ik hoop voor je dat het raak is!! dat je kan wachten tot volgende week ik zou dat echt niet redden. moet je niet ook met medicijnen beginnen als je test positief was?? of gebruikte je niks?? met temp is aan het dalen hopenlijk komt mijn ongi vandaag of morgen dat zou mooi zijn want dan heb ik ondanks de miskraam gewoon een 28 dagen cyclus
Ik was donderdagavond al gestopt met de utro, maar mocht ik maandag weer posi testen, begin ik er weer mee. Dan ga ik ook een afspraak maken bij prof noens en de sutter... Hoop dat dat snel mag!
OOHH!! Dreamz spannend!! ik zie hem wel, ik hoop dat het echt raak voor je is. @Nog steeds geen bloed hier... Dinsdag 2 weken geleden was ik bij de gyn en toen vertelde ze me ook dat het slijmvlies al aan het opbouwen was, maar wanneer gebeurd dit eigenlijk?? zodra je een eisprong hebt gehad of voor de eisprong? Omdat mijn cyclus de laatste tijd wat langer is, heb ik geen idee...
@dreamz he bah en dat na die test van gister! balen!! @hanneke op hoeveel dagen zit je nu? Hier gister weer bruinverlies... geeft echt veel onzekerheid,, morgen weer een echo.. hopen dat het nog goed gaat!
moesch succes morgen hopenlijk krijg je weer een goede mooie foto mee naar huis. dreamz he bah daar hadden we niet op gehoopt. hier druk bezig met onze koffers te pakken morgen gaan we nog lekker een midweek weg heerlijk hoor. gister was mijn temp lager ik dacht nu word ik vast weer mooi op tijd ongi maar nee hoor en vanmorgen was mijn temp weer hoog hopenlijk begint mijn ongi snel dan kunnen we eindelijk weer verder
Ik hoop dat je morgen weer een mooie echo hebt! ik snap heel goed dat je, je onzeker voelt. Ik zit nu op dag 30.
Hey meiden, Ff een berichtje van Ameland, het regent vanmorgen dus niet zo'n haast om mijn bedje uit te komen. @Moesch: Hé wat rot die vloeing weer, gelukkig heb je vandaag al echo, hoop zo voor je dat alles goed is! @Mimi: fijne vakantie deel 2 @Lobi en dreamz: Balen meiden! Zeker na zo'n posi testje...
Moesch en Snelly, gefeliciteerd met de eerste goede echo's! Moesch, ik duim voor je op dit moment! Dreamz, balen na zo'n test...ik ga geen KV meer gebruiken na mijn laatste MK. Als hij bij mij al zo donker uitslaat van een HCG 12, dan is dat voor mij te onzeker...Ze zijn gewoon tè gevoelig... Hanneke, ik hoop dat ze je snel oproepen, zodat jullie daarna weer aan de gang kunnen! Vakantiegangers, veel plezier! Hier een heerlijke vakantie gehad. Hadden een huisje aan het water, dus 's morgens heerlijk ontspannen het hengeltje uit...(sorry, vind vissen erg ontspannend...) en ook her en der wat leuke dingen gedaan. Zit nu ook op het wachtbankje. Overigens gaf de gyn aan dat ik de miskramen zou kunnen krijgen wanneer mijn eicellen verouderd zijn. Komt iemand dit bekend voor? Hiervoor krijg ik dus nog de tests die ik de vorige cyclus eigenlijk zou krijgen.
Balen Dreamz het zag er erg hoopvol uit dikke knuffel. Hanneke ook voor jou balen. Ik hoop iig dat je snel wordt opgeroepen. @Moesch laat je ons nou zo lang wachten. Hoop zo dat alles nog goed is. Hier ook vandaag weer rozig maar daarna niks meer maar wel weer in de stress morgen heb ik de echo om 0945 dus hoef gelukkig niet lange te wachten. @Mykelti: Fijn dat je zo'n goede vakantie heb gehad. Ik ben ook een visser ook zeevisser vanaf de kust dat vindt ik nog het leukst want je heb er nog wat aan je kan ze lekker opeten. Komt weinig van terecht tegenwoordig. Over de eitjes klinkt logisch als je over de 37 bent krijg je ook vermeerderde kans op mk dus dat zal dan ook wel met de kwaliteit van de eitjes te maken hebben.