Ja heb meerdere onderzoeken gehad, en helaas niks uitgekomen. De arts zegt dat het steeds een keuze van de natuur is. Al geloof ik daar niet zo in.
@mevrouwtje Dees: Welkom, je 7e miskraam al...pfff dat is wel heel veel. Belachelijk toch hé dat ze dan nog zeggen dat het gewoon de natuur is! Sterkte! @Mimi: welkom terug! Hebben jullie het fijn gehad? Op je vraag weet ik het antwoord niet, sorry. @Hanneke: Jammer dat je ongi bent geworden. @Babs: omdat ik niets meer snap van mijn lijf, doe ik gewoon iedere dag even een ovu testje, en dan zie ik het wel. Hoop voor jou dat je krampjes en steekjes op iets leukers dan ongi duiden.
Welkom terug Mimi, Kan er niet heel veel over zeggen maar bij een andere site stond er tussen de 5-15 dus ik denk dat je je daar geen zorgen over moet maken de waardes verschillen ook per land. Op naar je ei Mimi
Welkom mevrouwtjeDees, Jeetje meid 7 mk en dan zo'n antwoord van het zh. Nee ik geloof er ook niet zo in. Mijn laatste 2 mk ook na 9 wk en dan hebben ze het over verkeerde innesteling met 9 wk tuurlijk en een goed hartje het kreeg een groei achterstand bij mij gaan er dan belletjes rinkelen dat het niet genoeg voeding krijgt van de placenta dus doorbloeding. Nu aan de Ascal en vit b enzo maar dat gebruikte ik al want ik heb ook hyperhomocysteinemie die mk veroorzaakt.
Heel veel dames in een spannende en onzekere tijd, wat kan je lichaam je soms flink voor de gek houden he. Heel veel succes dames, Ik ben er niet heel vaak meer om dat ik het mk gedoe ff achter me wil houden en me op deze zws wil richten. Kom wel af en toe reageren en lezen. Tot het natuurlijk over 2 wk weer over is maar daar gaan we niet vanuit. Morgen weer naar de vk voor een echo en dan ben ik 8+3 nou en dan nog een week dan zitten we op het magische getal. Manlief wordt donderdag geopereerd dus dubbel spannend hier. Heel veel liefs dames en een dikke cyber knuffel van mij
@MevrouwtjeDees: jeetje, jij krijgt ze ook wel voor je kiezen! Al eens gedacht om in een ander ziekenhuis je licht op te steken? @Y30: ik hoop voor je dat je cyclus snel weer op orde is. Dat moeten wachten, is ook gekmakend. @Hanneke: rare cyclus idd, maar hopelijk deze maand een goede? @Snelly: ik snap dat je je wilt focussen, de posi energie proberen te houden. Ik duim voor je!
Uhhh dames, ik word gek! Vanmorgen een testje gedaan 13DPO omdat mijn temp weer is gestegen. Heb wel al twee dagen bruinverlies, dus zat te wachten op oma. Maar nu kreeg ik dit en de streep kwam al tijdens het doorlopen van de controlestreep.... Ik word echt gek, droomde vannacht over zwanger zijn en van de week dan al over innesteling...toch weer voorspellend geweest...verder geen klachten, af en toe wat misselijk/duizelig en flinke krampen.... En dit zijn KV testen, omdat ik die als enige nog in huis had, dus ben nog erg terughoudend, maar nu knallen ze er zo af! Ovutestje ook gedaan voor de lol en die spatte er ook af...snap er echt de ballen van! Ben weer zo nerveus door dat bruinverlies...
WAUW WAUW WAUW. Die knallen meid echt te gek. Dat bruin verlies kan ook door de innesteling komen he. OOOOOO ik bid voor je dat deze blijft plakken echt waar.
Ik hoop het ook zo! Je durft gewoon niet eens blij te zijn, zo sneu eigenlijk... Wat ik tè toevallig vind, is dat ik nu twee cyclussen achter elkaar in de wachtweken naar de acu geweest ben en beide keren zwanger. Heel bijzonder!
mykelti jeetje die zijn duidelijk!! wat betreft het bruin verlies dat hoeft natuurlijk niks te zeggen. ik zou wel morgen je dokter bellen en vragen of ze 2 keer hcg willen prikken omdat het al een paar keer zo vroeg is misgegaan. bij mij gaan ze dat de volgende keer ook doen. kan je de sutter niet mailen met de vraag of je eerder mag komen omdat je zwanger bent?? snelly logies dat je je wilt richten op deze zwangerschap mijn duimen draaien voor je. waar is lobi eigenlijk??
@Mimi: ja, rij morgenochtend langs het MCA om een labform op te halen. Die krijg ik dan ook gewoon. Kan wel eerst bellen, maar dat schiet niet op, aangezien ze pas om 9 uur open zijn en ik ook moet werken. De Sutter vinden we moeilijk. In het tempo waarin ik miskramen krijg (en dan bedoel ik qua vroeg), kunnen we nooit bij haar terecht en zal het wellicht ook niet helpen. Ga iig wel begin deze week weer langs bij de acupuncturist als dat kan tenminste. Nog steeds bruinverlies, maar ook wel meer weëigheid. Mijn darmen zijn mega gevoelig, dus alles wat ik doe, krijg ik kramp en dat maakt me nog meer onzeker in combinatie met dat bruin/donkerrood verlies. Kan weinig meer doen dan wachten denk ik. Snelly of Moesch had het toch ook deze keer, uitvloeiing dan bedoel ik?
Wow Mykelti, dat is snel zeg! Nu maar hopen dat het blijft plakken! Enne die accupunctuur, wat doen ze dan? Waar richt dat zich op? Suus hoe is het met jullie meisje? Lobi, Angel, waar zijn jullie? Hier, niet veel nieuws eigenlijk, we gaan weer rustig aan richting klusperiode...
@Dream: ik zit bij een japans acupuncturist en die gebruikt zowel echte naaldjes als een soort drukpunten en het is er vooral op gericht bij mij om de spanning in dat gebied weg te nemen en innesteling te bevorderen. Wordt ook vaak in combi met IVF.ICSI gebruikt, heb ik me laten vertellen.
Zou ik ook wel willen hoor! Maar heb ik helaas niets over te zeggen. Ik ga ook zoeken of er iets hie rin de buurt is om acu te gaan doen. Misschien heeft het wel nut...
Ik was ook vrij sceptisch, maar op een gegeven moment probeer je alles. Nu is het voor mij zeker bewezen!
@Mykelti, wat een mooie test zeg!! ik hoop dat deze beeb blijft plakken!! wanneer was eigenlijk je nod dan? Echt super!