 super!

Suus idd schrikken. Hihi de hik weet ik nog zo goed, had een hikkende doos aan het eind :p

14. Flavour

Flavour Niet meer actief

Klinkt goed Angel. Wat gaat dat snel bij jou. En het is echt leerweer inderdaad :).

Suus

15. leonieke

leonieke Niet meer actief

Suus, bah.. wat een schrik weer... Wel fijn dat ze je lang aan de ctg hebben gelegd..! Het lijkt me zo moeilijk om maar van anderen aan te moeten nemen dat het goed gaat.. Eerst zien, dan geloven..
    Zie je dat op een ctg, de hik? Met piekjes ofzo?
    Grappig.. :)

16. leonieke

Angelica, Jee wat ga je vlot, en goed! Wanneer zal je punctie zijn?

17. leonieke

Wat vinden jullie van mijn temp?
    Ben pas een week na eisprong dus testen heeft nog geen zin, maar ik kan me moeilijk inhouden.. zo mooi vind ik hem!
    En ik ben zo belachelijk emotioneel.. (vooral boos en dreinerig to be honest :))

18. liselotje1977

liselotje1977 Actief lid

25 mrt 2011
    222
    0
    0
    Flevoland
    Suus dat je daar bent is in iedere geval geruststellend ze kunnen je gelijk geruststellen bij bloedverlies of goed controleren! Nu zit je op 26 weken he? Je kleintje weet al hoe het moet gewoon binnen blijven! Ben je nu ook weer aan de progesteron?

Angelica dinsdag al de punctie het schiet echt op he? 5 goede follikels klinkt ook positief!

Leo ik zit precies als jou 1 week na de eisprong! Ik vond mijn temp ook mooi maar die van jou is nog mooier! Nou maar hopen dat je volgende week een positieve test in de handen heb. Ik heb me voorgenomen niet eerder dan woensdag te testen. Ik moet streng zijn van mezelf. We zullen wel zien of het wel of niet zo is! Ik hoop en bid voor ons allebei dat het wel zo is! Ik zeg altijd zo het staat al vast je moet het alleen nog ontdekken.

19. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, dat kan ik ook niet echt meer van anderen aannemen. De hik hoor ie op het ctg. Je ziet geen piekjes of zo.

20. Flavour

Flavour Niet meer actief

Liselotje, ik ben nu 25 weken en 5 dagen. Hopelijk blijft ze voorlopig nog even zitten. Ik heb weer progesteron van De Sutter gekregen.

Suus

Deel Deze Pagina