Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 3

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Fijn dat je nu duidelijkheid hebt, en het hoofdstuk MMM af kunt sluiten. Ik hoop uiteraard dat het jullie zomaar spontaan gaat lukken.
    Fijne vakantie!

2. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Wat bijzonder! Echt een cadeautje!!

3. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Wat super fijn dat er een kloppend hartje was!! Nu op naar een volgende goede echo!!

4. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ook voor jou Super Fijn dat het hartje klopte!! Ook wel fijn dat je over een week alweer voor echo mag, hopelijk is hij of zij dan gegroeid en blijft het goed gaan!!

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Meleka, dat is dan duidelijk. Dat is een bevestiging, maar het lijkt me ook heel moeilijk. En ook ik hoop voor jou, dat weet je.

Snelly en Moesch, spannend.

Alle anderen: veel liefs.

Suus

6. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Mykelti: mocht je nog niet weg zijn...fijne vakantie!

Hier: Fijn weekend gehad met allerlei leuke dingen, heeft me wel goed gedaan. Vandaag ook nog niet gevloeid, dus hopelijk is het nu echt klaar. Vandaag dag 11, ga beginnen met ovu testjes al zal het nog wel vroeg zijn.

7. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Meleka: dat is zwaar meid, ookal is deze duidelijkheid wel nodig. Ik hoop het zo voor jullie.. Fijne vakantie in ieder geval!

Moesch en Snelly: HIEP HIEP dat klinkt goed. En maak je niet drukker dan anders wegens een micro-millimeter die op deze termijn zo drie dagen anders telt!

Suus: wat is er een hoop gebeurt! Maar de sprong is gekomen.. nu anderhalf jaar bijkomen meid! Heerlijk dat je kindje bij je is, pas dan kun je aan rusten toekomen nietwaar?

Lobi: op de wachtbank toch? Ik duim voor je!

8. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    #3588 Dreamz3, 5 sep 2011
    Laatst bewerkt: 5 sep 2011
    Hi Girls!

Meleka, jeetje, best wel een heftig bericht...
    Ik hoop dat je er een beetje mee kunt om gaan.
    Lijkt me echt ontzettend moeilijk.

MoesCH en Snelly, jeeee nou vasthouden he!!!

Suus, hoe is het met jou, Suusman en jullie wondermeisje?

Rozemarijke, ik ben blij dat je vandaag geen pijnstilling nodig hebt gehad.
    Neem lekker de tijd om weer helemaal aan te sterken.
    Hoop dat je je snel weer wat beter voelt.
    Heel veel beterschap en sterkte!

Lobi, hoe is het bij jou?

Y30, fijn dat het vloeien een beetje over is.

Hier gaat ie erg goed!
    Ik heb een nieuwe baan geaccepteerd, waarbij ik iedere week sowieso 5 uur vast werk heb.
    Daarnaast heb ik nog een 0-uren contract gekregen>
    Vanmorgen kwam mijn baas met het bericht dat zijn vrouw ws uit de zaak gaat en ik ook haar taken over zal gaan nemen, dus tussen de 20 en 30 uur per week zou kunnen werken.
    Dus dat is wel supergoed nieuws!

Verder hebben mijn mannie en ik een weekje vakantie genomen aan het einde van het jaar, we gaan een week een bungalow huren op de Veluwe!
    Ik heb er ontzettend veel zin in, omdat we deze vakantie niet echt het gevoel hebben gehad vakantie te hebben.
    Dus dat gaan we helemaal goed maken!
    Ook kijken we er erg naar uit om de kerst uitbundig te vieren, want vorig jaar kwam het kerstgevoel pas ergens halverwege januari, dus we hebben wel wat goed te maken hihi. :D

Verder zit ik op de wachtbank, sinds gisteren heb ik een beetje een ongemakkelijk gevoel in mijn buik.
    Ik heb het idee dat mijn eitje wat later was, een dagje of 2, dus voor mijn gevoel (heb geen ovutests gebruikt voor het eerst in mijn hele zwanger-worden carriere) zit ik nu op ongeveer 6 DPO.
    Ik heb al vaak een innesteling gehad op 5 DPO en dat was gisteren, dus misschien wel een teken?
    Ik wil niet teveel hoop hebben hoor, maar het zou wel leuk zijn.
    Ik ga vrijdag testen, dan zou er wel wat te zien moeten zijn als het raak is.

Mocht het raak zijn, dan ga ik direct Dr. Noens bellen en een afspraak maken voor de IVIG.
    Ook hebben we besloten dan gelijk de Sutter te bellen om toch prednison te gaan gebruiken.
    Ik heb eigenlijk pas op 5 oktober een afspraak, maar ik hoop dat de Sutter ons toch eerder wil zien bij een positieve test.

Zo, weer een lekker lapje tekst geworden!

Ik ga nu weer lekker bankhangen, morgen lekekr vrij saampjes met mijn schattie!

Fijne avond allemaal!

9. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    @rozemarijke, vorige zw.schap heb ik ook wekelijks een echo gehad en alsnog is t fout gegaan.. nu ben ik er wat rustiger onder merk ik.. als t fout gaat, dan gaat t toch fout, ook als ik t wekelijks in de gaten houd dmv echo's.. ik laat t nu gewoon op me afkomen en we zien wel wat t word.. hoop natuurlijk wel dat t goed gaat!

@ dreamz spannende 4 daagjes voor jou dus! hoop op een knaltest!

Hier gister na 2 weken vrij weer aan het werk,, man man wat heb ik dat vannacht gevoeld zeg haha.. heb de hele nacht spierpijn gehad in mn onderbuik.. vreselijk! vanochtend was t gelukkig wel wat minder.. heb t nu nog maar meer aan een kant.. verder weer misselijk opgestaan dus hopelijk nog alles goed hier binnen!

10. Meiden gefeliciteerd met jullie prachtige echo's!!

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Moesch: ja, 't is ook vooral dat ik dan wekelijks wil omdat we nu opnieuw 3 weken door hebben gelopen, denkend zwanger te zijn, denkend dat het nu wel goed ging, en dat het dus toch mis was.
    Maak je allemaal plannen, blijkt het weer voor niks te zijn. Daar heb ik een volgende keer geen zin in: maar zo snel mogelijk weten of alles OK is of niet, en dus wat mij betreft wekelijks even een echo....

En pfff, ik ben ziek aan het worden :( Keelontsteking. Kan er ook nog wel bij. Ga maar lekker m'n bedje dus weer in nu... ben zo gaar als wat.

12. Rozemarijke ik snap je gevoel heel goed. Dat is zo dubbel. Je denkt je bent zwanger en alles is goed en ondertussen is het helemaal fout.

Bij mij was dat bij de 20 weken net zo. Je denkt de 12 weken veilig te zijn doorgekomen en ondertussen is het zo verschrikkelijk foute boel.(alhoewel ik al die tijd wel heb gevoeld dat het niet goed zat) Dan breek je

13. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    even een kort berichtje vanaf mijn vakantie adres ik hoop dat het goed gaat met iedereen.

lobi wanneer mag jij eigenlijk testen??

suus hoe gaat het met de kleine??

snelly , angelica , meleka en de ander meiden hoe gaat het met jullie??

hier gaat het nu weer wat beter.
    vrijdag moest ik nog de hele dag werken en daarna zouden we meteen vertrekken.
    toen ik opstond had ik al het gevoel dat ik weer een ontsteking had maar dacht dat trekt wel weg ik ben dus gewoon gaan werken maar het werd niet minder.
    ik heb dus de dokter gebeld mat de vraag of ze voor 1 keer mij een anti-biotica kuur wouden voor schrijven zonder dat ik lang kwam omdat we natuurlijk op vakantie gingen dit wou ze niet doen moest lang komen.
    ik ben toen iets eerder van mijn werk gegaan dit bleek niet voor niks want in mijn urine was al te zien dat ik weer een onsteking had.
    dus weer een anti-biotica kuur maar ze wou de zelfde voorschrijven als de voorgaande keren die dus niet hielp.
    ik heb gezegt dat ik dit niet wou omdat we op vakantie gingen en ik geen zin had om de hele vakantie last te hebben en weer 2 kuren te moeten slikken.
    na een flinke woord wisseling heb ik gelukkig toch gekregen wat ik wou.
    maandag heeft het amc gebeld voor de uitslagen tpo en homocysteine waren allebei goed ze vroeg nog naar de water echo ik heb gezegt dat we even een maandje rust wouden dit begreep ze.
    dus ik denk als de ontsteking hierna weg blijft dat we het nog 1 keer proberen voor we naar gent gaan.

14. Mimi wat een gedoe zeg! Ik hoop dat deze ab wel goed zal werken! Irritant is dat he als je het zelf beter weet dan de doktoren maar je hen moet gaan zitten overtuigen!
    Hopelijk heb je nog een fijne vakantie!

Hier zit ik pas op 5dpo ofzo, dus testen duurt nog even!

15. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    joepie 2 kloppende hartje super hoor op naar de volgende goede echo!!

16. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    o dat is makkelijk onthouden ik zit ook op 5 dpo al verwacht ik hier niks door de ontsteking en omdat ik bijna tot aan mijn eisprong heb gevloeid.
    maar bij jullie is het natuurlijk hartstikke raak:D

17. Ik hoop dat je gelijk hebt! En ik weet niet zeker hoor 5 dpo, want volgens mij duurde het wat langer na de pregnyl. Maar voor hetzelfde geld is het al 7;)
    ik hoop ook voor jou meis!!!

18. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Lobi: och my, als je dan bij 12 weken een goede echo hebt en daarna gaat het alsnog mis, lijkt me dat helemaal heftig! :(
    Heb hier ook al geroepen dat als we de 12 weken ee volgende keer voorbij komen, ik tussendoor wel even minstens 1 (hopelijk) pret-echo plan, om een kijkje binnenin te nemen. 8 weken geen echo ga ik denk ik alleen trekken als ik leven voel...

@Mimi: jeetje joh, wat een gedoe! Wel fijn dat het uiteindelijk gelukt is!

Hier aan de AB, had nog een kuur liggen van vorig jaar, die ik toen na 1 dag gestaakt ben, omdat Thirza er door de borstvoeding heftige darmkrampen van kreeg, (huisarts zei nog: jawel hoor, dat kan best, terwijl Thirza zelf al geen amoxiciline krijgt vanwege die darmkrampen).
    Maar goed, totaal geen puf om naar de huisarts te gaan en die kuur ligt er nog, dus maar even kijken of ik daar van op ga knappen. 't Was m'n eerste AB-kuur ooit en vorig jaar knapte ik, na twee weken ziek, van die ene dag al enorm op, dus hopen dat dat nu ook weer gebeurt...

19. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Van harte gefeliciteerd dames met jullie mooie echo's!! helemaal top!

Ik ga morgen een testje wagen.. vrijdag moeten de duivels komen maar volgens mij heb ik een vrij vroege eisprong gehad dit keer...
    we zullen zien want heb ook in het ziekenhuis gelegen en ben door de mri geweest.

20. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Hanneke, spannend! Ben benieuwd!

Deel Deze Pagina