JAAAA Super Moesch, ben heel erg blij voor jullie. Op naar de volgende echo. Ik moet zo, zie het somber in allebij eigenlijk maar goed dan kan het alleen maar meevallen.
dankjulliewel! gisteravond ff heel snel berichtje geplaatst voor ik ging slapen haha! het vruchtje meette aan 9 weken.. en volgens de echoscopiste was ik dan 8 wkn en 6 dagen vandaag.. volgens mijn eigen berekening zou ik vandaag 8 weken en 1 dag zijn.. ik weet nog niet wat ik aan ga houden, w8 de echo denk ik van volgende week weer af.. @ snelly heel veel succes!! hopelijk een prachtige echo voor jullie!
Snelly, ik hoop dat je geweldig nieuws hebt gekregen en dat jullie nu een groot feest aan het bouwen zijn!
Hier: vandaag controle echo gehad. Gyn vond het eigenlijk veel te vroeg 2 weken na curretage, maar de afspraak was gepland door een collega. Ze gaf aan dat mijn BM nog wat onrustig was qua BM-slijmvlies opbouw, maar ze zag geen resten meer. Er was nog geen sprake van rijpe eitjes (inmiddels dag 19) dus zal wel een lange cyclus worden. Ik mag klussen maar ze rade me aan om dit alleen te doen als ik een posi ovu test heb zodat ze vanaf dat moment kunnen tellen mocht ik zwanger raken. Ze gaf aan dat tellen vanaf een curretage erg onduidelijk is en als je dan weer met vloeing etc te maken krijgt dan kan ze me geen duidelijkheid geven. Zo van: "tja...ik hoor nog geen hartje maar je zou 5-7 weken ver kunnen zijn". Ik kan me vinden in haar redenering en ga dus alleen klussen als er een posi ovu test is en anders sex met rubber tot ongi. Mocht ik geen ongi krijgen binnen 6 weken dan heb ik weer een controle echo. Er ligt dus een plan, en dat vind ik wel prettig een beetje hou vast na al die ellende.
Sorry dames, Internet heeft de hele dag eruit gelegen zal je net zien het en als ik het met mijn foon probeerde kon ik het weer niet plaatsen. Maar ook hier alles goed ik ben in 1 week van 5,5 wk naar 7,5 week gezet het was echt groot. eerst nog geen 5mm en nu 13mm. Alles zag er goed uit. Dus weer een beetje gerust gesteld.Op naar volgende week maandag bij de vk. We hopen dan op een beetje beweging want dan zit het iig een stuk zekerder, bij de laatste 2 met 8,5 wk waren er niet eens meer beentjes te zien. Nu al uitstulpseltjes. Sorry dames dat ik jullie zo lang moest laten wachten.